G: mistä aiheista tehdyt keskustelunavaukset sivuutat?
Minä en jaksa maanhanmuutto-, pakkoruotsi- enkä blogikeskusteluita.
Kommentit (14)
"Maahanmuuttokriittiset", ruotsin kieltä käsittelevät tai sivuavat, Ikiksen avaukset, suurin osa blogikeskustelusta, julkkiksia käsittelevät avaukset
Tärpit. Siis sellaiset, jotka ovat kuin minulle tehdyt aloitukset.
Tekniikka-aiheiset, raskaudesta tai vauva-ajasta, maahanmuuttaja-aiheiset, blogiaiheet, nimikeskustelut
Rasistiset ketjut, blogiketjut, ikärasistin ketjut, painoindeksiketjut, velaketjut ja muut ilkeämieliset panetteluketjut jäävät minulta avaamatta. Minua ei kiinnosta ihmisten keskinäinen ilkeily.
Posliinipimpulit, pinppa, pimppa, pimppi, miesten vehkeen koko, pimppipierut, karvat, suuseksi, anaaliseksi, eritteet (ovislima, valkovuoto, ripuli, virtsan poikkeava väri) , rasismi... siinä näin aluksi.
Rasistiset, maahanmuuttokriittiset, kodin rakennus-, pettämis-, mieheni on sika--, tekniikkaan tai autoihin liittyvät, kunnonkohotus, pakkoruotsi, poliittiset kannanotot, ilkeämieliset, yksinkertaiset aloitukset
Sen yhden hullun viestit, joka haukkuu 20-vuotiaita naisia.
Lounaspino, mitä tänään päivälliseksi ja mitä mieltä olette päivän syömisistäni -ketjut.
Myös nämä "minulla on 20e kuukaudeksi, mitä viidelle hengelle ruuaksi" -ketjut ja muut pihtailuvinkki -keskustelut.
Näitä on joka toinen päivä vähintään, eikö voi etsiä haulla vanhan ketjun ja jatkaa siitä?
Koirat, mieheni petti, minä petän miestäni, narsisti-ex, olen rikas/neitsyt/tavallinen nainen - haluatko kysyä jotain?, apua kertokaa joku hyvä resepti!! ((en osaa googlata jkgdshf))
Voi huoh.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:33"]
Koirat, mieheni petti, minä petän miestäni, narsisti-ex, olen rikas/neitsyt/tavallinen nainen - haluatko kysyä jotain?, apua kertokaa joku hyvä resepti!! ((en osaa googlata jkgdshf))
Voi huoh.
[/quote]
Lisään vielä: Kaikki umpitylsät "onko normaalia" -ketjut.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:56"]
[/quote]
Minä luen joitain blogikeskusteluista.
Persuskitsoilut mamuista ja ruotsinkielisistä suomalaisista sivuutan heti.
Samoin ikäeroskitson vaikerrukset ja häpykarvafetissistin jutut.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:56"]
[/quote]
Täysin sama fiilis! Ugh.
Pettämiseen, miehiin, perhe-elämän ongelmiin ja vapaaehtoiseen lapsettomuuteen liittyvät keskustelut tuntuvat olevan suosituimpia. Ihan ymmärrettävää.