Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin ryhmäseksiin

Vierailija
21.07.2020 |

Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeksi elää. Olimme kuulleet että täällä Pirkanmaalla on paikka, jossa voisi ottaa nakuna aurinkoa. Sunnuntaina mieheni kanssa menimme kyseisille kallioille. Paikalle päästyämme näky oli melko ”mielenkiintoinen”. Keskellä kirkasta päivää avoimella kalliolla harrastettiin ryhmäseksiä. Noin 30-vuotias nainen oli kontillaan maassa, otti mieheltä suihin ja samalla toinen mies hoiti häntä käsin takaa. Lähistöllä pari vanhempaa miestä vielä seisaaltaan runkkasi itseään.
Ei jääty tarkemmin katsomaan.
Näin jälkikäteen mietittynä olihan tilanne jollain tavalla kutkuttava, mutta tuli kyllä kirjaimellisesti ihan puun takaa:). Onko muilla vastaavia kokemuksia tai tunnistaako joku paikan ja touhut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fantasia että lainaisin vaimoani tuollaiseen puuhaan.

Ei vaan taida ikinä toteutua. Ei ole tilaisuuksia eikä vaimokaan ehkä suostuisi.

Vierailija
2/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies olisi halunnut jäädä seuramaan, mutta mä sanoin, että nyt lähdetään täältä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu paikka. Vanhoja Runkkareita pääasiassa. Sillon tällöin pariskuntia.

Vierailija
4/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt siellä tuollaista touhua ennen? Uskaltaako sinne ylipäätään mennä aurinkoa ottamaan? Ap

Vierailija
5/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin olla näillä leveysasteilla ainoita tollasia paikkoja, joissa käy pariskuntiakin. Noita runkkarimestojahan on vähän siellä täällä.

Kerran tuolla kävin muuten vaan tsiigailemassa, niin ihan ok näkönen pariskunta alkoi hommiin melkein silmieni edessä. Olisinko ollut viiden metrin päässä ja polttelin tupakan ja he ihan avoimesti alkoi hommiin. Ukko jyskytti takaapäin nainen katseli minuun päin. Ketään muita ei missään näkynyt, niin vetäsin kätöseen heitä katsellen. En tiedä olisiko ollut mahdollista osallistua jotenkin enemmän tähän toimitukseen, ainakin olivat selkeesti mielissään minun touhuista. Pari metriä lähemmäs meni kädelle. Olisinko ollut 2-3m päässä kun itse laukesin. Ihan ok katsella. Vaimolle en ole kertonut, mutta ei kait tuo nyt pettämistäkään ole.

Vierailija
6/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kans välillä käydään. Uskaltaa käydä, mikäli ei joku vanhan ukon mulkun räpläys haittaa.

Vierailija
7/7 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Onks tällaista touhua oikeesti jossain ja vielä Pirkanmaalla? Jossain etelän reissulla on tullut oltua yläosattomis, mutta onko tuolla kaikki alasti ja vielä tollasta touhua??? Laittakaa nyt tarkemmat koordinaatit, alkoi kiinnostaa:)