Ottaisitko mieluimmin, miehille tosielämän kysymys
Ottaisitko mieluimmin: parisuhteeseen?
A) Siron ja hoikan, sievän ja nätin, tosi pieni tissisen, pitkä ja paksuhiuksisen vaalean, melko lyhyen naisen
Vai
B) Isompikokoisen, ei lihavan, mutta vähän pulskemman, ei hyvännäköisen, iso tissisen ja melko lyhyen naisen
Kiitos vastauksista miehet :) Lue kohdat ajatuksella, voit ensin arvata kumpi olen, lue sitten vastaus alta. Ja kommentoida onko saumaa löytää itselleni vielä jostain ihana mies <3
Olen A.
Kommentit (8)
Riippuu varallisuudesta. Köyhien kanssa ikävää olla
Ei nuo ulkoiset asiat olisi millään tavalla ratkaiseva tai edes merkittävä tekijä kummassakaan tapauksessa. Mä olen alkanut parisuhteeseen vain kerran elämässäni 30 vuotta sitten, ja siinä ratkaisi kemia, ellei suorastaan magia.
Kyllä B on mieluisampi. Naisellisella naisella on vähän jenkkakahvaa. Jos BMI:tä arvailisin, niin 24-27 olisi optimi. Tärkeintä on kuitenkin luonne, huumorintaju ja lypsypillu.
Ite oon B. mutta naama myös ihan nätti, harrastan juoksemista ja salia ja hiukset pitkät ja paksut, tummanruskeat.
Ja silti oon nyt miehen kanssa jonka yleisempi tyyppi ollut pidempää ja tosi hoikkaa, valkeanvaaleaa. Yhdessä ollaan koska kemia, samanlaiset elämäntavat ja harrastukset yms yms Ei mies arvosta mun tissejä tai peppua esim yhtään kun eksä suunnilleen palvoi kroppaa, vaikkei meinattu ikinä edes tulla toimeen 🤷
Luonne ja persoona tärkeintä, jos jonkinlaista suhdetta haluaa. Pidän isommista rinnoista, joten se olisi plussaa, mutta ei kuitenkaan tärkeimpien asioiden listalla. Minulle ihannevartalo olisi sporttinen ja rintava. Ei tarvitse siis olla hoikka atleetti.
Onko ap pulskemmat mielestäsi ei hyvännäköisiä? Esitit vaihtoehdot niin, että kaltaisesi hoikat ovat kauniita ja pulskemmat ovat mitä ovat. Aloituksesi perusteella valinta ei kohdistuisi sinuun.
A kuulostaa ulkonäön puolesta hyvältä pakkaukselta, mutta sisältö tietysti ratkaisee.
B