Kuinka monta pykälää kunnioituksesi Martinaa kohtaan nousi eilen?
Kommentit (29)
Tasan nolla pykälää.
se vaan hyppäs uimahypyn, ei saanut nobelia.
Kunnioitan Anni Uusivirtaa:
http://ilarge.listal.com/image/3214719/936full-anni-uusivirta.jpg
Sun linkkisi ei toimi.
Minä olen tykännyt Martinasta julkisuuskuvan perusteella jo pitkään, arvostus nousee koko ajan. Todella kunnianhimoinen ja päättäväinen nainen. Loistavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:02"]
Kunnioitan Anni Uusivirtaa:
http://ilarge.listal.com/image/3214719/936full-anni-uusivirta.jpg
[/quote]
Jos Joona Puhakallakaan ei ole ollut pokkaa tehdä tuota hyppyä ikinä kisoissa, niin vaatihan se Martinan suoritus ainakin kovan tahtotilan. Hyppy näytti hyvin hallitultakin vielä, eli ei ollut ns. Hannu Hanhi hyppy.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:15"]
Jos Joona Puhakallakaan ei ole ollut pokkaa tehdä tuota hyppyä ikinä kisoissa, niin vaatihan se Martinan suoritus ainakin kovan tahtotilan. Hyppy näytti hyvin hallitultakin vielä, eli ei ollut ns. Hannu Hanhi hyppy.
[/quote]
Lopussa kyllä asento hajosi ja jalat olivat lävällään, taas kerran...
Olisipa Simo Salminen vielä kunnossa, olisi voinut osallistua tuohon.
Ihan uteliaisuuttani avasin tämän ketjun, kun kuvittelin tämän turhimman julkkiksen kerrankin saaneen aikaan jotain oikeaa. Arvaatte varmaan, että petyin.
Arvostan hänen liikunnallista lahjakkuuttaan. Mutta ihmisenä julkisuuskuvansa perusteella en hirveästi arvosta. Vaikuttaa epävakaalle ja ailahtelevalle, narsistiselle. Tarve päästä uudelleen ja uudelleen julkisuuteen, tämä Splash oli taatusti oikein hunajaa hänen haavoilleen. Toivottavasti ei pian ole tanssimassa tähtien kanssa tms... En kestä katsoa.
Uimahypyn osalta arvostan, naisella riittää näimmään sisua ja tahtoa kun kohdistaa oikeeseen paikkaan.
Paljon! Mutta toisaalta olen aina jollain kierolla tavalla tykännyt Martinasta, vaikka esim sen pettämistä en millään tavalla hyväksykkään. On minun mielestäni vähiten vastenmielinen turha julkkis. Johtuu varmaan siitä että hän on ns vahva nainen, eikä yritä olla kiltti vain koska sitä naiselta odotetaan. Veikkaan että ne jotka todella inhoaa tyyppiä, inhoaa sitä tämänkin jälkeen. Se kun vaan menee niihin persooniin joita joko vihaa tai rakastaa.
Minäkin luulin ketjun otsikosta, että Martina olisi tehnyt jotain inhimillisen välittävää muiden ihmisten hyväksi. Jotenkin sanat kunnioitus ja uimahyppy ei oikein mahdu samaan lauseeseen siinä maailmassa missä minä elän. En ole ikinä ajatellutkaan, etteikö Martina ole liikunnallisesti lahjakas, ei hyvä kehonhallinta ja vittumaisuus ole toisensa poissulkevia asioita.
Menkää itse hyppäämään 10 metristä sama ja tulkaa sit uudestaa sanomaa, että onko toi vaan uimahyppy... kyllä toi vaatii sisua ja luonteen lujuutta ! Kyllä Martina on kova nainen!!
Hyvät kukkahattutädit keksikää teki joku harrastus nii ei tartte tulla tänne arvostelemaan muita.
Kuka on Martina ja miksi hän teki voltteja?
Itse en hyppäisi 10 metristä millään tyylillä. Selvästi liikunnallisesti lahjakas koska eivät harjoitelleet hyppyjä kauan ja noin hyviä suorituksia.
Arvostan hänen liikunnallista lahjakkuuttaan, ihmisenä en, ainakaan kaiken tietämäni perusteella.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 16:19"]
Menkää itse hyppäämään 10 metristä sama ja tulkaa sit uudestaa sanomaa, että onko toi vaan uimahyppy... kyllä toi vaatii sisua ja luonteen lujuutta ! Kyllä Martina on kova nainen!!
Hyvät kukkahattutädit keksikää teki joku harrastus nii ei tartte tulla tänne arvostelemaan muita.
[/quote]
Arvostan sen jälkeen sisusta, kun juoksee maratonin alle 3h20min.
Ei sillä mitään itsesuojeluvaistoa ainakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 06:20"]
2,5 volttia taittaen 10 metristä!
[/quote]
Ööö, nolla.
[/quote]
Ap:täkö noin harmittaa? Ihmiset nyt vain arvostaa eri asioita ja pitää niitä "vaativina" tai vähemmän vaativina.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 04:16"]
[/quote]
Ap:täkö noin harmittaa? Ihmiset nyt vain arvostaa eri asioita ja pitää niitä "vaativina" tai vähemmän vaativina.
[/quote]
En ollut aloittaja, sorry.. Sua taitaa harmittaa, kun et itse jaksa muuta harrastaa, kun 7 päivää lehdestä lukemista Martinan elämästä ja luulet tuntevasi hänet ja arvostella häntä sen mukaan :)