Oletko rahapulassa Helsingissä? Saat minulta pientä helpotusta
Minulla on suuri määrä isoja muovisäkkejä täynnä tyhjiä pulloja (lähinnä limupulloja, osa Lidlistä) Helsingissä kantakaupungin kupeessa. Jos pystyt hakemaan säkeistä edes pari, niin annan niitä mielelläni esimerkiksi rahaa tarvitsevalle yh-äidille, opiskelijalle tai koululaiselle.
Ota yhteyttä tänään lauantaina, niin kerron osoitteen (jätä tyhjät välit pois): m i n j u n h a n @ g m a i l . c o m
Kommentit (18)
Niin just! Onhan se tääkin yksi tapa yrittää kerätä AV-mammojen sähköpostiosoitteita :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 13:49"]
Niin just! Onhan se tääkin yksi tapa yrittää kerätä AV-mammojen sähköpostiosoitteita :D
[/quote]
Heh, saa perustaa osoitteen ihan vain tätä tarkoitusta varten. En taatusti lähettele mitään viestejä jälkikäteen.
Kiitos!
ap
Siinähän on hirveä homma lähteä tuollaista pullomäärää kuljettamaan. Sinun kannattaa jatkossa viedä pullot pienissä erissä. En minä ainakaan lähde hyvää hyvyyttäni toisen pulloja palauttamaan jos korvaus on pelkät panttirahat. Ehdota jollekin tutulle lapselle tuota samaa.
No olisihan se hyvä, jos ne panttirahat menisivät aidosti köyhälle, oikeaan osoitteeseen. Harvalla vaan on sitä kuljetusmahdollisuutta. Noista pulloista pääsisi kyllä tosi nopeasti eroon, jos kävisi vihjaamassa niistä jollekin romaniankerjäläiselle, joita stadissa on ihan mustanaan. Ihan kohta olisi auto nurkalla niitä hakemassa ;)
Just, rahat rikollisille, jotka ryöstää täällä mummoja. Tietty av-mamma on liian rikas mitään pulloja keräämäänkään. Helpompi hakee ne kaljarahat sossusta. Ei tartte tehä mitään[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 14:13"]
No olisihan se hyvä, jos ne panttirahat menisivät aidosti köyhälle, oikeaan osoitteeseen. Harvalla vaan on sitä kuljetusmahdollisuutta. Noista pulloista pääsisi kyllä tosi nopeasti eroon, jos kävisi vihjaamassa niistä jollekin romaniankerjäläiselle, joita stadissa on ihan mustanaan. Ihan kohta olisi auto nurkalla niitä hakemassa ;)
[/quote]
Vihjaa tuontimanneille, niin he vievät kaiken muunkin ;)
Tältä palstalta ei kannata odottaa kuin kiroilua ja ilkeilyä, kun wt-mammat istuvat lähiöissään kommentoimassa Hyvin Tärkeitä Asioita. ;)
Laita talosi ilmoitustalululle viesti että sinulta saa hakea. Joku reipas voisikin tarttua toimeen puolestasi jos pullot olisi lähellä. Kannattaa unohtaa, jos asut eteläisessä kantakaupungissa.
Tämä palstamamma ilkeilee oman saarimökin riippukeinusta :) Eikä mulla oo tatskojakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 14:17"]
Just, rahat rikollisille, jotka ryöstää täällä mummoja. Tietty av-mamma on liian rikas mitään pulloja keräämäänkään. Helpompi hakee ne kaljarahat sossusta. Ei tartte tehä mitään[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 14:13"]
[/quote]
[/quote]
Kutonen täsmentää, että kirjoitin kai huonosti. En tarkoittanut, että ne pitäisi heille antaa, vaan että noin niistä pulloista pääsisi eroon nopeasti. Itse en anna heille lanttiakaan, mutta vaikea on ohi päästä. Ja että toivon jonkun vähävaraisen ne oikeasti hakevan.
Kerättiin poikaystävän kanssa opiskeluaikana hyvät rahat, kun tyhjennettiin pyynnöstä yksityishenkilön pullovarasto. Ilmoitettiin etukäteen kauppoihin ( esim Alko), että pulloja tulee todella paljon ja lastattiin niitä suoraan koriin ja lavalle. Ihan hyvä tarjous tämä. Laiskat älköön vaivautuiko.
Mun 12v poika olis onnessaan moisesta hommasta.
Pullosäkeille löytyi hakija, joten enää ei kannata ottaa yhteyttä. Kiitos mielenkiinnosta ja mukavaa kesää kaikille! Laskin muuten, että tuosta satsista saa ainakin 200 euroa, joka on mielestäni ihan kiva raha korkeintaan muutaman tunnin urakasta.
ap
Mä tuun hakee jos mun Bemarin ronttiin mahtuu nuo.
Ollaan nyt sitten joukolla kateellisia tälle pullojen hakijalle, vaikka ei ite jaksettu nostaa persettä penkistä kun rahaa ei jaettukaan suoraan käteen vaan piti oikein vaivaa nähdä!
Vein kerran autolastillisen pulloja kauppaan ja siitä tuli joku vajaa 300 e rahaa. Ihan mukava rahalisä niin pienestä vaivasta.
Tää oli hyvä ketju, iso peukku ap:lle:)
No just, pidä tunkkis.