Herry Potter kirjojen myynti romahti
Lisäksi tehtyjä ostoksia on peruutettu ja ostettuja kirjoja palauteltu. J.K. Rowlingin tuotanto on asetettu kansainväliseen boikottiin.
https://news.yahoo.com/amphtml/harry-potter-book-sales-underperform-fol…
Kommentit (56)
Luulen, että Rowlingilla on riittävästi rahaa loppupäivikseen, eikä häntä hirmuisesti kiinnosta. Jos itse olisin tuossa tilanteessa laukonut jotakin ihmuset suututtavaa, ajattelisin varmaan vain, että siinähän boikotoivat ja ovat lukematta.
Siis viimeinen kirjahan ilmestyi joskus yli kymmenen vuotta sitten. Onhan se kummat, että kirjat ovat myyneetn niinkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas vielä, miksi.
Jos et ole seurannut mediaa viimeaikoina niin sinulta on jäänyt huomaamatta että ihmisten mielestä Rowling on N@tsi joka vihaa ja inhoaa LGTBQ+ väkeä.
Joo, voin uskoa, että jossain Etelä-Amerikassa kirjoja boikotoidaan juurikin sen vuoksi, että kirjailijan mielestä miehet eivät ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas vielä, miksi.
Jos et ole seurannut mediaa viimeaikoina niin sinulta on jäänyt huomaamatta että ihmisten mielestä Rowling on N@tsi joka vihaa ja inhoaa LGTBQ+ väkeä.
kukapa ei vihaisi ja inhoaisi
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Rowlingilla on riittävästi rahaa loppupäivikseen, eikä häntä hirmuisesti kiinnosta. Jos itse olisin tuossa tilanteessa laukonut jotakin ihmuset suututtavaa, ajattelisin varmaan vain, että siinähän boikotoivat ja ovat lukematta.
Eikä ole edes ensimmäinen boikotti. Eikä viides.
Vierailija kirjoitti:
Britannian hallituksen pitäisi takavarikoida Rowlingin omaisuus niin tänä heräisi takaisin todellisuuteen sieltä satumaailmastaan.
Eikö noita löydy jo kaikkien kirjahyllyistä ja käytettyjä kirjoja on tolkuttomasti markkinoilla, joten miksi ostaa uutta?
Mahtaa Rowlingia harmittaa. Ei tuu enää kirjoilla rahaa niin että ranteet rutisee. Oi voi, olen huolissani jk:n toimeentulosta. No, kai se jotain on saanut pahan päivän varallekin säästöön. Eikös ne myyneet ihan kohtuullisesti? Ja muistaakseni joistain tehtiin leffakin. Mitenköhän nyt mahtaa käydä huvipuiston harry potter -alueiden?
Ihan hyvö että Twitter on jo poistanut Rowlingin tilin niin ei pääse enää päästelemään solvauksia, loukkausia, vihapuhetta ja öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tuossa asemassa voikin puhua totta.
suunniteltu juttu. samoin kuin vihervasemmisto, greta thunberg ja uusi maailmanjärjestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britannian hallituksen pitäisi takavarikoida Rowlingin omaisuus niin tänä heräisi takaisin todellisuuteen sieltä satumaailmastaan.
Tässä nähdään trans-aktivismin totalitaristinen aate. Siis niin kuin natseilla tai kommunisteilla. Juuri noin tehtiin diktatuuri Neuvostoliitossa: valtio takavarikoi "kansanvihollisten" (=toisinajattelijoiden) omaisuuden.
Haluatko kommentoija tosiaankin pystyttää trans-diktatuurin? Kavahdan sinua ja muita trans-aktivisteja entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin todellisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Rowlingia harmittaa. Ei tuu enää kirjoilla rahaa niin että ranteet rutisee. Oi voi, olen huolissani jk:n toimeentulosta. No, kai se jotain on saanut pahan päivän varallekin säästöön. Eikös ne myyneet ihan kohtuullisesti? Ja muistaakseni joistain tehtiin leffakin. Mitenköhän nyt mahtaa käydä huvipuiston harry potter -alueiden?
Rowling olisi voinut alkaa elämään koroilla jo 20 vuotta sitten.
Kertokaas vielä, miksi.