Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset esittää samanlaista kuin minä?

Vierailija
22.07.2020 |

Ärsyttää kun jotkut teeskentelee olevansa niin samanlaisia kuin minä. Esim. jos sanon etten aio kesälomalla käydä missään reissussa ja viihdyn hyvin kotona, nämäkin on "joo emmäkää ja kyl mäkin viihdyn". Mutta aina sitten kun kysyy niin on jossain reissussa oltu kun ei pää kestänyt olla kotona koko aikaa. Kun minä sanon jotain niin silloin asia myös on niin. Tämänkin vuoksi ihmisiin pettynyt, kun usein kuvitellut että siinäpä olisi samanhenkinen tyyppi, mutta ne aina valehtelee itsestään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et olekaan niin ainutlaatuinen, vaan ajattelusi kulkee samoja ratoja kuin monella muullakin.

Vierailija
2/4 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyöri vain oman napasi ympärillä, vaan kysäise muilta ensin mitä he tekevät/ajattelevat ja huomaa, että tadaa, se oletkin sinä, joka apinoit muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärrä teidän logiikkaa. Jos minä sanon itsestäni jotain toiselle ja se pitää paikkansa, toinen väittää että on samanlainen tai että tekee samoin, mutta se ei pidä paikkaansa, mitä minä siinä muka apinoin? ap

Vierailija
4/4 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extroverttikälättäjät, jotka sekoaa jos joutuu kotona olla muutaman päivän putkeen aina sanoo myöskin olevansa introverttejä. "Joo hei niin mäkin oon!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi