Virtsarakontulehdus(ko?)
Vai jotain aivan muutta. Täällä, kun tuntuu olevan aina näitä avlekureita, niin oisaisiko joku kertoa, olisiko virtsarakon tulehdus vai jotain aivan muuta?
Soittelin jo tässä muutamakin viikkoa, varmaan kuukausi sitten lääkärille, joka kirjoitti minulle puhelimessa antibiootin rakkotulehdukseen. Alavatsasärkyä, tihentynyttä vessassa käymistä, selkäkipua oireina, ennenkin rakkotulehdus ollut ja nuo oireet.
No nyt, alavatsakipu on aivan valtava taas, vetää oikein kaksinkerroin minut. Vessassa ei tarvitse ravata, selkään särkee ja mahan seutua kivun aikana saattaa kuumottaa. Seksiä harrastaessa joudumme käyttämään liukastevoidetta, synnytyksestä vielä vasta 3 kk. Liukastevoide saattaa kirvellä ja aiheuttaa kuumotusta.
No niin mammat, mikä minulla on? Huomenna ajattelin soittaa lääkäriin, mutta en ole varma pyytäisinkö vain uusimaan antibiootin vai pitääkö ihan varata aika.
Lääkäri ei varmaan kirjoita uutta reseptiä ilman näytettä jos noin pian on tullut uudestaan. Voi olla, että edellinen kuuri ei täysin tepsinyt ja tauti uusiutui. Tai sitten on ihan uusi pöpö. Itse olen joskus joutunut syömään kaksi kuuria putkeen kun on ollut niin raju tulehdus ettei yksi ole riittänyt. Minun pitää aina seksin jälkeen käydä pissalla ja pestä oikein kunnolla, muuten tulehdus on varma.