Kaikkien aikojen paras henkilöauto?
Suhteessa aikalaisiinsa tietenkin. Mikä on ollut eniten edellä muita?
Kommentit (482)
Golf oli aikanaan todellinen edelläkävijä vuonna 1974. Loi itse asiassa kokonaan uuden autoluokan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Audi A3.
Mikä sukupolvista?
Ehdottomasti legendaarinen Lada 1200 L.
Mersun S-class on ainakin historian aikana tuonut todella monta nyt jo yleistä varustetta ensimmäistä kertaa autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Golf oli aikanaan todellinen edelläkävijä vuonna 1974. Loi itse asiassa kokonaan uuden autoluokan.
VW:lla näyttää olevan jo kaksi vahvaa ehdokasta tässä!
Mikä Golfin valttikortti alkujaan oli? Ajo-ominaisuudet? Hinta saatu painettua poikkeuksellisen alas ominaisuudet huomioonottaen?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti legendaarinen Lada 1200 L.
Lada kopioitiin Fiatista.
Vierailija kirjoitti:
Kupla lienee oikea vastaus
Kuplalle ääni täältäkin. Tuskin mitään autoa on niin vähin muutoksin tehty vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris.
Masentava pikkupärrä. Olin järkyttynyt että autot eivät ole kehittyneet 20 vuodessa enempää. Pitäydyn limossani.
Saab 9000 oli ainakin sisätiloiltaan valovuosia edellä muita autoja 1984. Saattoipa muutenkin olla lähellä maailman parasta autoa tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä raakile alkuvuosinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mersun S-class on ainakin historian aikana tuonut todella monta nyt jo yleistä varustetta ensimmäistä kertaa autoihin.
S-Klasse eli Sonderklasse eikä mikään "S-class".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VW:lla näyttää olevan jo kaksi vahvaa ehdokasta tässä!
Mikä Golfin valttikortti alkujaan oli? Ajo-ominaisuudet? Hinta saatu painettua poikkeuksellisen alas ominaisuudet huomioonottaen?
Golf oli ensimmäinen(?) laadukkaalla muovilla sisustettu pienemmän perheluokan auto. Tuohon aikaan monet autot olivat vielä mitä lie peltiä sisältä.
Citroen DS oli upea auto.Edellä omaa aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hieman kalliimmista varusteista nyt kyse?
-88 vuoden corolla jonka omistin melkein kymmenen vuotta kunnes ruostetta oli jo liikaa.
Laitoin myyntiin ja puhelin soi välittömästi ja kyselijöitä oli paljon.
Auton matka jatkui kohti afrikkaa, toisin kuin monella muulla merkillä joiden elinkaari on huomattavasti lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hieman kalliimmista varusteista nyt kyse?
Kaikki varusteet ovat kalliita silloin kun ne ovat uusia. Erittäin moni asia, joka nykyään on vakiovarusteena kaikissa autoissa oli ensimmäisenä saatavilla nimenomaan S-luokan Mersuun. Esimerkiksi ABS-jarrut, jotka esiteltiin 1978.
Kupla lienee oikea vastaus