Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Jaajo Linnanmaa ihan normaali

Vierailija
07.06.2013 |

Mies on kohta 30 puhuu noin lapsellisia asioita. Ja pipo päässä tietenkin kuin 15-vuotias.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hieman yli menevä juttu ei pilaa niitä satoja aamuja ja tuhansia juttuja joita olemme saaneet Jaajon kanssa viettää. 

Ja ehkäpä onkin tarkoitus välillä saada aikaan myrsky vesilasiin... kukkahattutädit pahastuu. En ymmärrä miten sitä radioo ei saa kiinni jos niin korviin sattuu. Itse vaihdan hyvin äkkiä kanavaa jos vaikka tulee kappale josta en pidä. 

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:36"]

Mä rakastan Jaajon juttuja :) En tykkää Suomi popista musiikkina sitten yhtään, mutta kuuntelen aamuisin duuniin tullessa SuomiPoppia ihan Jaajon hulvattomien juttujen takia. Olen tyyppi josta ei välttämättä päältä päin tätä pahettani mauttomaan huumoriin uskoisi: olen virkanaistyyppinen, akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen. Mutta mitä rasvaisemmat jutut sitä parempi :D

[/quote]

Eli sun mielestä on hauskaa kuunnella juttuja siitä kun hevonen raiskaa miehen hengiltä? Ok, mä oon sitten ihan mielelläni tiukkapipo.

[/quote]

Vierailija
62/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, toi hevosen raiskaamisjuttu olisi ollut varmaan ihan iltalehto-kamaa itsenäisenä uutisena. siellä on hyvin samantyyppistä skeidaa luettavana aamusta iltaan. Tämä äiti kuitenkin samalle roskamedialle kertoi mielipiteensä ja sen johdosta varmaan jokunen lukija (lapsi tai aikuinen) googlailee saman miehen kohtaloa. 

mun mielestä aamulypsyä kannattaa kuunnella vain, jos pystyy kuuntelemaan sanoja pidemmälle. esim nämä juutalaisjutut on hyvin yleismaailmallisia, ei keskitysleireillä olleiden kustannuksella pilkkaamista. Okei, tauskista on tulee joskus aika rankkaakin läppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin - akateemisesti koulutettu virkamiesten arvostama alansa guru ja kanava vääntyy aamulla aina Aamulypsylle kun autoon pääsen. Mies ei voi sietää, joten pitkin hampain joskus kuunnellaan RadioAaltoa jos miestä joudun kuskaamaan.

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:36"]

Mä rakastan Jaajon juttuja :) En tykkää Suomi popista musiikkina sitten yhtään, mutta kuuntelen aamuisin duuniin tullessa SuomiPoppia ihan Jaajon hulvattomien juttujen takia. Olen tyyppi josta ei välttämättä päältä päin tätä pahettani mauttomaan huumoriin uskoisi: olen virkanaistyyppinen, akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen. Mutta mitä rasvaisemmat jutut sitä parempi :D

[/quote]

Mä oon niiiiin messissä. Itse 33 ja mun mies vaikuttaa siveyden sipulilta kun  sen mielestä Jaajon jutut on liian härskejä! Onneksi meillä on eri työmatkat niin saan aamuisin autossa kuunnella Jaajoa!

[/quote]

Vierailija
64/80 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on kyllä aika sivisymätön ja juntti, mutta sitä ei voi kieltää, etteikö olisi hauska ja viihdyttävä.

Vierailija
65/80 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli kondomeja suomalaisilta kanssajuhlijoilta koriksen mm-kisoissa viime syksynä. Siis varmasti kaverin puolesta tietenkin. Lääkärivaimo taisi niihin aikoihin jo odottaa parin kaksosia. Hauska juontaja toki se Jaajo :)

Vierailija
66/80 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe

Vierailija
67/80 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä olla joku aivovaiva, jos pitää tuon juttuja hauskoina.

Vierailija
68/80 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, mutta Jaajo on nelikertainen vuoden radiojuontaja :)

Kansa ei ole väärässä, jos ei pidä niin ei ole pakko kuunnella.

PS: kaikki läppä ei ole ihan totta, ehkä on välillä hyvä löysätä sitä kukkahattua :D

Valitettavasti on pakko kuunnella, koska työpaikalla matalaotsaiset vaativat sitä. Ennemmin kuuntelisin esim. Radio Rock.

Vierailija
69/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että Jaajo on ollut aikaisemmin syytteessä alaikäisen ahdistelusta? Joku netissä sanoi enkä nähnyt kenenkään kyseenalaistavan, mutta uutista aiheesta en löydä. Sopisi kyllä Jaajon vastenmieliseen persoonaan ja olemukseen. Ällöttävä tyyppi.

Jahas.

Että tällaisen juorun halusit laittaa liikkeelle.

Kannattaa varoa mitä kirjoittaa.

Vai oletko syyntakeeton..

Vierailija
70/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihmisvihaaja antaa viattomalle vauvalle nimeksi "Jaajo" ?!

Vierailija
71/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai on normaalin kirjoissa. Saanut vielä lääkärin vaimokseen.

No, mutta semmosen se kai sit tartteekin? Jos aapeen poluilla kuljeksin😈

Mun mielestä ihan normi viihdyttäjä. Pitää olla pikkusen pipo löysällä, ettei ota itteensä turhan vakavasti.

Vierailija
72/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin tarkoitus olis naurattaa jaajon jutut ovat suurimmaksi osaksi huonoja, mauttomia, toisia pilkkaavia, yrittää häpäistä toisen jne. eli ei naurata.

Ja sitten hän tarvitsee ympärilleen nämä kaksi turhaa suunpieksijää joista toinen ei osaa kuin kikattaa.

Todella ärsyttävää kikakikakikahihihiihahahaahuu.

No onhan se kiva että on haaremi vieressä tukemassa pska läppää.

Vierailija
73/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihmisvihaaja antaa viattomalle vauvalle nimeksi "Jaajo" ?!

No ei ainakaan Jaajon vanhemmat. Hänen oikea etunimensä on Jari.

Vierailija
74/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ällöttää koko jätkä. En mä sitä miljonääri ohjelmakaan pystynyt katsomaan, kun siellä se entinen nakupokeristi on sama kelmeä rasvainen iho killittäen.

Lähinnä ahdistun hänen kaltaisestaan.

Vierailija
75/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein itkin kun Jaajo jäi pois muutama vuosi sitten. Kirjoitin jopa ohjelman fb-sivuille. Olin surullinen, kun hyvä aamuohjelma muuttui. No, sehän oli vain mainostemppu, tarkoituksellä Jaajo lähti ja palasi vuoden kuluttua Aamutiiminsä kanssa

"Entistä ehompana".

Nyt itkisin onnesta jos koko Aamulypsy lopettaisi! En ole pystynyt enää aikoihin kuuntelemaan sitä hirnuntaa. On lyönyt pahasti yli se hohotus ja päällehuutaminen.

Onneksi voin valita muita kanavia.

Vierailija
76/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä olla joku aivovaiva, jos pitää tuon juttuja hauskoina.

Mulla on sit varmaan just toi aivoivaiva, kiitti diagnoosista.

Vierailija
77/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo ja Peris on musta hyviä, mut se Anni....!!! "Jumalauta!" Ja tekonaurua. Niin mukarento "one of the guys". Superärsyttävä 😞

Vierailija
78/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on normaali. Mutta onko itse Haluatko miljonääriksi formaatti normaali?

OLISI REILUA, että ennen kuin kunkin kilpailijan kysymysrumba alkaa, näytettäisiin katsojille kaikki kysymykset, mitä tuleman pitää ja vaikka myös ruutuun ne tulisi. 

Näin siksi, että nykysäännöillä on todennäköistä, että tietokoneohjelma laksee kysymysten edetessä todennäköisyyksiä, että mitä  aihealueita vastaaja hallitsee. Ja tietokoneohjelma ikään kuin luo profiilin kilpailijasta. 

Jos on esim. urheilusta tietävä, on todennäköistä, että taide ei niinkään kiinnosta. Ja sitten pläjäytetään ruutuun taidekysymys. 

Ja jos aluksi joku tietää taiteesta ja kulttuurihistoriasta paljon, niin hänelle pläjäytetään joku urheilukysmys. 

Karrikoiden näin. 

Vierailija
79/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten päästänyt itsensä rupsahtamaan aika tehokkaasti. Äijä on vasta 38, mutta näyttää 45 tai yli.

Vierailija
80/80 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka elämämm__koulua palstalaiset oikein olette, jos pidätte Jaajoa hauskana? Tän huumori rajottuu alapäävitseihin, jolle on ok ja normaalia nauraa, jos on yläasteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan