Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kupittaan maauimala oli kyllä todellinen pettymys!

Vierailija
06.06.2013 |

Niin paljon sitäkin on kehuttu. Ei tykänneet äiti eikä lapset 13v, 10v tai edes 2v9kk. Samppalinna lienee parempi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä, Samppis kannattaa sit varsinkin jättää väliin.

Vierailija
22/45 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 2 v lapsi on tarkoitus ottaa vastaan, kun hän laskee vesiliukumäestä. Silloin ei haittaa, jos on vähän syvää (kyseinen allas on 90 cm syvä). 
Kuumana kesäpäivänä Kupittaalla on tottakai täyttä. Sinne pitää mennä ajoissa, tai vaihtoehtoisesti tarpeeksi myöhään, jos meinaa saada tavaransa nurmikolla hyvään paikkaan. Arvoesineet voi jättää säilytyslokerikkoon, silloin ei haittaa vaikka pyyhe ja eväät onkin hieman kauempana nurmikolla.

Caribia on mukava, mutta ei siellä kaksivuotiaalle ole kuin yksi allas. Muut on syviä. Meillä se ei ole ollut ongelma, koska vahdimme lapsiamme eikä meillä pienet ui yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18, päivän neropattipalkinto, ole hyvä!

Vierailija
24/45 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroilla tehdyn maauimalan ei ole tarkoitus olla vesipuisto! Itse olin lapsena huumassa vesiliukumäestä, oli se millainen vaan. Kyllä on nykymussukat hemmoteltuja, jos vesiliukumäestäkin nousee valitus. Ihme kermapeppuja. Me uitiin yleensä luonnonvesissä ja vesiliukumäki oli erikoisherkkua. Menkää Jukuparkiin ja jättäkää Kupittaa meille, jotka osaamme iloita kaikenlaisista vesileikeistä.

Vierailija
25/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kupittaan maauimalaa koskeva haukkumaviesti oli selvästi provo, syytä vaikea tietää, ehkä aloittaja vaan läpeensä negatiivinen ja ilkeä. Uimala lapsille paras paikka koska voi valvoa tosi hyvin pieniä. Itse olen lasta käyttänyt ja nyt aikuisen lapsen äitinä kuntouin siellä joka kesä. Mikähän huitsin nevada on altaan viereinen nurmikko? Voiko jukuparkissa viedä tavarat altaaseen? Lukollinen säilytyslokerikko sekin siinä jokusen metrin päässä. Samppalinna on portaineen ja betonirakennelmineen paljon hankalampi lasten kanssa jos aikoo itsekin pulikoida. Valinnan varaa on. Maauimalat halpoja paikkoja verrattuna monen kympin jukuparkkeihin, mihin tietenkin kannattaa mennä jos liukuminen on se pääasia.

Vierailija
26/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla tuon jälkeen käyty eikä mennä. Jukuparkkiin mieluummin, siisti paikka. Mitä ihmeen tavaraa sinne altaaseen pitää roudata? Meillä usein jääkaappikin mukana siellä tuoleilla. T:ap

Vierailija
27/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 07:11"]Maksetaan mieluummin JukuParkista.
[/quote] No hyvä. Enemmän tilaa meille :)

Vierailija
28/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 07:11"]Maksetaan mieluummin JukuParkista. [/quote] No hyvä. Enemmän tilaa meille :)

[/quote] Saatte pitää =)

Vierailija
29/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:36"]

itse joutui menemään sinne altaaseen, missä pystyi vahtimaan sitä parivuotiasta.

[/quote]

Missä sä sitten voisit jättää parivuotiaasi altaaseen vahtimatta..?

Vierailija
30/45 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:36"]

itse joutui menemään sinne altaaseen, missä pystyi vahtimaan sitä parivuotiasta.

[/quote] En missään. Se ei ollut pointti, jos jaksoit lukea.

Missä sä sitten voisit jättää parivuotiaasi altaaseen vahtimatta..?

[/quote]

Vierailija
31/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:24"]

Kupittaa on ihan huippu! Meinasin kuolla nauruun lukiessani tätä viestiketjua. Jos alkuperäisen viestin kirjoittaja on sitä mieltä, että Samppalinna oli parempi, ni perusteluiden taustalla on todennäköisesti mielenäpahoittaja. Ts. kahvilassa oli hieman huono palvelu tai lapset olleet tuona päivänä kiukkusia ja roikkuneet jaloissa niin, ettei kermaperse päässyt rentoutumaan. Mistä näitä urpoja riittää. Jos mielipiteet tuli lapsilta, niin kannattaa tarkistella omaa kasvatustapaansa. Oletko kenties pikkasen lasten vietävissä ja nämä mulle kaikki heti-tyyppiset riiviöt melskaavat. Toisaalta hyvä ettei Kupittaa kelpaa, niin emme törmää. Todennäköisesti ipanasi oli just niitä, jotka ohittivat liukumäkijonossa ja rynnivät jäätelötiskille isoin elkein.

[/quote] Meinaatko ettei mulla ole omia mielipiteitä? Ja musta tuntuu että lapseni eivät viihtyneet Kupittaalla juurikin siksi, että ovat kasvatettu käyttäytymään.

Vierailija
32/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:35"]

Suomessa siihen saa tottua. Kaikki täällä on kallista pettymystä. 

[/quote] Tähän yhdyn!

Vierailija
33/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Juur tulin Kupittaan maauimalasta. Meidän 2 v 3 kk olisi ollut siellä koko päivän vaikka ilman lämpötila oli +16. Jos vesi on liian syvää, niin kellukkeet on keksitty! Pienestä liukumäestä poika laski varmaan parikymmentä kertaa ja isosta laskettiin yhdessä sylitysten jotain 10 kertaa. Serkkunsa 9 ja 12 v. rakastavat ko. paikkaa myös. Itse käyn siellä vesijumpassa ja kuntouimassa. Luulenpa että on äidin nuiva asenne pilannut myös lasten päivän! Kuka sitä nyt mistään tykkää jos äidillä on naama väärinpäin kun lokki on kakannut kaiteelle ja jonkun tikkarin paperi pudonnut roskiksen viereen.

Vierailija
34/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:24"]

Kupittaan uimala on  pääosin lapsiperheiden suosiossa, Samppiksessa on enemmän nuoria ja aikuisia. Pikkuliukumäki taitaa olla allasremontin takia jossakin poissa. Se uusi isompi kiukumäki on huomattavasti vanhaa paremman oloinen. Kupittaan puisto on ulkoiluun aivan fantastinen paikka liikennepuistoineen, pomppulinnoineen, seikkailupuistoineen ja lintulammikoineen.

[/quote]

Ei se leveä liukumäki ainakaan meidän nuorison mieleen ollut.

Kupittaan puisto on kyllä ihan ok muuten, mutta uimala oli todella surkea.

t: ap

[/quote]

Miksette menneet Jukuparkkiin tai Caribiaan jos liukumäki oli se ykkösjuttu?

Vierailija
35/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vali vali. Kupittaan maauimala on ihan huippu! Meillä tykkää lapset ihan hirveästi. paikka on siisti ja kohtuuhintainen. onneksi meidän aikanamme ei ole sattunut ap:n kaltaisia ikäviä hapannaamoja sinne, aina on ollut iloista ja tyytyväistä porukkaa. Kiitos Turku Kupittaasta! :)

Vierailija
36/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupittaa on ihan huippu! Meinasin kuolla nauruun lukiessani tätä viestiketjua. Jos alkuperäisen viestin kirjoittaja on sitä mieltä, että Samppalinna oli parempi, ni perusteluiden taustalla on todennäköisesti mielenäpahoittaja. Ts. kahvilassa oli hieman huono palvelu tai lapset olleet tuona päivänä kiukkusia ja roikkuneet jaloissa niin, ettei kermaperse päässyt rentoutumaan. Mistä näitä urpoja riittää. Jos mielipiteet tuli lapsilta, niin kannattaa tarkistella omaa kasvatustapaansa. Oletko kenties pikkasen lasten vietävissä ja nämä mulle kaikki heti-tyyppiset riiviöt melskaavat. Toisaalta hyvä ettei Kupittaa kelpaa, niin emme törmää. Todennäköisesti ipanasi oli just niitä, jotka ohittivat liukumäkijonossa ja rynnivät jäätelötiskille isoin elkein.

Vierailija
37/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Kupittaan kupeessa mutta käyn Samppalinnassa. Syy: siellä on kunnon pitkä allas uimista varten.

Vierailija
38/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa siihen saa tottua. Kaikki täällä on kallista pettymystä. 

Vierailija
39/45 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukuparkkiiin jos liukumäkiä ja muuta kaipaa! 👌🏻

Vierailija
40/45 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan aina käytykin, tonne ei sen koommin ole menty.

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi