Herry Potter kirjojen myynti romahti
Lisäksi tehtyjä ostoksia on peruutettu ja ostettuja kirjoja palauteltu. J.K. Rowlingin tuotanto on asetettu kansainväliseen boikottiin.
https://news.yahoo.com/amphtml/harry-potter-book-sales-underperform-fol…
Kommentit (56)
Entisen noidan kirje: Kirjoitus Harry Potterista
Kirjoitan tämän kirjoituksen, koska olen entinen noita. Asuin tähdillä ennustajana tehden horoskooppeja ja loitsuja. Asuin salaperäisessä ja hämärässä okkultiikan maailmassa. Taikojen ja loitsujen avulla kykenin huutamaan avuksi voimia sekä "kontrolloimaan tuntematonta" ja lentämään yöllä astraalikoneella. Suosikki aikaani oli Halloween aika. Olin kiinnostunut myös Wiccasta sekä imin itseeni Wicca noituuden valtakuntaa. Kaikki tämä tapahtui 1960-luvulla, jolloin noituus oli juuri tullut kaapista ulos.
Se oli aikaa 1960-luvulla, vuonna 1966, jolloin nainen nimeltä J.K. Rowling syntyi. Hän on se nainen, joka on kiehtonut maailman Harry Potter kirjasarjallaan. Nämä kirjat ovat noituuden käsikirjoja, jotka on puettu viihteen vaatteisiin. Näissä kirjoissaan J.K. Rowling opettaa noituutta! Tiedän tämän koska olen ollut mukana syvällä noituuden maailmassa. 1960-luvulla oli paljon vähemmän noitia kuin nykyään ja noituus oli paljon salaperäisempää. Tämän vuosikymmenen lopulla minut ihmeellisesti pelastettiin Jeesuksen Kristuksen voiman ja veren kautta. Vapauduin myös jokaisesta pahasta hengestä jotka asuivat minussa, minut tehtiin vapaaksi. Kun aloin osallistumaan kristillisten seurakuntien kokouksiin ja elämään, tajusin että sielläkin noituus oli jättänyt merkkejä itsestään. Pakanallisia juhlapäiviä sekä pyhäpäiviä vietettiin.
Aikaa kului ja minä katselin niin sanottujen kristillisten seurakuntien kompromisseja sekä yhtenäistämistä. Katselin hämmästyneenä kuinka New Age ja itämaisten uskontojen opit valloittivat seurakuntia opeillaan. Se oli saatanallista järjestelyä ja minä näin sen tulon seurakuntiin. Yhden maailman uskonnon okkulttiset opetukset tuotiin sisälle seurakuntiin. Noituuden sisäänajo maailmassa sekä saatanallisen kontrollin tarkoitus oli saada kokonaiset sukupolvet opetetuiksi ajattelemaan kuin noidat, puhumaan kuin noidat, pukeutumaan kuin noidat, toimimaan kuin noidat. 1960- luvulla alkaneiden okkulttisten laulujen tarkoitus oli vangita kokonaisen sukupolven ajatukset.
Nyt 2000-luvulla okkultiikan ja noituuden perustukset ovat asetetut paikoillensa. Illuminaatit toimivat nopeasti, sillä aikaa on vähän. Kommunistisessa vallankumouksessa Lenin sanoi: antakaa minulle yksi nuorten sukupolvi ja minä muutan koko maailman. Nyt kokonainen nuorten sukupolvi on annettu naiselle nimeltä J.K. Rowlings ja hänen noitakirjoilleen (Harry Potterit).
Entisenä noitana tutkin Rowlingin Harry Potter kirjoja, jotka ovat okkultiikan käsikirjoja. Näiden kirjojen kautta miljoonia nuoria opetetaan ajattelemaan, puhumaan, pukeutumaan, ja toimimaan noitien tavoin. Näiden kirjojen tarkoituksena on täyttää nuorisomme mielet noituudella.
Sarjan ensimmäinen kirja "Harry Potter and the Sorcerer's Stone" kertoo Harry Potterin löytävän uuden maailman kun hän menee Hogwartin noitien kouluun. Tässä okkultistisessa koulussa Harry Potter oppii käyttämään noituutta. Harry oppii siellä myös uuden sanaston, kuten "Azkaban", "Circe", "Draco", "Erised", "Hermes", ja "Slytherin"; jotka ovat kaikki oikeiden demonien nimiä. Nämä eivät siis ole mielikuvitus henkilöitä! Kuinka vakavaa tämä on? Lukemalla näitä kirjoja monet miljoonat nuoret oppivat kuinka he voivat tehdä yhteistyötä demonihenkien kanssa. He oppivat jopa heidän (demonien) nimensä. Monien kristittyjen kotien lapset täyttävät mielensä näillä okkultistisilla kirjoilla, koska heidän vanhempansa eivät ymmärrä mitä nämä kirjat pitävät sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tämän kirjoituksen, koska olen entinen noita. Asuin tähdillä ennustajana tehden horoskooppeja ja loitsuja. Asuin salaperäisessä ja hämärässä okkultiikan maailmassa. Taikojen ja loitsujen avulla kykenin huutamaan avuksi voimia sekä "kontrolloimaan tuntematonta" ja lentämään yöllä astraalikoneella. Suosikki aikaani oli Halloween aika. Olin kiinnostunut myös Wiccasta sekä imin itseeni Wicca noituuden valtakuntaa. Kaikki tämä tapahtui 1960-luvulla, jolloin noituus oli juuri tullut kaapista ulos.
Se oli aikaa 1960-luvulla, vuonna 1966, jolloin nainen nimeltä J.K. Rowling syntyi. Hän on se nainen, joka on kiehtonut maailman Harry Potter kirjasarjallaan. Nämä kirjat ovat noituuden käsikirjoja, jotka on puettu viihteen vaatteisiin. Näissä kirjoissaan J.K. Rowling opettaa noituutta! Tiedän tämän koska olen ollut mukana syvällä noituuden maailmassa. 1960-luvulla oli paljon vähemmän noitia kuin nykyään ja noituus oli paljon salaperäisempää. Tämän vuosikymmenen lopulla minut ihmeellisesti pelastettiin Jeesuksen Kristuksen voiman ja veren kautta. Vapauduin myös jokaisesta pahasta hengestä jotka asuivat minussa, minut tehtiin vapaaksi. Kun aloin osallistumaan kristillisten seurakuntien kokouksiin ja elämään, tajusin että sielläkin noituus oli jättänyt merkkejä itsestään. Pakanallisia juhlapäiviä sekä pyhäpäiviä vietettiin.
Aikaa kului ja minä katselin niin sanottujen kristillisten seurakuntien kompromisseja sekä yhtenäistämistä. Katselin hämmästyneenä kuinka New Age ja itämaisten uskontojen opit valloittivat seurakuntia opeillaan. Se oli saatanallista järjestelyä ja minä näin sen tulon seurakuntiin. Yhden maailman uskonnon okkulttiset opetukset tuotiin sisälle seurakuntiin. Noituuden sisäänajo maailmassa sekä saatanallisen kontrollin tarkoitus oli saada kokonaiset sukupolvet opetetuiksi ajattelemaan kuin noidat, puhumaan kuin noidat, pukeutumaan kuin noidat, toimimaan kuin noidat. 1960- luvulla alkaneiden okkulttisten laulujen tarkoitus oli vangita kokonaisen sukupolven ajatukset.
Nyt 2000-luvulla okkultiikan ja noituuden perustukset ovat asetetut paikoillensa. Illuminaatit toimivat nopeasti, sillä aikaa on vähän. Kommunistisessa vallankumouksessa Lenin sanoi: antakaa minulle yksi nuorten sukupolvi ja minä muutan koko maailman. Nyt kokonainen nuorten sukupolvi on annettu naiselle nimeltä J.K. Rowlings ja hänen noitakirjoilleen (Harry Potterit).
Entisenä noitana tutkin Rowlingin Harry Potter kirjoja, jotka ovat okkultiikan käsikirjoja. Näiden kirjojen kautta miljoonia nuoria opetetaan ajattelemaan, puhumaan, pukeutumaan, ja toimimaan noitien tavoin. Näiden kirjojen tarkoituksena on täyttää nuorisomme mielet noituudella.
Sarjan ensimmäinen kirja "Harry Potter and the Sorcerer's Stone" kertoo Harry Potterin löytävän uuden maailman kun hän menee Hogwartin noitien kouluun. Tässä okkultistisessa koulussa Harry Potter oppii käyttämään noituutta. Harry oppii siellä myös uuden sanaston, kuten "Azkaban", "Circe", "Draco", "Erised", "Hermes", ja "Slytherin"; jotka ovat kaikki oikeiden demonien nimiä. Nämä eivät siis ole mielikuvitus henkilöitä! Kuinka vakavaa tämä on? Lukemalla näitä kirjoja monet miljoonat nuoret oppivat kuinka he voivat tehdä yhteistyötä demonihenkien kanssa. He oppivat jopa heidän (demonien) nimensä. Monien kristittyjen kotien lapset täyttävät mielensä näillä okkultistisilla kirjoilla, koska heidän vanhempansa eivät ymmärrä mitä nämä kirjat pitävät sisällään.
Ai tällä palstalla on joku Harry Potter -hullukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Rowlingilla on riittävästi rahaa loppupäivikseen, eikä häntä hirmuisesti kiinnosta. Jos itse olisin tuossa tilanteessa laukonut jotakin ihmuset suututtavaa, ajattelisin varmaan vain, että siinähän boikotoivat ja ovat lukematta.
Britannian hallituksen pitäisi takavarikoida Rowlingin omaisuus niin tänä heräisi takaisin todellisuuteen sieltä satumaailmastaan.
Rowling on kylläkin köyhistä oloista, joten hän on elänyt sitä ihan "oikeaa elämääkin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Rowlingia harmittaa. Ei tuu enää kirjoilla rahaa niin että ranteet rutisee. Oi voi, olen huolissani jk:n toimeentulosta. No, kai se jotain on saanut pahan päivän varallekin säästöön. Eikös ne myyneet ihan kohtuullisesti? Ja muistaakseni joistain tehtiin leffakin. Mitenköhän nyt mahtaa käydä huvipuiston harry potter -alueiden?
Rowling olisi voinut alkaa elämään koroilla jo 20 vuotta sitten.
Korot on nyt negatiiviset eli ei ainakaan Herry Potterin kirjoittaja niillä eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Vanha suomalainen lastenkirja Húřří-Petteri on parempaa luettavaa.
Eikö ne kirjat olleet Petteri ja ystävät, Petteri veneilee, Petteri kujeilee, Petteri ja Majakan aave sekä Petteri syö ravun?
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Rowlingia harmittaa. Ei tuu enää kirjoilla rahaa niin että ranteet rutisee. Oi voi, olen huolissani jk:n toimeentulosta. No, kai se jotain on saanut pahan päivän varallekin säästöön. Eikös ne myyneet ihan kohtuullisesti? Ja muistaakseni joistain tehtiin leffakin. Mitenköhän nyt mahtaa käydä huvipuiston harry potter -alueiden?
Korot on nyt negatiiviset eli ei ainakaan Herry Potterin kirjoittaja niillä eläisi.
Norwegian maksaa negatiivista korkoa?
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rowling on kyllä sen kaliiberin kirjoittaja, että elelee ihan mukavasti vaikka salanimellä kirjoittamillaan kirjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin kirja on julkaistu 13 vuotta sitten. Ensimmäisestä on jo 23 vuotta. Onhan noita jo ihmisillä hyllyt ja kirpputorit pullollaan.
Eiköhän rouva Rowling loppuelämänsä sinnittele tienaamillaan pennosilla. Hän käsikirjoittaa kuitenkin myös Ihmeotukset-elokuvasarjaa, sieltäkin varmaan muutama almu välillä kilahtaa kirstun pohjalle.
Robert Galbraithina dekkareita. Ihan hyviä ovat.
Olen keski-ikäinen jo, mutta tunnustan, että nautin suuresti Potter-kirjojen lukemisesta ja tilasin ne itselleni kaikki Englannista. Vesi kielellä odotin aina uutta. Sääli, kun näille nuorille, jotka kirjat nyt löytäneet iloksi elämäänsä, tuottaa tuo kammottava aivopesukulttiliike nyt tämmöisen mielipahan, jos katsovat, etteivät voi kirjoja enää tämän jälkeen rakastaa. Olen todrlla ylpeä Rowlingista, että uskalsi ilmaista mielipiteensä ja puhua totta eikä käyttäydy niin selkärangattomasti kuin suuri osa ns. julkkiksista, jotka ovat tuon kultin ja muun sokean " suvatsevaisuuden" puhemiehiksi itsensä itse nostaneet. Ehkä tästä pahasta unesta joskus havahdutaan, ehkä ei. Mutta velhohatun nosto tälle naiselle!!!
Transut haluaisivat, että kirjojen myynti olisi romahtanut. Tosiasiassa se on kasvanut koronan myötä.
https://www.theguardian.com/business/2020/jul/21/jk-rowling-book-sales-…
Minä boikotoin kaikkia idiootteja kuten näitä blm-pellejä, lgbgthtgh vai mikälie ovat kaikkia muita joilla ei ole mitään muuta sanomaa kuin öyhöttäminen ja fas stisten aatteidensa levittäminen eli jos on sitä mieltä että on olemassa vain poikia ja tyttöjä niin heidän mielestään tällain ajattelevat ihmiset pitäisi tyyliin polttaa roviolla mikä kertoo näistä pellepäistä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä väärässä. Mun tyttö yritti kovasti opetella luudalla lentämistä, mutta ei oppinut. Onko sulla vinkkiä miten sitä ”yhteistyötä demonihenkien kanssa” voisi kirjojen avulla kehittää? Meillä on viides Potter menossa ja vielä ei ole auennut.
Ja mitä kirjojen ostamiseen tulee niin me ostamme niitä kirja kerrallaan. Hassua jos porukka ajattelee, ettei niitä olisi kellään enää tarve ostaa.
Voisiko joku kertoa, mistä häntä syytetään. Ei oo mulle selvinnyt.
Joku sanoi ketjussa, että hän sanoo, että tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli. Siis tuonko takia jotkut häntä inhoo?
Joo, no. Rowlinghan ei noin sanonut, mutta miksi helvetissä kukaan pitäisi laittaa boikottiin tosiasioiden toistamisesta?