Ja nyt äkkiä apua tytöille Göteborgiin!!! Joutuivat toinen nuorisohoitoon
ja toinen avovankilaaan? kirjoittelusta ja kuvien levityttelystä netissä,tyttöjen iät 15 ja 16v ja ihan kauhea tuomio.Auttakaa.Pelkät sakot olisi minusta riittänyt.Ei kait kukaan vertaa kirjoittelua huumeisiin joista selviää sakoilla..mitä vittua?
Kommentit (8)
no ei nyt kirjoittelusta.Kuka vaan (poliisin sanoin) voi sulkea netin ja lopettaa lukemisen.Tämä häiriköinnin muoto on siitä erikoinen,että sen voi lopettaa itse.Sulje netti tai poistu palstalta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:53"]
no ei nyt kirjoittelusta.Kuka vaan (poliisin sanoin) voi sulkea netin ja lopettaa lukemisen.Tämä häiriköinnin muoto on siitä erikoinen,että sen voi lopettaa itse.Sulje netti tai poistu palstalta.
[/quote]
Entäs, kun ne loukkaavat kuvat ja tekstit kuitenkin leviävät muille, vaikket itse ole niitä näkemässä? Pitäisikö kaikkiin kunnianloukkauksiin suhtautua olankohautuksella, kun ei niitä sanomalehdessä esitettäviä väitteitä ole pakko lukea? Kunnianloukkauksesta ei tee sallitumpaa se, että se tehdään netissä.
Joo mutta hoitoon joutuminen on liioiteltua.Pelkkä sakko riittää.Eihän huumeistakaan joudu laitokseen vaan saa sakot ensikertalaisena.Aika huono juttu.
Hienoa, että jossakin asioihin oikeasti puututaan ja kiusaajille tehdään selväksi, että heidän toimintansa on väärin!
Tämä antaa tärkeän viestin koko yhteiskunnalle, Suomen olisi syytä ottaa mallia. Kiusatuilla on oikeus olla rauhassa ja kiusaajat pitää tuomita ankarasti.
ja saatana sentään.Hain lähestymiskieltoa minua seksuaalisesti häirinneelle henkilölle ja oli paljon pahempaa.Miettikää ihmiset mitä te kirjoitatte ja onko fyysinen tunkeutuminen toisen kotiin teistä ihan ok,mutta kirjoittelu on kamalaa.Voi Harrison Ford sentään!
Olisi asiallista laittaa myös linkki käsiteltävään aiheeseen. Toisekseen, miten ajattelit että vauva-palstalaiset voisivat auttaa tässä tilanteessa? Ja kolmanneksi, miksi olet noin hädissäsi? Tuskin tunnet näitä tyttöjä, joista puhut.
Huumeidenkäytöllä vahingoitat yleensä vain itseäsi. Netistä ne tiedot ja kuvat ei poistu koskaan. Mietitäänpä nyt uhrien kannalta tätä asiaa: kiva törmätä 20 vuoden kuluttua näihin juttuihin jossain :/
Aivan oikeat tuomiot. Samanlaista mallia saisi Suomessakin antaa (koulu)kiusaajille niin tulis joku tolkku siihenkin.