Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitkä tavat saavat ihokarvasi pystyyn?

Vierailija
10.06.2013 |

Eli mitä tapoja tiedät puolisolla, kaverilla, appivanhemmilla tai kellä vaan, jotka inhottavat sinua suunnattomasti?

itse inhoan suunnattomasti miehen tapaa sylkeä mm. keittiön lavuaariin, vessan pönttöön kusella/paskalla käynnin jälkeen (niin oksettavan kuuloista), suihkussa ja ulkona niistää tiedättekö silleen että painaa peukalolla toisen sieraimen "kiinni" ja "puhaltaa" toisesta sieraimesta räkää ihan kunnolla. YÄK!! 

Inhoan myös sitä, että pitää TYÖNTÄÄ pieru/kakka tulemaan ja vieläpä äänitehostein. Miksei sen pierun voi vain antaa tulla luonnollisesti eikä pamauttaa sitä ilmoille? Vihaan sitä ähkäisyä josta sitten seuraa joko kamala pamajs tai vastaavasti veskissä kunnon paskaropina..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi elämääsi. Miehesi kuulostaa, hmm, hurmaavalta..

Vierailija
2/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tapa ahmia ruokaansa, välillä oikeen hävettää. Sata kertaa siitäkin sanonut. On myös välillä todella tahditon puheissaan, varsinkin ottaneena.

Miehen puolen lähisuvulla yleinen epäsiisteys ja likaisuus niin vaatetuksessa kuin kotonakin.  Kesämökkinsä kaiken huippuna, en ole kymmeneen vuoteen ollut siellä yötä, ei vaan pysty kun kaikki paikat on liasta tahmeita.

Mutsin tapa sanoa ihan kaikki mielipiteensä ääneen, riippumatta siitä loukkaako se toista, ja puolustella sitä sitten rehellisyytenä ja suorapuheisuutena. Ei tajua kun sukulaiset eivät enää juurikaan pidä yhteyttä. Myös iän mukana tullut katkeruus ja negatiivisuus on todella raskasta kuunneltavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla joidenkin tapa "unohtaa" yhteiseen jääkaappiin eväänsä pilaantumaan.

Vierailija
4/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti viime vko:t kun oli vieraita ulkomailta, heidän tapansa syödä! Siis ottivat ruokaa ja sitten vielä lisää. MUTTA jättivät aina sen lisää ottamansa ruuan. Eli saattoivat ottaa esimerkiksi makkaran, josta ottivat pienen palan ja loput jättivät syömättä!

Että mua korpes! Opeta siinä lapsille ettei ruokaa jätetä ja jos itse otetaan niin se syödään :-/

Vierailija
5/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies käyttää nuuskaa, joka myös yksi ällöttävä tapa, jonka vuoksi syleksiikin niin paljon :(

ap

Vierailija
6/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa, kun joku syö jugurttia, ja lipoo sen lusikan silleen edestä ja takaa. Silleen suu ammollaan kieli ulkona. Oksennus.

Vierailija
7/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
8/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien nivelten naksuttelu on todella ällöttävä tapa. Syljeskely vielä pahempi, mutta sitä onneksi harvemmin tulee vastaan. 

Tuttujen ja sukulaisten tavoista tulee mieleen äitini ärsyttävän äänekäs purkan jauhaminen ja miehen perheen rikkinäiset sukat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi