Ostin kahden etelänmatkan arvoisen käsilaukun
Kommentit (44)
Kai sun etelän reissut olisi laadukkampia kuin sen painepesuriäijän.... Meinaan ettet ihan valpaa käsveskaa joutunut ostamaan.
Halpamatkoja vai 5-tähden hotelliyöpymisiä luxus-kohteessa?
Minä olisin ostanut ne etelänmatkat. Mulle on ihan sama, jos mulla on 20 euron käsilaukku
no olet..
enemmän iloa ja muistoja siitä matkasta olisit saanut. Meinaan kumpaa mieluiten muistelet sit 80vuotiaana, ihania lomamatkoja ja kokemuksia vai yhtä laukkua?
toisaalta jos ovat sun omia rahoja niin sama mihin niitä käytät, kunhan se ei ole teidän yhteisistä lomista / menoista pois
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:49"]
Mikä laukku?
[/quote]
Oliko se niitä Luis Vittunin laukkuja?
Pidä kiinni unelmistasi. Niin kauan kuin maksat hankinnat omista rahoistasi, niin mitä asiaa on miehellä seota siitä! Miehet usein eivät juuri kysele jos ostavat ylikalliit talvirenkaat tai ylikalliin auton, kun halvemmallakin saisi (esim. vähän vanhemman mallin). Mutta jostain syystä sitten sen kerran kun nainen hankkii omilla rahoillaan sen luxuskäsilaukun, alkaa hirveä mollaus. Mies saa kyllä ostaa 70 tuuman huippukalliin taulutelevision ihan rauhassa, ilman että kaverit alkaa natkuttaa asiasta... Päivastoin, ystävät vain huokailevat sen taulutelevisio hirvityksen edessä, että "voi kun meillekin saataisiin".
Itse olen sitä mieltä, että naiset turhaan perheenäideiksi tullessaan jättävät sivuun omat toiveensa ja halunsa. Ihan kismittää tämä. ELÄKÄÄ sitä elämäänne, älkääkä toisten kautta. Jos sun haave on lususkäsilaukku, niin fine, osta pois, ja jos se on luksusmatka niin ei muuta kuin totteuttamaan se. Kunhan ei osteta tai matkustella velaksi, tai muun perheen kustannuksella (että sen hankinnan takia kituutellaan seuraavat puolivuotta kaurapuurolla).
Kyllä tuo rahan käyttö on kiinni myös niistä tuloista....jokaisessa perheessä ei voi ostaa mitä vaan vaikka unelmia olisikin. Toisille tonni on taas pikkuraha.
samaa mietin. Mies ei saa töistä lomarahoja ja itse saan. Eli olisi minun tehdtäväni kustantaa koko lomarahoillani reissu johonkin jos haluan matkustaa lomalla. Mietin että törsäisikö itseensä. esim. juuri laukkuun. Minkä laukun ostit muuten?
Onnea valitsemallasi tiellä! Mä peukuttaisin kuitenkin mieluummin miehesi kannanotolle, kuin sinun ostoksellesi.
Mita se varsinkaan palsta mammoille kuuluu, mihin joku sijoittaa rahansa. Mulla on 790 € maksanut vyo.
Minä saan nautintoa ostoksista, joita teen mahtavista alennusmyynneistä. Sellaset 80% alennukset merkkilaukuista kutkuttavat kummasti ja kerron aina innoissani muillekin edullisista löydöistä.
Ulkomamma
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:26"]
Mita se varsinkaan palsta mammoille kuuluu, mihin joku sijoittaa rahansa. Mulla on 790 € maksanut vyo.
[/quote]
No onhan se ap:lle suuri pettymys, jos ei kukaan kommentoi.
Mä olisin mielummin ottanut kaksi etelänmatkaa kuin käsilaukun.
Ymmärrän miestäsi.
Ei taida chanelia tal lv:ta saada 80 % alesta
Paljonko on rahassa kaksi etelän matkaa? En yhtään tajua. Sehän voi olla mitä vaan alle tonnista ylöspäin. Ylärajaahan ei ole... Ja mikä sekä etelä on?
No kyllä minäkin jos laittaisin rahaan 16000€ johonkin laukkuun:) Mahtaa olla komea näky aamumetrossa kun menet laukku olalla töihin...
Ai mistä summa?? No meidän kesäreissu maksaa 8000€. Etelänmatkatkin on eri hintaisia
Paljonko maksaa kaksi etelänmatkaa, 1000 eur?