Onks Mira Luoti jonkun mielestä seksikäs?
Mun mielestä edustaa aivan äärimmäisen epäseksikästä naistyyppiä. Kovan näköinen rumine tatuointineen. Lehdissä kuitenkin hehkutetaan joka käänteessä, kuinka seksyn shown taas veti. Mitä mieltä te / miehenne. Mun mies ei tykkää, koska tatuoitu nainen ei hänen mielestään koskaan voi olla seksikäs.
Kommentit (52)
Karismaattine se on ainakin! Ihan huikeet PMMP- show tytöt vetää!!!
Mun mielestä ne (paula ja mira) on toistensa vastakohdat. Ja näkee että niillä on oikeesti kivaa lavalla! Kiitos viimeisestä!
Suru tulee kun ne lopettaa :(
Kuka oikeesti muistaa, että ne kimpos liikkeelle Popstarsista?! Itse himmeesti muistan ohjelman..
Kuinka kaun siitä Popstarista mahtaa olla? Tuntuu iäisyydeltä. Nehän on kohta vanhoja muoreja :)
Mutta timmejä sellaisia.
Eikös PMMP;llä tullut 10 vuotta täyteen, joten liekö popstarsista niin kauna. Juu, timmejä ovat edelleen...
Tatuoiduissa naisissa ei ole mitään vikaa mutta mira ei kyllä ole seksikäs
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:11"]
Tatuoiduissa naisissa ei ole mitään vikaa mutta mira ei kyllä ole seksikäs
[/quote]sama
On, urheilullinen ja katseessa on jotain hyvin seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 23:20"]
Mun mielestä edustaa aivan äärimmäisen epäseksikästä naistyyppiä. Kovan näköinen rumine tatuointineen. Lehdissä kuitenkin hehkutetaan joka käänteessä, kuinka seksyn shown taas veti. Mitä mieltä te / miehenne. Mun mies ei tykkää, koska tatuoitu nainen ei hänen mielestään koskaan voi olla seksikäs.
[/quote]
Olen samaa mieltä, ei todellakaan ainakaan omaan makuuni ole. Myös luonteeltaan vaikuttaa olevan vähän veemäinen, eikös hänestä ole vähemmän mairittelevia otsikoitakin ollut... Jotenkin ärsyttävän oloinen henkilö, Paula sen sijaan vaikuttaa ihan ok:lta jos näin nyt voi sanoa, Paula on nätti :)
Mira Luoti on hyvinkin seksikäs, tosin ei kovinkaan fiksun tai älykkään oloinen.
Miksi Mira ei vaikuta "kovinkaan älykkäältä" kuten joku aiemmin sanoi?
erittäin ärsyttävä ja epäseksikäs nainen ja käyttää vaatteita jotka eivät sovi hänellä/ovat liian nuorekkaita. voisi tuollaiset kantturat heittää pois televisiosta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:27"]Aika taviksen näköinen. Tuskin tunnistaisin jos kadulla vastaan tulisi. Tuskin päätäni myöskään kääntäisi.
Juhani, 33
[/quote]
Ja taas naisen tekemä "provo"...
Mutta asiaan, musta Mira eioo seksikäs. Ärsyttää se kireä naama ja Miran kimeä ääni..
Onks sun mies vähän vajaa kun pitää koko ajan kysellä asioita?
Kaikkien naisten ei tarvitse keimailla stereotyyppisesti, varsinkaan miellyttäkseen vajakkeja kuten sun miestäsi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:07"]
Ei ole mun miehen tyyppiä, hän oli ihan WTF? kun katselimme jotain PMMP:n keikkaa. Siis hän kommentoi tyyliin, että anteeksi mitä toi yrittää, miksi toi elehtii noin, mitä yrittää sanoa, onks toi jotenkin "kivaa" tai esteettiseksi tarkoitettua? Kun hänen mielestään se oli liian yliampuvaa, jotta olisi ollut varsinaisesti eroottista. No naisena esiintyminen oli mun mielestä hauska =)
[/quote]
On seksikäs, tumma kissamainen ja notkea nainen.
Minä ja mieheni pidämme molemmat hyvin seksikkäänä. En ymmärrä, miksei tatuoitu nainen voisi olla seksikäs. Onko se näitä maalaisten provoja taas? Ihmisten ilmoilla tatuoinnit naisilla ovat ihan tavallinen juttu.
Ap on helsinkiläinen ja on kyllä huomannut, että tatuoinnit on tavallinen juttu. Rumia ne silti on monen mielestä ja varsinkin Luodin tatuointi on ruma.
YES, pliis