Keitä tubettajia seuraatte?
Minä seuraan mm. näitä:
The Try Guys
Bestdressed
Vinheneiro
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että tämä oikeasti on jotain jota aikuiset tekee. Miksi? Seuraatte siis säännöllisesti jonkun ihan vieraan tekemiä höpöhöpö videoita? En ole koskaan ymmärtänyt tämän ideaa ollenkaan, miksi joku ihan vieras tyyppi kiinnostaa.
Mistä päättelet, että ne ovat höpöhöpö videoita?
No kerro toki mistä ne sitten kertovat, oi viisas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että tämä oikeasti on jotain jota aikuiset tekee. Miksi? Seuraatte siis säännöllisesti jonkun ihan vieraan tekemiä höpöhöpö videoita? En ole koskaan ymmärtänyt tämän ideaa ollenkaan, miksi joku ihan vieras tyyppi kiinnostaa.
Mistä päättelet, että ne ovat höpöhöpö videoita?
No kerro toki mistä ne sitten kertovat, oi viisas!
Esim. Äidinpuheenvuoron Inari on tehnyt viimeisen vuoden videoita elämästä Lapissa. Toki välillä joukossa on kevyempiä videoita, mutta joukossa on ollut paljon paikallisesta elämästä kertovia, mm. Poronhoidosta kotikoulusta ( mikä nyt tänä keväänä tuli muillekin tutuksi Suomessa, mutta oli noille lapsille tullut tutuksi jo kolmen vuoden ajan, koska koulu on niin kaukana) , metsänhoidosta, lampaan kasvattajan elämästä, kyläkoulussa opiskelusta ja ylipäätään pienessä kylässä elämisestä.
En itsekään välitä mistään " tehdään 24h haastevideoista" mutta ymmärrän, että niillekin taas on oma katsojakuntansa.
Hyviin tubevideoihin suhtaudun vähän kuin lehtiin. Ne ovat parhaillaan innostavia ja informoivia.
Jon Olsson
Janni Deler
Jeffree Star
Sam Chui
Henny Harjusola
Pesee mennen tullen kaikki tv:stä tulevat
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä seurannut ketään. En ymmärrä miten muiden asiat voivat kiinnostaa joitakin niin paljon, että heidän pitää seurata ja kyylätä joitakin ventovieraita ihmisiä päivästä toiseen. Aikuistukaa.
Ei kaikki kanavat ole sellaisia että joku selittää vaan itsestään.
Ihan siellä on asiakanavia, jotka ei paljoa eroa jostain tv-ohjelmasta.
Itse katselenkin just dokkarityylisiä youtubetuotoksia.
Metsa Man
Kone Man
Rassooja
Rautarunnari
Ari Rönnberg
Eetun Völjyssä
farmari asdfg
laarstube
mrfixit2000
Itse olen jäänyt vähän koukkuun Simon Wilsonin kanavalle. Tekee erittäin hyvää sisältöä eri puolilta maailmaa. Esimerkiksi 24h matka Pakistanissa junalla on päräyttävä. Se meno siellä Karachin asemalla on ihan mieletöntä toimintaa suomalaisen näkövinkkelistä.
Myös Josh Cahill on mielestäni miellyttävä ja hänen videoitaan tulee seurattua usein.
Suomalaisista ei iske oikein kukaan sillä tavalla, että kanavan tilaisin.
Osa youtube-kanavista on niin ammattitaidolla tehty, että ne pesee nykyiset tv-ohjelmat mennen tullen. Toki onhan siellä edelleen myös paljon ihan päätöntä kuraa.
- Manlybadasshero
- StephenVod
- MyFroggyStuff
- Meoni
- Jules Conroy
- Gab Smolders
En jaksa luetella enempää
Vierailija kirjoitti:
Lärvinen on ykkönen. Irene Idänvalo toisena.
Lärvinen on niin nähty. Toistaa samaa levyä eri mausteilla.
Karolina Protsenkon kanavaa katson. Upeita esityksiä.
Kotimaisista Jethron kanavaa tulee seurattua. En tiedä miksi, mutta hänen läppä aina välillä osuu maaliin ja naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen youtuben ns "höhöhöpö" videoiden avulla oppinut mm uuden kielen, kutomaan, valokuvausta kunnon järkkärillä sekä niiden kuvien editoinnin, koiran kun hankin vuosia sitten niin youtuben "höpöhöpö" videoiden avulla koulutin sen kunnon koirakansalaiseksi joka ei hätkähtänyt pienestäkään ja joka osasi käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa, korjaamaan eri kodinkoneita (säästyy pitkä penni kun ei tarvi korjaajia), saanut ideoita lasten kanssa askarteluun, oppinut tunnistamaan luonnosta syötävät sienet yms, jne jne jne.
FinladiaDiaries on ihan must kanava. Siinä amerikkalainen nainen, joka on naimisissa suomalaisen miehen kanssa, kertoo omasta näkövinkkelistä suomalaisista ja meidän maamme erikoisuuksista. Tää on samalla sellainen hyvän mielen kanava.
Emily Norris
FunCheapOrFree