Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on vanhan koululuokkasi menestynein?

Vierailija
20.07.2020 |

Eli mitä tuli luokkasi menestyneimmästä ihmisestä? Miksi pidät häntä menestyneenä?

Vai onko luokallasi useita, jotka ovat mielestäsi pärjänneet ”keskivertoa paremmin”? Olisitko arvannut tämän silloin nuorena vai yllätyitkö?

Entä onko ollut yllätyksiä toisin päin, joka josta odoteltiin suuria ei sitten lopulta oikein lunastanut odotuksia?

Kuinka kävi luokkasi suosituimpien?

Entä niiden syrjityimpien?

Kommentit (886)

Vierailija
61/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestynein päätyi Seiskan lööppeihin tittelinään seksipommi. Gold digger.

Millä tavalla tämä on menestys?

Vierailija
62/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ylä aste luokalta , meitä oli 16, on 6 jo kuollu. 4 huumeisiin. Luulen että olen itse menestynein. Olen hesburgerissa töissä. Olen ainut jolla töitä on. Koulumme oli aika moinen ghetto. Sieltä valmistuttiin sossuluukulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne av:lle nää luokkansa menestyneimmät on löytäneet tiensä. :D Miten te olette ajautuneet tänne? Kertokaa :)

Vierailija
64/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojista itse olen menestynein, ainoana suoritin yliopiston (DI). Eräs tyttö on pikkukunnan talousjohtaja ja KTM, ehkä vähän korkeampi asema kuin minulla. Toinen tyttö on tohtori mutta ei mitään hajua onko töissä vai jäikö ikiopiskelijaksi. Joten vähintään kolmanneksi menestynein olen.

Miks joku DI on menestymisen merkki? Olis edes joku oikea yliopistotutkinto.

Monilla DI:lla on hyvä työ ja mukavat tulot.

Vierailija
65/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ylä aste luokalta , meitä oli 16, on 6 jo kuollu. 4 huumeisiin. Luulen että olen itse menestynein. Olen hesburgerissa töissä. Olen ainut jolla töitä on. Koulumme oli aika moinen ghetto. Sieltä valmistuttiin sossuluukulle.

Huh, onko iso kaupunki vai joku pienempi?

Vierailija
66/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaisin sanoa niin moni on ainakin opiskellut ulkomailla yliopistoissa ja esim täällä Suomessa Aallossa. Yksi menestynyt musiikillisesti. Tarkemmin en osaa sanoa ja nuori toisaalta vielä ollaan. Minusta ei ole ainakaan vielä tullut mitään eli voin vastata niiden syrjitympien ( olin kiusattu ja yksinäinen) puolesta.

Vierailija
67/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onko iso kaupunki vai joku pienempi?

Herwood city

Vierailija
68/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huonoista oloista oleva pääsi Tauskin vaimoksi. :) Mutta arvostan, että on luonut vahvan brändin ja monta business-haaraa. Ajattelen hänen menestyneen myös.

Samasta porukasta on tullut mm. Ylen toimittaja (mut siellä perheen kautta suhteet hallussa).

Vierailija
69/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa. En muista puolienkaan nimiä. Vain pariin pidän yhteyttä. Ei oikeastaan kiinnosta millään tasolla. Ei mitään huonoja muistoja, mutta eivät olleet kai minulle mitenkään merkityksellisiä ne muut.

Koulujen jälkeen on ollut niin paljon uusia ystäviä, ettei ne ei-läheiset koulukaverit ole olleet mielessä kertaakaan.

Vierailija
70/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne av:lle nää luokkansa menestyneimmät on löytäneet tiensä. :D Miten te olette ajautuneet tänne? Kertokaa :)

Öh, miksi ei oltaisi? Ei tämä mikään heikkojen oma temmellyskenttä ole ja hyvä niin! Suomessa on muutenkin vähän foorumeita, joissa kansa kohtaa. Pidän tätä tärkeänä väylänä käydä aitoa dialogia eri yhteiskuntaluokkien välillä. Itse tunnen myös kotoisaksi välillä meuhkaavat mölisijät: sellainen kasvuympäristöni oli, vaikka nyt hymistelen sivistyneesti nyökkäillen sivistyneiden parissa.

Täällä me roikuttiin teinistä lähtien - aiemmin täällä oli jopa laadukasta keskustelua. Sain nuorena äitinä palstan kautta ihanat ystävät saman kuun synnyttäjistä. Nyt jo lapsemme on teinejä, me äidit edelleen ystäviä.

Vierailija
71/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukion pitkän matikan luokka, joten kaikki jollain lailla menestyneitä. On hammaslääkäri, DI, arkkitehti, kansainvälisesti tunnettu muusikko, tunnettu valmentaja, kemisti, tunnettu toimittaja, insinöörejä useampi, yksi hyvin ison kansainvälisen yrityksen Aasian aluejohtaja. Millä tahansa muulla luokalla siitä koulusta olisin varmaan menestynein itse, nyt ei kolkutella edes kymmenen parasta.

Vierailija
72/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen luokasta tiedän vain vähän. Menestyneiltä vaikuttavat ne, jotka ovat jollain tavalla julkisessa työssä. En tiedä että kenestäkään olisi tullut miljonääri oman yrityksen kautta. Hyvissä viroissa on jokunen yliopiston käynyt. Facen mukaan käyttävät vapaa-aikansa pyöräilemällä satoja kilometrejä. Mitä sekin nyt sitten kertoo menestymisestä.

Vierailija
73/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti menestynein taitaa olla alkoholin maahantuoja (laillisesti). Muuten en osaa arvioida.

Luokan kovin jätkä on kunnallinen urheilukentän hoitaja. Fiksuin tyttö pelasi tennistä kansallisella tasolla.

Vierailija
74/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynein olen ehkä minä. Väitöskirja tuli tehtyä ja nykyään olen 'eläkkeellä' pääomasijoittajana. Yksi tyttö luokalta pääsi kyllä playboyn keskiaukeamalle tussuaan esittelemään, jos sitä voi menestyksen mittarina pitää.

Vierailija
75/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulusta en tiedä yhdestäkään mitään. Lukiosta en tiedä kuin parista, että ovat Nordeassa jossain it-puolen hommassa. Ammattikorkeasta tiedän edellämainitut kaksi lukioaikaista luokkakaveria, en muita. Alusta alkaen ollut kaverit erikseen kuin luokkalaiset. 

Vierailija
76/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naton komentaja, kun viimeksi näin.

Vierailija
77/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestynein olen ehkä minä. Väitöskirja tuli tehtyä ja nykyään olen 'eläkkeellä' pääomasijoittajana. Yksi tyttö luokalta pääsi kyllä playboyn keskiaukeamalle tussuaan esittelemään, jos sitä voi menestyksen mittarina pitää.

Oliko se portugalin playboy? Noita oikean playboyn suomiakkoja kun ei paljon ole. Kata kärkkäinen, linda lampenius, katariina souri tietääkseni ainoat.

Vierailija
78/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lontoossa johtajana mysql perustajien uudessa yhtiössä. Ei kuitenkaan toimarina.

Toinen rinnakkaisluokalla oleva it-nörtti teki tietokonepelin, oli sen jälkeen piilaksossa googlella töissä, perusti pari flopanneita startuppeja (pilvipalvelu ja cadsofta). Palasi häntä koipien välissä suomeen ja on kai nykyisin joku startup advisor.

Vierailija
79/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naton komentaja, kun viimeksi näin.

Stoltenberg?

Vierailija
80/886 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun luokan menestynein valmistui aallosta ja oli nokialla töissä. Sen jälkeen oli toimarina jossain pilipali startupissa. Twitter koirille tms. Nykyisin kai taas jossain toisessa startupissa yrittämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan