Onko toi Jaajo Linnanmaa ihan normaali
Mies on kohta 30 puhuu noin lapsellisia asioita. Ja pipo päässä tietenkin kuin 15-vuotias.
Kommentit (80)
Joskus kuppi voi mennä nurin aikuisellakin.
Radiossakin monta kanavaa, joten varmaan mieluinen ja aikuismaisempi löytyy. Ainakin muhun uppoaa heidän juttunsa. Olen ehkä sitten oudon pervo. Jos hevonen raiskaa miehen niin se on järkyttävyydessään jo ihan koominen juttu sekin. Mustaa huumoria, ei tarvitse ottaa niin vakavasti.
Jokaisella on oikeus omaan mielpiteeseen sekä myös oikeus vaihtaa kanavaa. Aamulypsyn jutut ovat aina olleet samaa tasoa ja toivottavasti myös siellä pysyvät ja sama linja jatkuu. Radiohistoria tuntee kyseenalaistettuja henkilöitä muitakin ja suuret persoonat jakaa aina mielipiteitä. Toinen asia on kuinka paljon esim. ulkonäkö tai pukeutuminen vaikuttaa henkilön ammattitaitoon, näiden arvostelu on minun mielestäni asiaankuulumatonta.
Katsoin kanssa sen iltalehden uutisen ja päällimmäisenä jäi mieleen että Jaajo näytti kuvassa vanhalta mieheltä nuorisohatussa, karut otsarypyt yms.
Jaa missäköhän se Susanna Laine on opiskellut? :)
Jaajo on ihan huikea.. Menkää muualle jotka ette kestä aamulypsyä. "Taas hinkki heilahtaa..." johan se käy siinäkin ilmi, ettei se kaikille teille sovi.
Jaajo on ihan paras juontaja. Mutta ei tulisi mieleenkään kuunnella Aamulypsyä lasten kanssa, kun tietää millaisia juttuja siellä voi olla mutta ei niitä niin vakavasti pidä ottaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 10:51"]
Jaa missäköhän se Susanna Laine on opiskellut? :)
[/quote]
Kuulemma Lahden ammattikorkeakoulun musiikkiteatterilinjalla sekä lisäksi viestintää avoimessa yliopistossa.
Mummot voivat kuullenna vaikka Iskelmää ja Novaa tai Aaltoa
Olen jo aikapäiviä sitten oppinut, etten kuuntele ohjelmaa kun lapset ovat lähistöllä. Autossa yksin kuuntelen ja nauran vedet silmissä. Kiitos Jaajo ! Kaikkia niitä tarinoita en itsekään haluaisi kuulla, mutta kun vain omat korvani ovat paikalla niin ei tarvitse hävetä, panikoida ja miettiä selityksiä kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:10"]
[/quote]
Mutta kun tämä mummo tykkää Jaajosta, joten älä viitsi taas lähteä lokeroimaan. Meitä on moneksi, jos et sitä tiennyt.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:36"]
Mä rakastan Jaajon juttuja :) En tykkää Suomi popista musiikkina sitten yhtään, mutta kuuntelen aamuisin duuniin tullessa SuomiPoppia ihan Jaajon hulvattomien juttujen takia. Olen tyyppi josta ei välttämättä päältä päin tätä pahettani mauttomaan huumoriin uskoisi: olen virkanaistyyppinen, akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen. Mutta mitä rasvaisemmat jutut sitä parempi :D
[/quote]
Eli sun mielestä on hauskaa kuunnella juttuja siitä kun hevonen raiskaa miehen hengiltä? Ok, mä oon sitten ihan mielelläni tiukkapipo.
[/quote]
Joo, kyllä minusta on. Mulla on aika visuaalinen mielikuvitus ja kyllä huvittaa ajatus hevosesta raiskaamasta miestä hengiltä. Luonnon kosto ihmiselle, kerrankin näin päin :D
En yleensäkään ota tuollaista läpänheittoa mitenkään vakavasti, esimerkiksi kun ne toimittajat siellä puhuivat "omista eläimiinsekaantumiskokemuksistaan" niin tajuan että sen kun heittävät juttua, että eivät ne nyt oikeasti mitään eläimiinsekaantujia ole tai kannata moista toimintaa.
Lapsille kyseinen aamuohjelma ei kyllä välttämättä tosiaan kovin hyvin sovi, mutta itse kuuntelenkin sitä yksikseni autossa työmatkalla.
Ärsyttävä ölisijä. Ohjelmansa täyttä roskaa ja radioaaltojen tuhlausta.
No ei kai se Jaajo ihan normaali olekaan, ja siihen hänen suosionsa taitaa perustuakin. Mies tekee töitä persoonallaan, melko erikoisella sellaisella.
Ja "koko perheen aamuohjelmaksi" en ole koskaan aikaisemmin kuullut kenenkään Aamulypsyä väittävän, mistähän jutun äiti on sellaisen määreen keksinyt?
P.S. Hevonen on syytön! Ei se hevonen miestä raiskannut, mies oli vapaaehtoisesti touhussa mukana.
Jaajo taitaa fantasioida hevosesta...
Me viisikymppiset, mies ja minä, kuunnellaan Aamulypsyä juuri niiden juttujen takia :D
Jaajo pipossa - säälittävä luuseri. Kimi pipossa - yyberkool oman tien kulkija.
Ehkä jos Jaajokin laihtuisi ja vähentäisi bullshitin määrää, suosio nousisi. Huumoriin ei tarvita aina äärimmäisiä makurajojen ylityksiä, tai ne voi tehdä myös tyylillä. En ole kuullut tuota hevosraiskausjuttua, mutta irl tapahtuu kyllä niin ihmejuttuja, että Jaajon BS on vielä kevyttä kamaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 10:30"]
Miks pitää täällä valittaa, että hirveet jutut Jaajolla, opetelkaa käyttämään niitä radioitanne ja vaihtakaa kanavaa jos ei jutut miellytä. Kuunnelkaa jotain novaskeidaa niin ei mieli pahoitu!!!
[/quote]
Kuuntelenkin muita kanavia, ei tulisi mieleenikään kuunnella Jaajon skeidaa. Silti saan olla sitä mieltä, että radio ei ole oikea paikka hevosraiskaus jutuille tai keskitysleireillä olleiden pilkkaamiseen. Kuten sanoin aiemminkin, tällaiset vitsit menevät rajumpina juttuina kyllä stand up keikalla, joka on K18, mutta radiota saattaa pikkulapsetkin kuunnella, onko tuollaiset vitsit mielestäsi soveliaita alle 15-vuotiaiden kuultavaksi? Ja turha tähän sanoa, että vanhemmat voivat valvoa, koska joka jumalan sekunti ei voi olla lapsen vieressä vahtimassa mitä tekee.