Miksi läskeillä on selitys aina valmiina?
Kun puhutaan läskeistä ja paskan syönnistä, niin läskillä on aina selitys valmiina miksi on läski. Väsyttää, lääkkeet, stressi jne.
Ihan paskaa tuollaiset jutut.
Kommentit (27)
Läskejä haukutaan niin paljon että kun olet kuullut samat hyökkäykset henkilöäsi kohtaan satoja ellei tuhansia kertoja niin kyllä siinä tulee aika automaattiset vastaukset.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:28"]
Tuun syömään sut.
T. Läski
[/quote]
Älä viittii, se on niin luiseva ettei siinä ole mitään syötävää... jää nälkä. Ja happamana se maistuu myös pahalle.
Siksi kun sinä ja kaltaisesi olette niin tyhm .. ;)
no paskan syönnillä sustakin tuli läski.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:37"]
no paskan syönnillä sustakin tuli läski.
[/quote]
Haista harakka vittu
En ole koskaan hmmärtänyt, miten joku voi ottaa asiakseen tivata ylipainoiselta tai lihavalta tämän syitä tai kysymättä esittää omia näkemyksiään. Ihme, jos saat edes jonkun vastauksen.
No ymmärrettävää se on. Ei ole kivaa sanoa että minulla ei ole itsekuria eipä kykyä kontrolloida syömisiäni. Mieluummin vetoaa 10 vuotta sitten todettuun kilpirauhasen vajaatoimintaan joka on hoidettu lääkkeillä kuntoon jo samantien.
Oikeasti en usko että lihavuudessa on kyse vain itsekurista. Se on mystinen sekoitus psyyken ja kehon toiminnan suhdetta. Joillekin laihtuninent on helpompaa, joillekin mahdotonta. Se ei voi olla pelkästään itsekuria vaan kyse on jostain hyvin monimutkaisesta.
Ihan oikeesti, kysytäänkö muka ylipainoisilta syytä lihavuuteen? Huomautellaanko lihavuudesta? Sorsitaanko lihavia? Tarkoitan nyt siis AIKUISTEN KESKUUDESSA, lapset ja nuoret ovat ihan eri juttu.
Itsellä kun on sellainen kokemus,että laihalle huomautetaan laihuudesta paljon helpommin kuin lihavalle lihavuudesta. Itse asiassa en ole KOSKAAN itse kuullut, että lihavan läskeihin kukaan puuttuisi, vaikka jos jonkinlaisessa seurassa on tullut aikaa vietettyä ja ikääkin on jo sen verran, että monenlaisia tilanteita on nähty.
heti kun puheena on paskan syönti ja siiderin lipitys niin joku makkaraselkä aloittaa sen iänikuisen saarnan miten kantaa omat läskinsä jne.
paskapuhetta. läskit on kansantaloudellisesti rasite. kaikki maksaa läskejä.
En ymmärrä ylipäänsä muille ihmisille huomauttelua. Sellainen huomauttelija ansaitsee vastaukseksi nyrkin nenäänsä. Kuka voi olla niin juntti että puuttuu toisen olemukseen?
En ymmärrä ylipäänsä muille ihmisille huomauttelua. Sellainen huomauttelija ansaitsee vastaukseksi nyrkin nenäänsä. Kuka voi olla niin juntti että puuttuu toisen olemukseen?
Kenelle liikakilojaan pitää selitellä? Olen 30+ vuotias, olen ollut viimeiset kymmenkunta vuotta ylipainoinen, ja en koskaan ole kenellekkään joutunut selittelemään mistä kiloni johtuvat. Miksi ihmeessä olisin niin tehnyt/miksi kukaan olisi asiasta kysynyt?
Olen täysin terve (tutkitusti) viimeksi n. vuosi sitten otettiin työpaikan terveystarkastuksen yhteydessä "kaikki mahdolliset" testit (=kolesterolit, verenpaine, kuulo, näkö jne. jne.) ja tuossa yhteydessä myös kilpirauhasen arvot tuktkittiin, kaikki ok.
Mitään (teko)syitä ei lihavuudelleni ole, syön enemmän mitä kulutan, en ymmärrä miksi asiaa pitäisi selitellä kenellekkään. Ihan vilipittömästi kysyn missä yhteydessä kukaan joutuun mitään kenellekkään painostaan selittelemään (ellei nyt sitten ole sairas ja lääkäri puutu painoon tmv.) mutta en usko että AP lääkäri, joten missä ja miksi hän koko ajan kuulee läskien selityksiä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:54"]
Mitään (teko)syitä ei lihavuudelleni ole, syön enemmän mitä kulutan
[/quote]
Miksi pitää syödä enemmän kuin kuluttaa, onpa mahdoton vaikea yhtälö?
Minulle tulee AP:sta mieleen ihminen, joka ramppaa kyselemässä lähipiirin läskeiltä lihavuuteen muutettuja kysymyksiä: Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi? Eli sellaisia mihin ei voi vastata mitään ilman että kuulostaa selittelyltä.
Samaa tekee tuossa viestissä nro. 16 jota veikkaan AP:n kirjoittamaksi: Miksi pitää syödä enemmän kun kuluttaa? Miksi kenenkään pitää selitellä syömisiään kenellekkään, meillä kaikilla on omat heikkoutemme, jollakin se on liiallinen kuntoilu tai ylenpalttinen siivousvimma, toisilla ylensyönti tai sekainen asunto. Osaa paheista pidetään yleisemmin hyväksyttävämpinä kuin osaa, mutta se ei muuta sitä lähtökohtaa mihinkään ettei kukaan meistä ole TÄYDELLINEN kaikilla elämän saroilla. Jos joku on liva, niin so what, mitä se kenekään elämää muuttaa suuntaan tai toiseen!
Koska haista vittu, siksi. Ite oot varmaan joku ~45-55kg, aina urheillut ja terveet elämäntavat omistanut menestyjä? No minä oon tällanen 75-kilonen läski. Oon läski koska mua masentaa niin helvetisti ettei elämässä oo mitään muuta nautinnon lähdettä kun ruoka. SYÖN LIIKAA. En jaksa kuntoilla. Ehkä jonain päivänä mutta en todellakaan nyt. Miks sua edes kiinnostaa muiden ulkonäkö? Tuleeko superior-olo siitä kun itse on aina ollut malli-ihminen(?) Mene ja hanki lääkkeet joilla on lihottavien troppien maine, katso onko helppo pitää sporttinen ja niin ihana =))) olemus sen jälkeen yllä. Helvetin helvetti. Olis varmaan kiva kokeilla elää jonkun stressaantuneen/masentuneen kengissä pari kuukautta ja katsoa kui helppoa loppujen lopuks on kokkailla joka päivä ihan itse jotain terveyspaskaa. Moi.
t: 18v helvetinmoinen luuseri
Vuoden kuluttua minä voin olla jo hoikka, mutta ap on edelleen tyhmä.
Mää olen läski koska mä en välitä siitä asiasta riittävästi tehdäkseni sille jotakin. On kivempi syödä hyvää ruokaa ja herkutella ja löhötä kirjoja lukien, vaikka itsekuria on ihan riittävästi, jotta laihtuisin liiankin laihaksi. Olen valinnut mielummin olla läski.
noi on hyviä juttuja kun puolustellaan läskeyttä lääkkeillä. Eikö löydy mitään tuoreempaa tarinaa?
Tuun syömään sut.
T. Läski