Miksi Madde otti noin ruman miehen?
Sehän olisi saanut kenet vain. Ja ennen kuin alatte huutaa pinnallisuudesta, niin kyllä niitä hyviä miehiä löytyy hyvännäköisinäkin. Tossa asemassa oleva kaunis nainen olisi voinut valita ihan kenet tahansa.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:03"]
Ei ole komea mies. Ihmiset aina kehuvat olevansa kaiken pinnallisuuden yläpuolella, mutta miksei näin netissä saisi saisi sanoa tuon olevan rumahkon miehen. Sehän on vain mielipiteensä sanomista.
Itse ottaisin mieluummin vähän kurjemman ja komean miehen, kuin tuollaisen. Se on MINUN mielipiteeni.
[/quote]
Kerro mitä sä siitä komeudesta irti saisit? Eli olisit mielummin komean kanssa köyhempi kuin rikkaan vähän rumemman kanssa. Tosiasia on että sitä köyhää komeaa miestä saattaa muut naiset viekoitella, entä jos pettäisi jättäisitkö sitten? Olisit yksin..
[/quote]
Miksi AINA se komea mies olisi pettäjä tai jotenkin muuten mulkku? Raha ei kiinnosta, varsinkaan toisen sellainen, joten vieläkin valintani olisi se komeampi.
Ei siinä muuta vikaa ole, kuin että suu on asennettu väärinpäin naamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:07"]
Ei ole komea mies. Ihmiset aina kehuvat olevansa kaiken pinnallisuuden yläpuolella, mutta miksei näin netissä saisi saisi sanoa tuon olevan rumahkon miehen. Sehän on vain mielipiteensä sanomista.
Itse ottaisin mieluummin vähän kurjemman ja komean miehen, kuin tuollaisen. Se on MINUN mielipiteeni.
[/quote]
Kerro mitä sä siitä komeudesta irti saisit? Eli olisit mielummin komean kanssa köyhempi kuin rikkaan vähän rumemman kanssa. Tosiasia on että sitä köyhää komeaa miestä saattaa muut naiset viekoitella, entä jos pettäisi jättäisitkö sitten? Olisit yksin..
[/quote]
Miksi AINA se komea mies olisi pettäjä tai jotenkin muuten mulkku? Raha ei kiinnosta, varsinkaan toisen sellainen, joten vieläkin valintani olisi se komeampi.
Tosiasioita et voi kieltää. Tarkoitan että komealla miehellä enemmän tilaisuuksia pettää....tilaisuus tekee varkaan jne. Voihan tietty sulla olla NIIn iso tsäkä että sun komea mies juuri ei petä. Mutta luonnonlaki taitaa olla että miehet ei ole yksiavioisia.
[/quote]
Eivät kaikkia komeat miehet petä. Myös rikkailla miehillä on hyvin paljon tilaisuuksia pettää, vaikka olisivat kuinka rumia. Toimiihan se niinkin. Vaikka olisi suu kuin Jabba de Hutt, niin kyllä näillä Chrissin kaltaisilla tyypeillä on naisia jokaiselle sormelle.
Luonne paistaa naamasta, eikä ole kaunis näky.
[/quote]