Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö yhteyttä tuttavaan, joka ei koskaan ehdota tapaamisia?

Vierailija
21.07.2020 |

Tapaamisten ehdottelu jää aina sinulle. Mitä ajattelet tilanteesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin että mitähän tekisin yhden kaverini kanssa jota haluaisin kyllä nähdä useammin, mutta hän ei koskaan ehdota tapaamista itse, ja isomman porukan juttuihinkin tullut aika harvoin viime aikoina. Hän kyllä vakuuttaa, että haluaisi nähdä. En vain osaa koko ajan olla ehdottelemassa jos ei tule vastaehdotuksia.

Vierailija
22/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin että mitähän tekisin yhden kaverini kanssa jota haluaisin kyllä nähdä useammin, mutta hän ei koskaan ehdota tapaamista itse, ja isomman porukan juttuihinkin tullut aika harvoin viime aikoina. Hän kyllä vakuuttaa, että haluaisi nähdä. En vain osaa koko ajan olla ehdottelemassa jos ei tule vastaehdotuksia.

Minusta voit hyvin ehdottaa jos kuitenkin suostuu tapaamaan. Sen sijaan jos selittelee kaikenlaista miksi tapaaminen ei onnistu ja tavatessakin vaikuttaa väkinäiseltä, ehkä kannattaa vaan antaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse masentuneena erakkona olen kiitollinen että joku kerran puolessa vuodessa viitsii ehdottaa tapaamista.

Eikö masentunut voi ottaa puhelinta käteensä ja ehdottaa tekstiviestillä tapaamista? Aika kummallinen tekosyy...

Et selkeästi ole koskaan ollut masentunut.

Vierailija
24/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes ystävyyttä, jos vaan yksin ehdottaa tapaamista? Luulisi että molempia pitäisi kiinnostaa tavata.

Vierailija
25/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa että aikuiset ihmiset ottaa ystävyyden näin raskaasti. En ole hylännyt ketään, vaikka en ehdi/jaksa nähdä jatkuvasti. Aina ei sovi ja en odota että muillekaan sopii. Välissä voi olla vuosi ja sitten lähdetään taas siitä, mihin jäätiin.