Keitä tubettajia seuraatte?
Minä seuraan mm. näitä:
The Try Guys
Bestdressed
Vinheneiro
Kommentit (47)
Henny Harjusola
Mandimai
Juufin
Joni Hesselgren
Britney Sunell
Valtteri Sandberg (viime aikoina vähän jäänyt kun ei jaksa niitä tunnin mittaisia videoita)
Kaksi äitiä&kaksoset
Vierailija kirjoitti:
En ketään tubettajia. Olen tiktokissa :)
Meinaatko ettei muut ole vaikka seuraisikin joitain tubettajia?
En jaksa enää seurata ketään tubettajaa. On menneen talven juttuja. Joo olihan se toki vielä silloin kivaa seurata huippuderentin aikana kun You Tube oli muodissa. Nykyään moni hyvä tubettaja on lopettanut ja siirtynyt tosielämään joko opiskelemaan tai tekemään niitä oikeita töitä.
bald and bankrupt , erityisesti kiinnostaa vierailut Valkovenäjällä, Venäjällä jne, mutta muuallakin toki.
Five Two Love
Kimono Mom
Paolo from Tokyo
Kaksi äitiä ja kaksoset
Äidin puheenvuoro
Siniverkkarimies
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää seurata ketään tubettajaa. On menneen talven juttuja. Joo olihan se toki vielä silloin kivaa seurata huippuderentin aikana kun You Tube oli muodissa. Nykyään moni hyvä tubettaja on lopettanut ja siirtynyt tosielämään joko opiskelemaan tai tekemään niitä oikeita töitä.
Toivottavasti tämä oli ironiaa tai kirjoittaja on hyvin nuori .
Toisaalta nuoret kyllä yleensä jo tajuavat että tubettaminen on oikeaa työtä.
Sanooko nämä esim. 30 vuotta videotuotantohommia tehneelle tyypille " Olisi sunkin aika siirtyä tekemään oikeita töitä"
The Young Turks, Secular Talk, The Try Guys, Jimmy Snow, Rachel Oates, Fluffee Talks, Friendly Atheist, Kristina Braly, Mama Doctor Jones, LegalEagle, Doctor Mike, Unnatural Vegan, READY TO GLARE ja monia ASMR-kanavia. Suomalaisia en katso ollenkaan.
Because Science / Kyle Hill
Roanoke Gaming
FortNine
Game Theory
Muutama jotka nopeasti tuli mieleen.
En ole ikinä seurannut ketään. En ymmärrä miten muiden asiat voivat kiinnostaa joitakin niin paljon, että heidän pitää seurata ja kyylätä joitakin ventovieraita ihmisiä päivästä toiseen. Aikuistukaa.
Olen yllättynyt että tämä oikeasti on jotain jota aikuiset tekee. Miksi? Seuraatte siis säännöllisesti jonkun ihan vieraan tekemiä höpöhöpö videoita? En ole koskaan ymmärtänyt tämän ideaa ollenkaan, miksi joku ihan vieras tyyppi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että tämä oikeasti on jotain jota aikuiset tekee. Miksi? Seuraatte siis säännöllisesti jonkun ihan vieraan tekemiä höpöhöpö videoita? En ole koskaan ymmärtänyt tämän ideaa ollenkaan, miksi joku ihan vieras tyyppi kiinnostaa.
Mistä päättelet, että ne ovat höpöhöpö videoita?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä, kun nyt vastaan höpöhöpöpslstalla jollekin joka on mulle ihan randomtyyppi vain. On ihan mielenkiintoista kuulla ihmisten ajatuksia erilaisista asioista, nähdä erilaista elämäntyyliä, päästä näkemään vihjeitä jostain matkakohteesta. Välillä elämässäni voin ihan hyvin tehdä näitäkin asioita, jotka eivät ole niin tärkeitä.
Tapio On The Move
The Flight Channel
Jetting Julia
Curly Susie/Straight up Susie
Swavy Curly Courtney
En ketään. Lapseni seuraa jotain tubettajia mm. Roni Back, Paqpa ja Mandimai.