Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka käytte mieshierojalla (ov)

Vierailija
06.06.2013 |

Voitteko väittää, että siinä ei olisi mitään seksuaalista?  Mitä olette mieltä että eikö hieroja kuitenkin jotain seksuaalísta ajattelee?

Minusta hierontaan liittyy aina seksuaalisuus tai ainakin silloin, jos vartalo jota hierotaan on hyväkuntoinen.

Riippuu kyllä siitä mieshierojastakin. JA TÄMÄHÄN ON TABU! SIIS IHAN SELVÄ TABU ELI OLKAA REHELLISIÄ! Elkää sanoko sitä mikä yleensä lausutaan julki.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:25"]

Minä olen aktiiviurheilija ja pimppa kostuu juuri tuollaisesta penikkahieronnasta, missä saa huutaa kivusta. KAIKILLA on näin ja KAIKKI haluaa panna hierojansa kanssa, koska se on seksuaalinen tapahtuma ja jos muuta väitätte, VALEHTELETTE.

ap

[/quote]

Aktiiviurheilijan lisäksi näyt olevan kyllä vielä ihan perus av-mammaakin av-mammamaisempi :) "Koska minulla käy näin, niin silloin käy kaikilla näin!" :D:D:D

[/quote] Joo en ollut tuo "AP" ja myönsin jo että kirjoitin aloitukseni väärään sävyyn! Sinä taidat olla itse av-mammamaisempi, kun et tuota tajunut, muuten. AP

[/quote]

No mites nyt noin kiihdyt, jos tuo ei sinun tekstiä ollut ;)

Vierailija
42/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:25"]

Minä olen aktiiviurheilija ja pimppa kostuu juuri tuollaisesta penikkahieronnasta, missä saa huutaa kivusta. KAIKILLA on näin ja KAIKKI haluaa panna hierojansa kanssa, koska se on seksuaalinen tapahtuma ja jos muuta väitätte, VALEHTELETTE.

ap

[/quote]

Aktiiviurheilijan lisäksi näyt olevan kyllä vielä ihan perus av-mammaakin av-mammamaisempi :) "Koska minulla käy näin, niin silloin käy kaikilla näin!" :D:D:D

[/quote] Joo en ollut tuo "AP" ja myönsin jo että kirjoitin aloitukseni väärään sävyyn! Sinä taidat olla itse av-mammamaisempi, kun et tuota tajunut, muuten. AP

[/quote]

No mites nyt noin kiihdyt, jos tuo ei sinun tekstiä ollut ;)

[/quote]

Tuo AP taitaa kiihtyä ja kiihottua helposti, oli sitten makoilemassa hierojalla tai kirjoittelemassa av-palstalla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, no en minä silleen varsinaisesti kiihotu, mutta ne ajatukset tulevat mieleen. kuten uimarantakin on sellainen paikka.

AP

Vierailija
44/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:54"]

Sulla on tosi voimakas seksuaalivietti. Ei ole edes nuorena ja kauniina tullut seksi mieleen kun selkää hierotaan. Itse kylläkin käyn naishierojalla, mutta siksi että mun kokemuksen mukaan naisilla on parempi tekniikka. Miehet runnoo liikaa voimalla ja naiset käyttää taitoa. Paitsi yksi vanha mies joka hieroi ihan vaatteiden päältä ja selkäkipu katosi kun hieroi kyynärpäätä. Sillä oli joku salaperäinen taito. Iskiaksen paransi jalkapohjasta.

Olet käynyt hierojalla ilmeisesti huviksesi. Kun selkävaivainen hakee apua hironnasta ei siinä seksi tule mieleen. 

[/quote]

minusta ap:lla on ihan normaali seksuaalivietti....

Vierailija
45/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin homma on helppo varmentaa naishierojilta. Kuinka suurella osalla miesasiakkaista stondaa hieronnan aikana. Simple? Niin ja thaipaikat jätetään nyt varmuuden vuoksi pois laskuista.

Vierailija
46/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo minusta niin ennenkuulumatonta ole. kaikki miehet ei tietenkään iske mutta kyllä sitä joskus kostuu vaikka vasten tahtoaan

Vierailija
47/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:51"]

Tuntuu että AP yhdistää kosketuksen seksuaalisuuteen. Et varmaankaan harrasta kamppailulajeja tai jotain muuta harrastusta jossa ollaan toistuvasti lähikontaktissa tai "iholla" toiseen ihmiseen, ilman mitään seksuaalista?

[/quote] Ehkä tämä on totta. En tiedä miksi näin on ja onko siinä sitten mitään väärää? Muistan, että minua esim. alkoi panettamaan aina imettäessä (oksitosiini + nännin kosketus, rentous, rauhallisuus...olosuhteet). En todellakaan ole niin sairas, että vauvasta niin ajattelisin...Mutta ehkä se kokonaistilanne siis rauhallisuus ja nuo muut sulussa mainitut kiireen keskellä sai sen olon tulemaan..

Tuosta imetyksestä on kyllä niin pitkä aika, että en ole tuosta ihan varma mutta muistelen noin.

Kamppailulajeja olen harrastanut lapsena. Toisaalta voin olla muutenkin normaalia herkempi sille että tulee seks.ajatuksia mieleen.

ap

[/quote]

Näin se ap paljastui mieheksi :) Imetyksen muistaa koko elämänsä, muistaa sen pingotuksen tunteen rinnoissa ja kivun, ja muistaa myös sen että rintojen tyhjenemisessä ei ole mitään eroottista tunnetta mukana, se on vain samanlainen helpotuksen tunne kuin täyden virtsarakon tyhjeneminen. Omista imetysajoistani on jo 15 vuotta ja imetin vain yhtä lasta 6kk ajan, mutta tunteen saa palautettua elävästi mieleen milloin tahansa. Vain provomies kirjoittaa "en muista enää".

Jotenkin säälin ap:n kaltaisia miehiä sillä mitä ilmeisemmin he eivät edes tiedä että on olemassa kosketusta joka ei ole luonteeltaan millään tavalla eroottista. Miltähän tuntuisi käydä jatkuvasti seksuaalisesti ylikierroksilla kuten ap? Ei kovin kadehdittavaa.

Vierailija
48/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, pimpulissa alkaa litkut valua kun joku hieroo persettä tai reisiä. ei sille voi mitään. toivois vaan että käsi vilahtaisi haaroväliinkin mutta ei....

Vierailija
49/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:30"]

Näin se ap paljastui mieheksi.

[/quote]

Sullapa on kapea käsitys naisista. Ihan kuin naiset eivät voisi olla yliseksuaalisia, sellainen käyttäytyminen on sallittu vain miehille, eikö vain? Tästähän oli taannoin dokumentti nimellä "100 orgasmia päivässä". Olivatko dokumentin naishenkilöt hekin oikeasti miehiä?

Vierailija
50/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo, ei ole tullut hierojalla seksi mieleen :D minäkin käyn urheiluhierojilla, sama se mies tai nainen kunhan osaa. 3-5 kertaa kuntosaliharjoituksia viikossa niin lihas on kipiä voin sanoa! tuolla joku sanoikin että mieshierojat saattaa käyttää liikaa voimaa mutta toisaalta, joillain naishierojilla ei ole tarpeeksi voimaa. eli tekniikka pitää olla hallussa ja itku siinä aika usein tulee. ensimmäistä kertaa kun hierottiin pakaroita niin tuntui vähän "paljaalta" mutta äkkiä se tippa tuli linssiin eikä ehtinyt ajatella että tässä nyt joku suht ventovieras vääntelee mun persittä.

jos kävisin jossain himpampula-hieronnassa ja olisi mieshieroja niin totta, ottaisin vähän outona..mutta en silti seksuaalisena vaan lähinnä yksityisyyteni loukkauksena. toisaalta, olen tuhti tyttö joten tuskin se olisi seksuaalista hierojankaan mielestä :D

Vierailija
51/57 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 12:03"]

Tämäkin homma on helppo varmentaa naishierojilta. Kuinka suurella osalla miesasiakkaista stondaa hieronnan aikana. Simple? Niin ja thaipaikat jätetään nyt varmuuden vuoksi pois laskuista.

[/quote]  no suomi24 palstallahan miehet juuri valittavat tuosta asiasta ja kommentoivat että naisilla on helpompaa kun asiaa ei näy! Vertaisin stondaamista kostumiseen ja minullahan ei pahemmin siinä kostu, vaikka siis seksi tulee mieleen (ainakin jos pakaroita tarpeeksi kauan pehmitetään..) esim. kävin fyssarilla ja se hiero aika pitkään pakaroita (fyssarithan ei yleensä edes hiero!), niin siinä alko mielikuvitus laukkaamaan...

Ylipäätään oman mielipiteeni takia (tai sen takia kun ajattelen niin helposti ja pelkään että se mieshieroja ajattelisi myös) yleensä käyn naishierojalla. En tiedä miten luotettavaa tietoa asiasta esim. tällä palstalla saan. Toisaalta kuten itsekin olen todennut, kaikki on siihen asti turvallista, kun ajatukset pysyvät pään sisällä (siis esim. sen hierojankin)

ap

Vierailija
52/57 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, totesi n. 55 v nainen kokovartalohieronnan loppuvaiheessa. Syynä orgasmi minkä tämä asiakas sai. Ja niin perushieronnassa kuin ikinä olla ja voi. Totesi että laukesi niin että ei oikein edes tiennyt mitä tapahtui.Oli enemmän hämillään kuin nolona tms. Oli pyöreähkö maatilan emäntä.Eli ei siis mikään ns hierojan märkä päiväuni, vaan ihka tavallinen asiakas. Ja kun ei tosiaankaan mitkään stringit yllään hierontaan asettautunut. Eli kyllä voi sattua mitä vain vaikkei sitä ole etukäteen suunnitellut.

Vierailija
53/57 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vanhempien naisasiakkaitten kosketella minua. Eli itse + 45 mieshieroja. Tilanteesta riippuen annan naisiakkaan kosktella minua jos tilanne sellaiseksi menee. Eli ei se ole sen kummempaa että haluaa selinmakuulla ollessaan vaikka hivellä käsivarttani tai sisäreisiä. Ja onpa joku päässyt puristelemaan haaravälistäkin.Itselle nuo eivät tuo mitään seksuaalisia fiboja. Jotenkin vain ajattelen että jos tuosta itselleen kiksejä saa niin se ok. Raja menee siinä, että en anna oikeastaan kenenkään alle viisikymppisen minuun koskea. Ja näitä tilanteita tulee todella harvoin esiin. Sellaisia tilanteita missä asiakas hivelee esimerkiksi samanaikaisesti omaa rintaa tai jalkoväliään sattuu kuukausittain. Nykyään ehkä enenevissä määrin. Itse kun käyn toisella paikkakunnalla naishierojalla kysyn heti alkuun, että onko ok, jos hivelen häntä vaatteitten päältä. Kymmenestä yksi lopettaa hieronnan siihen, puolenkymmentä kieltäytyy, pari sanoo että ok, ja yksi, siis yksi maksimissaan riisuu jo siinä vaiheessa yläkroppansa paljaiksi.Ja minä käyn ainoastaan kuntosalien tai uimahallien yhteydessä olevissa hierontapaikoissa.

Vierailija
54/57 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään seksuaalista, ellei sitten ole jonkin sortin todella outo masokisti. Mun lihaksiin sattuu.

Vierailija
55/57 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan naisena (40 v) voin sanoa, että en ole koskaan kostunut kenenkään mies- tai naishierojan käsittelyssä ja myös heidän puoleltaan hieronta on aina - kun olin nuori ja nätti ja nyt kun en enää ole - ollut asiallista ja ammattimaista.

Ei noin vanhat naiset kostu muutenkaan enää.

Vierailija
56/57 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdellä puolitutulla hierojalla, ja  hän vaikutti aina hieman kiinnostuneelta minusta. Kerran hän painoi seisovan vehkeensä pakaraani vasten, ja siihen loppui sillä hierojalla käynti. Lopetti hieronnan myöhemmin kokonaan, taisi tehdä muille samaa... harmittaa näin jälkikäteen, etten tehnyt siitä mitään ilmoitusta. Hämmensi vain todella paljon.

Vierailija
57/57 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieshierojana tarkoituksella pyrin naisasiakkaita kiihoittamaan ja se on järjettömän helppoa ja hauskaa