Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on vanhan koululuokkasi menestynein?

Vierailija
20.07.2020 |

Eli mitä tuli luokkasi menestyneimmästä ihmisestä? Miksi pidät häntä menestyneenä?

Vai onko luokallasi useita, jotka ovat mielestäsi pärjänneet ”keskivertoa paremmin”? Olisitko arvannut tämän silloin nuorena vai yllätyitkö?

Entä onko ollut yllätyksiä toisin päin, joka josta odoteltiin suuria ei sitten lopulta oikein lunastanut odotuksia?

Kuinka kävi luokkasi suosituimpien?

Entä niiden syrjityimpien?

Kommentit (886)

Vierailija
1/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stalkkaa niitä, en osaa sanoa.

Vierailija
2/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin täällä stadissa vois tietää, mitä kenestäkin on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan suosituimmasta tytöstä tuli näyttelijä Helsinkiin, ollut myös joissain pienemmän budjetin elokuvissa. Nörtistä pojasta tuli lääketieteen professori. Luokan oudoimpiin kuuluneista tuli kirjailija. En osaa sanoa, kuka luokasta olisi menestynein, somessa ainakin kaikki ovat ah niin onnellisia.

Vierailija
4/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18. Ei sellaista _kauhean_ isoa eroa näe vielä

Vierailija
5/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta. Jotkut alakoulun kaverit niin olis kiva tietää. Yläasteen  tyypit hyi helvata. En ehkä muutenkaan olisi kiinnostunut.

Vierailija
6/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin täällä stadissa vois tietää, mitä kenestäkin on tullut.

Stadi kirjoitetaan isolla, muuten ok. Kiitos hei.

Vierailija
7/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Menin eteenpäin katselematta taakse, kun pääsin peruskoulusta ja lukiosta.

Vierailija
8/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikiksen ja Hankenin käynyt.

Toisesta hävittäjälentäjä.

Vierailija
9/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olii mutta en mä lähde nimiä kertomaaan. Sen verran mainettta kumminkin. Hienosti on menestynyt vaikka lehdestä luin ei tainnu keskiarvo olla kuin jotain 7 pintaa lukiooosta.

Vierailija
10/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma koululuokka yläasteelta on niin maalaista kuin vain voi olla. Itse olen varmaan se menestynein, diplomi-insinööri. Muutamia amk-inssejä on joukossa myös. Muuten on kaikenlaista lähihoitajaa, parturi-kampaajaa, kotiäitejäkin ja yksi sairaanhoitaja. Pikkukylissä on yleensä älyllisten lahjojen pooli aika heikkoa eikä sieltä kovin paljoa menestyjiä tule. 

Vierailija
11/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläasteen aikaisista luokkakavereista yksi on nykyään sisäelintauteihin erikoistunut lääkäri. Tietääkseni menestynein. Oli kouluaikoina ihan hirveen mukava aina kaikille ja koulumenestys oli hänelle tärkeää. Olen iloinen hänen puolestaan.

Aika tavallisia ammatteja tietääkseni muilla, minut mukaan lukien.

Vierailija
12/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan pellestä tuli toimitusjohtaja ja monimiljonääri, ikinä en olisi uskonut. Mutta hyvä tyyppi, good for him.

Vierailija
13/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman aktiivisin somettaja. Jakaa esim. kesälomastaan joka ikisen päivän kulun ja kaikki on aina aah niin ihanaa ison perheen kanssa, lomalla hienosta virastaan.

Vierailija
14/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin apulaispormestarina yksi - ei yllätä, koska oli sen tyylinen jo hyvin nuorena. Toinen taas yllätti - oli nimittäin melkoinen luokan pelle - hänestä tuli menestynyt toimittaja, jota näkee aika usein telkkarissa.

Vierailija
15/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olii mutta en mä lähde nimiä kertomaaan. Sen verran mainettta kumminkin. Hienosti on menestynyt vaikka lehdestä luin ei tainnu keskiarvo olla kuin jotain 7 pintaa lukiooosta.

Hyväää temperamentti oli ja hyvin tarrui kaikkiiin epäkohtaan hyvinkin suorsukaiisesti asioihin jotka vaivasivat.

Vierailija
16/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynein lienee yksi Suomen palkituimmista arkkitehdeista, joka kouluaikana oli "ihan tavallinen". Luusereista ei ole tietoa.

Vierailija
17/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista en tiedä, mutta ainakin 2 diplomi-insinööriä tuli. Lisäksi yksi soitti hyvin meneestyneessä rock bändissä bassoa.

Vierailija
18/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestynein lienee yksi Suomen palkituimmista arkkitehdeista, joka kouluaikana oli "ihan tavallinen". Luusereista ei ole tietoa.

Oletko itse Alvar Aallon luokalla ollut?

Vierailija
19/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallen kanssa olin samalla luokalla.

Vierailija
20/886 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kavereita teineinä. Veti ysiluokan tuurilla läpi, kännäsi ja liehitteli joka ilta uuden miehen, amiksen keskeytti ekana vuonna. Nykyään toimitusjohtajan "kakkosnaisena" hyvin menestyvässä yrityksessä. Ei vieläkään kouluja käynyt loppuun, työelämä vei.

Olen hieman katkera, pätkätyöläinen sairaanhoitaja. Välit meni 10v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi