Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Jaajo Linnanmaa ihan normaali

Vierailija
07.06.2013 |

Mies on kohta 30 puhuu noin lapsellisia asioita. Ja pipo päässä tietenkin kuin 15-vuotias.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se puhuu? Ei nimittäin ole studiossa tänään.

Sitä paitsi se on Linnonmaa.

Jaajo ja Aamulypsy on ihan parhautta!

Vierailija
2/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai on normaalin kirjoissa. Saanut vielä lääkärin vaimokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se just täyttänyt 35 v.

Mun mielestä pipot on tosiaan teinien juttu, joten ihan hyvä että se Jaajo on radiossa eikä telkkarissa. Hyvät jutut kuitenkin on!

Vierailija
4/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdetaiteilijana hän joutuu pitäämään yllä imagollista roolia. Ainakin itselläni se personallisuus muuttuu, kun suljen kotioven ja työminä huomattavasti asiallisempi, kuin kotiminä. Puhumattakaan palstaminästä.

Vierailija
5/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 08:57"]

Kyllä kai on normaalin kirjoissa. Saanut vielä lääkärin vaimokseen.

[/quote] Kuka lääkäri. Mikä Jaajan koulutus on?

Vierailija
7/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo vaikuttaa aika nuoriin menevältä, if you know what I mean...

Vierailija
8/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Jaajon juttuja :) En tykkää Suomi popista musiikkina sitten yhtään, mutta kuuntelen aamuisin duuniin tullessa SuomiPoppia ihan Jaajon hulvattomien juttujen takia. Olen tyyppi josta ei välttämättä päältä päin tätä pahettani mauttomaan huumoriin uskoisi: olen virkanaistyyppinen, akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen. Mutta mitä rasvaisemmat jutut sitä parempi :D

Vierailija
9/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on menossa tänä kesänä naimisiin, ja tuleva vaimo on lääkäri.

Muistaakseni jossain ohjemassa Jaajo mainitsi että on opiskellut matkailumerkonomiksi, eli matkaopas, matkatoimistovirkailija.

Vierailija
10/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:36"]

Mä rakastan Jaajon juttuja :) En tykkää Suomi popista musiikkina sitten yhtään, mutta kuuntelen aamuisin duuniin tullessa SuomiPoppia ihan Jaajon hulvattomien juttujen takia. Olen tyyppi josta ei välttämättä päältä päin tätä pahettani mauttomaan huumoriin uskoisi: olen virkanaistyyppinen, akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen. Mutta mitä rasvaisemmat jutut sitä parempi :D

[/quote]

Mä oon niiiiin messissä. Itse 33 ja mun mies vaikuttaa siveyden sipulilta kun  sen mielestä Jaajon jutut on liian härskejä! Onneksi meillä on eri työmatkat niin saan aamuisin autossa kuunnella Jaajoa!

Vierailija
11/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:38"]

Muistaakseni jossain ohjemassa Jaajo mainitsi että on opiskellut matkailumerkonomiksi, eli matkaopas, matkatoimistovirkailija.

[/quote]just

Vierailija
12/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan sama täällä, parasta on nauraa räkättää noille jutuille työmatkat. Hehän heittävät kaiken ihan överiksi ja pilkkaavat kaikkia ja kaikkea vähän South Parkin tyyliin, eli ei siis kannata ottaa kovin tosissaan. 

Pitikö tuon mielensäpahoittajan sitten luukuttaa koko juttu lapsille? Millä traktorilla he matkustavat jos kanavan vaihto on niin hidasta? Tuo ohjelma ei ole lapsille eikä tosikoille. 

Vierailija
13/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:41"]

[/quote]just

[/quote]

Mun mielestä ihan normaali ammatti ja vaimolla normaalia parempi. Monet ihmiset eivät ole lukeneet yhtään ammattia. Ja monet eivät tosiaan ole siinä ammatissa mihin ovat lukeneet.

Harva juontaja on ammattilainen. Ovat ehkä käyneet jonkun "kurssin"... Nykyään missikisat ovat naisille juontajakoulu. Onko he sitte ammattilaisia? Esim. Susanna Laine, Ellen Jokikunnas.. Vappu pimiä oli aikoinaan Chat-juontaja.. Että silleen!

Jaajo on taas luonnonlahjakkuus!

Vierailija
14/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli sun mielestä on hauskaa kuunnella juttuja siitä kun hevonen raiskaa miehen hengiltä? Ok, mä oon sitten ihan mielelläni tiukkapipo.

Vierailija
15/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän siinä käsityksessä, että Jaajo on juoppo, joten ei ole ihme jos jutut ja pukeutuminen on 15-vuotiaan tasoa. Tuollaiset raiskausvitsit ja keskitysleirillä vitsailut on kyllä aika sairasta ja osoittaa huonoa makua, toisenlaisella areenalla (esim. baarissa stand uppina) voisivat toimiakin, mutta että radion aamuohjelmassa!?

Vierailija
16/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:55"]

[/quote]just

[/quote]

Mun mielestä ihan normaali ammatti ja vaimolla normaalia parempi. Monet ihmiset eivät ole lukeneet yhtään ammattia. Ja monet eivät tosiaan ole siinä ammatissa mihin ovat lukeneet.

Harva juontaja on ammattilainen. Ovat ehkä käyneet jonkun "kurssin"... Nykyään missikisat ovat naisille juontajakoulu. Onko he sitte ammattilaisia? Esim. Susanna Laine, Ellen Jokikunnas.. Vappu pimiä oli aikoinaan Chat-juontaja.. Että silleen!

[/quote]

Onko Ellen muka ollut missikisoissa mukana??

Vierailija
17/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:55"]

[/quote]just

[/quote]

[/quote]

Onko Ellen muka ollut missikisoissa mukana??

[/quote]

ON. Ei pärjännyt sillä rintamalla mutta sai sen mitä yleensä lähetään missikisoista hakemaan eli juontokeikkaa....

Vierailija
18/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on Jaajokin opiskellut lääkiksessä, mutta jätti kesken. Kaipa sinne pääsemiseenkin jotain vaaditaan. Nyt taitaa vaan harrastaa gynekologiaa.

mutta tosiaan toi uutinen on kyllä aika huvittava. mistä näitä mielensäpahoittajia sikiää... näissä toistuu muuten aina sama kaava ja yleensä koko uutista ei edes olisi jos tämä mp olisi käyttänyt tilanteessa sitä ihan omaa järkeä.

Vierailija
19/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine on opiskellut viestintää ja musiikkiteatteria, joten siinä mielessä jonkinlaista taustaa juontajaksi on. Toisaalta eipä se alan opiskelukaan välttämättä hirveästi auta, pelisilmää ja luonnonlahjakkuutta pitää kuitenkin olla.

Ja Ellen on tosiaan ollut missi: http://www.mtv3.fi/viihde/televisio.shtml/missista-superjuontajaksi---katso-kuvat-ellenista-vuosien-varrelta/2008/09/701097

Mutta varsinaiseen aiheeseen, mäkään en ymmärrä Jaajon suosiota. Tosiaan jossain klubilla standupina voisi menetellä tuollaiset jutut, mutta ei aamuradiossa, vaikka miten sanottaisiin että kuulijoiden pitäisi olla aikuisia ja tietää millaisia juttuja tulossa.

Vierailija
20/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää täällä valittaa, että hirveet jutut Jaajolla, opetelkaa käyttämään niitä radioitanne ja vaihtakaa kanavaa jos ei jutut miellytä. Kuunnelkaa jotain novaskeidaa niin ei mieli pahoitu!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän