Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei herran jestas,,,, Pakkoneuroottisesta miehestä.

Vierailija
07.06.2013 |

Tapasin mukavan miehen ja alettiin seurustelemaan. Ihmettelin jo aluksi hänen "puhtauttaan", autonpesuintoa ja yleensä pesullakäyntiä. Hän ei käytä pyyhettä tai hammasharjaa, jota myös ihmettelin.

No sitten alkoi selviämään. Ukko pelkää bakteereita. Kotona pesee hammasharjalla, mutta muualla se "saastuu". Pyyhe on myös likainen. Miehen koti on kuin steriili labra ja ympäriinsä on desinfiointiliinoja ja pesuaineita. Hän vahtii, minne laitan vaikka juomalasin sen tyhjennyttyä, lattialle ei voi laittaa.

Mies odottaa, että minä alkaisin elää hänen säännöillään, enkä "saastuttaisi" kotia. Hän myös kävelee suoraan sängystä suiskuun, ettei ällöjä sänkypöpöjä tartu mihinkään. Häntä alkaa oksettamaan, jos minä menen sängylle päivävaatteilla. Sen jälkeen muhun ei voi koskea....

Ja kaiken huipuksi mies käyttää siteitä, ettei kalsarit saastu.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä? WTF?

En povaa teille ´pitkää yhdessäeloa.

Vierailija
2/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi ihan sairasta, eikö? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko-oireisiin on saatavilla hoitoa. esim. kognitiivinen käyttäytymisterapia on tehokasta.

mies ei tee sitä tahallaan, hän on sairas ja tarvitsee apua.

Vierailija
4/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan parisuhteen perusteissa lukee, että jos toinen haluaa sinun muuttuvan mieleisekseen, niin se ei hyvää tiedä.

Itse seukkasin aikani kaverin kanssa, joka viikkasi t-paitansa leivinlaudan avulla kaappiin. Olisi pitänyt hälytyskellojen soida jo silloin. Kun sama s*nan pilkunnussiminen toistui joka asiassa: tiskasin väärin, kuorin porkkanan väärin, jätin kenkäni väärään paikkaan, istuin väärässä päätä sohvaa.

Toisaalta se oli metka todeta, miten ihminen osaakin tehdä asioita niin väärin, mitä itse tein. Onneksi se jätti mut, sitten lopulta, kun itse olin niin munaton että ajattelin etten vaan isompaa mokaa enää tee.

Vierailija
5/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jatkaisi suhdetta tuollaisen kanssa ellei mies hankkisi apua neurooseihinsa. Ainakaan en missään nimessä suostuisi itse noudattamaan neurootikon sääntöjä.

Vierailija
6/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän,, mutta se ei halua niistä eroon. On ollut hoidossa ja jatkaa samalla tavalla. haluaisi, että minä alkaisin myös toteuttaa hänen ohjeitaan..

Vierailija
7/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkisesti sairas, tarvitsee hoitoa, sairaus voi hyvin pahentua ja tulla uusia vakavampia oireita. Käsittääkseni tuollainen sairaus on hoidettavissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_h%C3%A4iri%C3%B6

http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorder

Vierailija
8/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sairasta. Mutta mun mielestä mies ei halua hoitaa itseään. Haluaa vahvistusta, että voi elää omalla tavallaan. Ap

Vierailija
9/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen elää tavallaan! Jos kestät katsella, niin siitä vaan. Mutta luultavasti tuo ei ainakaan relaa taipumuksensa suhteen...

Pari vuotta ja se pukeutuu sellaiseen haalariin ja käyttää kasvosuojusta. Mitä tuommoinen edes syö, kaikki ruokahan on joko täynnä entistä elävää tai bakteereja? 

Vierailija
10/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte harrastaa seksiä? Siinähän sekoittuu ties mitkä bakteerit ja sotkut.

Vierailija
11/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos lehmät ihan oikeasti lentäisivät. Silloinhan lokinkakka otsalla olisi aika pieni asia.

Vierailija
12/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seksiä se peseytyy puoli tuntia ja seksin jälkeen vähintään saman ajan. Ap

Vierailija
13/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se syö hienoissa ravintoloissa. Ap

Vierailija
14/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks,,

Vierailija
15/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se putsaa kylppärin viemärin? Siis sehän on vihonviimeinen paikka, jonne kertyy kaikki ikävä töhnä ja ihana kosteus vielä kasvattaa siihen päälle sen limakerroksen... 

Itse kyllä hoidan asiaa sekä käsin että aineilla... 

Ja mikä tuossa on, että mukamas hienoissa ravintoloissa se ruoka olisi jotenkin "turvallisempaa"? Viineissä käytettävä hiiva on kasvustoa. Liha mureutetaan riiputtamalla. Salaattit on vihonviimeisiä bakteeripesiä...

Tai joo, kysymys olikin, että onko suhteella tulevaisuutta...

Vierailija
16/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille mitä hienoissa ravintoloissa tarjoillut isäni kertoi mulle: minkään ravintolan keittiössä ei kannata käydä jos ei halua menettää ruokahaluaan :)

Vierailija
17/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 13:15"]

Ennen seksiä se peseytyy puoli tuntia ja seksin jälkeen vähintään saman ajan. Ap

[/quote]

Käykö tämä sulle esileikiksi?

Vierailija
18/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:39"]

Hän on henkisesti sairas, tarvitsee hoitoa, sairaus voi hyvin pahentua ja tulla uusia vakavampia oireita. Käsittääkseni tuollainen sairaus on hoidettavissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_h%C3%A4iri%C3%B6

http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorder

[/quote]

lisäisin vielä että mitä aikaisemmin hoidon aloittaa, sitä peremmin se tehoaa, pitkittäminen vain heikentää asiaa, kyseessä on sairaus.

Vierailija
19/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikein edes harkitsee suhdetta sellaiseen ilmiselvään vakavasti mieleltään sairaaseen,

joka ei edes halua parantua?

Vierailija
20/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:40"]

Kuka oikein edes harkitsee suhdetta sellaiseen ilmiselvään vakavasti mieleltään sairaaseen,

joka ei edes halua parantua?

[/quote]

samaa ihmettelen, tuntuu että ap ei ymmärrä asiaa