Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka käytte mieshierojalla (ov)

Vierailija
06.06.2013 |

Voitteko väittää, että siinä ei olisi mitään seksuaalista?  Mitä olette mieltä että eikö hieroja kuitenkin jotain seksuaalísta ajattelee?

Minusta hierontaan liittyy aina seksuaalisuus tai ainakin silloin, jos vartalo jota hierotaan on hyväkuntoinen.

Riippuu kyllä siitä mieshierojastakin. JA TÄMÄHÄN ON TABU! SIIS IHAN SELVÄ TABU ELI OLKAA REHELLISIÄ! Elkää sanoko sitä mikä yleensä lausutaan julki.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi voimakas seksuaalivietti. Ei ole edes nuorena ja kauniina tullut seksi mieleen kun selkää hierotaan. Itse kylläkin käyn naishierojalla, mutta siksi että mun kokemuksen mukaan naisilla on parempi tekniikka. Miehet runnoo liikaa voimalla ja naiset käyttää taitoa. Paitsi yksi vanha mies joka hieroi ihan vaatteiden päältä ja selkäkipu katosi kun hieroi kyynärpäätä. Sillä oli joku salaperäinen taito. Iskiaksen paransi jalkapohjasta.

Olet käynyt hierojalla ilmeisesti huviksesi. Kun selkävaivainen hakee apua hironnasta ei siinä seksi tule mieleen. 

Vierailija
22/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko väittää, ettei sinussa ole mitään neuroottista? OLE REHELLINEN! Pystytkö ostamaan meloneja kaupasta ilman pikkutuhmia ajatuksia?

No, etkö nyt sitten kuitenkin kumonnut omat väitteesi sanomalla "riippuu hierojasta". Näinhän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin heteroseksuaalista kuin lesboseksuaalista.

Vierailija
24/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin väittää, ettei ole mitään seksuaalista! Ap taitaa olla kovassa puutteessa, jos hieronnassa tulee seksi mieleen. Mä kyllä saatan huutaa hieronnassa, mutta en nautinnosta vaan kivusta. Mutta mä käynkin urheiluhierojalla enkä missään siveluhieronnassa.

Vierailija
25/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:51"]

Tuntuu että AP yhdistää kosketuksen seksuaalisuuteen. Et varmaankaan harrasta kamppailulajeja tai jotain muuta harrastusta jossa ollaan toistuvasti lähikontaktissa tai "iholla" toiseen ihmiseen, ilman mitään seksuaalista?

[/quote] Ehkä tämä on totta. En tiedä miksi näin on ja onko siinä sitten mitään väärää? Muistan, että minua esim. alkoi panettamaan aina imettäessä (oksitosiini + nännin kosketus, rentous, rauhallisuus...olosuhteet). En todellakaan ole niin sairas, että vauvasta niin ajattelisin...Mutta ehkä se kokonaistilanne siis rauhallisuus ja nuo muut sulussa mainitut kiireen keskellä sai sen olon tulemaan..

Tuosta imetyksestä on kyllä niin pitkä aika, että en ole tuosta ihan varma mutta muistelen noin.

Kamppailulajeja olen harrastanut lapsena. Toisaalta voin olla muutenkin normaalia herkempi sille että tulee seks.ajatuksia mieleen.

ap

Vierailija
26/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on seksuaalista latausta jos on mielenkiintoinen hieroja.

Vierailija
27/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:42"]

No huh huh. Onneksi sinä et ole ryhtynyt mieshierojaksi, gynekologista puhumattakaan.

[/quote] Joo olen ihan nainen ja arvasinhan minä että täällä tulee tätä "mistä ääneen puhutaan" -sopaa. Minä hierottavana ainakin ajattelen (tai pikemminkin en voi olla ajattelematta seksiä), jos mies hieroo.

ap

[/quote]

Ja jos sinä ajattelet, niin kaikkien muidenkin naisten täytyy ajatella myös tai muuten valehtelee ja asia on tabu?

[/quote] Hei, sinä itse hyökkäsit kimppuni aivan kuin minä olisin väärin ajatteleva. Eli kumpiko aloitti? Ensiksi minä kysyin, että ajatteleeko kukaan muu näin? Tällä palstalla sen voi helposti anonyymina sanoa, eikö? En minä nyt tällaista alkaisi kavereiltani kysyä, mutta jotenkin tuntuu että ei tämä kovin tavatonta ole.

[/quote]

Aloituksessa jotenkin annetaan ymmärtää, että kommentoijat eivät ole rehellisiä jos sanovat, etteivät he ajattele mitään seksuaalista, vaan sanovat jotain mielestänsä yleisesti hyväksyttyä.

Vierailija
28/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:39"]

Voitteko väittää, että siinä ei olisi mitään seksuaalista?  Mitä olette mieltä että eikö hieroja kuitenkin jotain seksuaalísta ajattelee?

Minusta hierontaan liittyy aina seksuaalisuus tai ainakin silloin, jos vartalo jota hierotaan on hyväkuntoinen.

Riippuu kyllä siitä mieshierojastakin. JA TÄMÄHÄN ON TABU! SIIS IHAN SELVÄ TABU ELI OLKAA REHELLISIÄ! Elkää sanoko sitä mikä yleensä lausutaan julki.

[/quote]

Harrastan kilpatason urheilua ja käyn urheiluhierojalla kahden viikon välein. Kun siinä murjotaan jalkoja, ei paljon seksi tule mieleen, kun lihaskalvoa irrotetaan sääriluusta. Jos hieroja siitä seisokin saa, niin se on sitten voivoi. Itselleni ei siinä hampaita kiristellessä tulisi mieleenkään paneminen tai muu

Vierailija
29/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:52"] Hei, sinä itse hyökkäsit kimppuni aivan kuin minä olisin väärin ajatteleva. Eli kumpiko aloitti? Ensiksi minä kysyin, että ajatteleeko kukaan muu näin?

[/quote]

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aloituksesi oli tosiaankin hyökkäävä isoine kirjaimineen ja toistoineen "TÄMÄ ON TABU! TÄMÄ ON TABU!" ja "älkää väittäkö" kommentteineen.

Vierailija
30/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:54"]

Olet käynyt hierojalla ilmeisesti huviksesi. Kun selkävaivainen hakee apua hironnasta ei siinä seksi tule mieleen. 

[/quote] Minä olen aktiiviliikkuja, joten ihan lihasjumeihin jne. olen hakenut apua.

ap

Vierailija
31/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:52"] Hei, sinä itse hyökkäsit kimppuni aivan kuin minä olisin väärin ajatteleva. Eli kumpiko aloitti? Ensiksi minä kysyin, että ajatteleeko kukaan muu näin?

[/quote]

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aloituksesi oli tosiaankin hyökkäävä isoine kirjaimineen ja toistoineen "TÄMÄ ON TABU! TÄMÄ ON TABU!" ja "älkää väittäkö" kommentteineen.

[/quote] Joo pahoittelen näin tein. ap

Vierailija
32/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt hierojalla. Luulisi että jos komea miehekäs mies hierojana niin kyllä siinä ajatukset ovat hmmmm siellä......

Vierailija
33/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen selkävaivainen ja käyn säännöllisesti urheiluhierojalla. Joskus on naishieroja, joskus mieshieroja ja eipä siinä mitään eroa ole. En todellakaan voisi kuvitellakaan ajattelevani mitään seksuaalista hieronnan aikana, kun naama punaisena itken ja valitan siinä hierojapedillä. Kunnon hieronta on sellaista, jossa lihakset oikeasti runnotaan kuntoon ja ne "herneet" eli lihaksen kovettumat hierotaan pois, joka muuten on tuskallista ja melkein itku tulee. Sitten on näitä "hierontoja" eli lähinnä rentoutukseen tarkoitettuja ja turhan helläkätisen henkilön suorittamia ilman minkäänlaista anatomian ja fysiologian tietämystä. Niistä tälläinen selkävammainen ei mitään apua saa.

Kun viimeksi odottelin hierojan odotusaulassa, kuulin oven läpi, kun mieshieroja hieroi penikkatautista naista. Siinä siis lihaskalvoa suht väkivaltaisella hieronnalla irrotetaan sääriluusta. Tuskin siinäkään kummallakaan eroottisia ajatuksia oli, kun nainen huutaa ja kiroilee ja itkee ja mies pistää kaiken keskittymisensä ammattitaitoon ja siihen, että asiakas saisi apua vaivoihinsa tuntematta liiallista kipua hieronnan aikana.

Aika sairas ja pervo masokisti olisi sellainen asiakas, joka seksuaalisia ajatuksia tai tunteita urheiluhieronnan aikana kokisi ja aikamoinen sadisti olisi sellainen hieroja, joka kivusta kärsivästä ja vaikeroivasta asiakkaasta saisi kiksejä.

Vierailija
34/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24; OT, Makuja on monia tuon kovaotteisuudenkin osalta. En tiedä onko se oikein, jos tulehtunutta lihasta (penikat) kovasti ruhjotaan. ap

Vierailija
35/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:21"]

Minä olen selkävaivainen ja käyn säännöllisesti urheiluhierojalla. Joskus on naishieroja, joskus mieshieroja ja eipä siinä mitään eroa ole. En todellakaan voisi kuvitellakaan ajattelevani mitään seksuaalista hieronnan aikana, kun naama punaisena itken ja valitan siinä hierojapedillä. Kunnon hieronta on sellaista, jossa lihakset oikeasti runnotaan kuntoon ja ne "herneet" eli lihaksen kovettumat hierotaan pois, joka muuten on tuskallista ja melkein itku tulee. Sitten on näitä "hierontoja" eli lähinnä rentoutukseen tarkoitettuja ja turhan helläkätisen henkilön suorittamia ilman minkäänlaista anatomian ja fysiologian tietämystä. Niistä tälläinen selkävammainen ei mitään apua saa.

Kun viimeksi odottelin hierojan odotusaulassa, kuulin oven läpi, kun mieshieroja hieroi penikkatautista naista. Siinä siis lihaskalvoa suht väkivaltaisella hieronnalla irrotetaan sääriluusta. Tuskin siinäkään kummallakaan eroottisia ajatuksia oli, kun nainen huutaa ja kiroilee ja itkee ja mies pistää kaiken keskittymisensä ammattitaitoon ja siihen, että asiakas saisi apua vaivoihinsa tuntematta liiallista kipua hieronnan aikana.

Aika sairas ja pervo masokisti olisi sellainen asiakas, joka seksuaalisia ajatuksia tai tunteita urheiluhieronnan aikana kokisi ja aikamoinen sadisti olisi sellainen hieroja, joka kivusta kärsivästä ja vaikeroivasta asiakkaasta saisi kiksejä.

[/quote]

Minä olen aktiiviurheilija ja pimppa kostuu juuri tuollaisesta penikkahieronnasta, missä saa huutaa kivusta. KAIKILLA on näin ja KAIKKI haluaa panna hierojansa kanssa, koska se on seksuaalinen tapahtuma ja jos muuta väitätte, VALEHTELETTE.

ap

Vierailija
36/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:24"]

24; OT, Makuja on monia tuon kovaotteisuudenkin osalta. En tiedä onko se oikein, jos tulehtunutta lihasta (penikat) kovasti ruhjotaan. ap

[/quote]

On se oikein. Jatkuva kipu tulee siitä, kun kalvo jämähtää luuhun. Ainoa tapa saada kalvo edes osittain irti luusta on hieroa se irti tai leikata, ja leikkaus on vasta viimeinen vaihtoehto. Ei se lihas siinä ole tulehtunut, ainoastaan kalvo. Oireita voi myös lievittää pitämällä pitkää taukoa liikunnasta ja kävelystä, jolloin pohjelihas pienenee eikä repivää tunnetta niin paljoa ole, mutta aika harvalle se tuntuu olevan vaihtoehto.

Vierailija
37/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:21"]

[/quote]

Minä olen aktiiviurheilija ja pimppa kostuu juuri tuollaisesta penikkahieronnasta, missä saa huutaa kivusta. KAIKILLA on näin ja KAIKKI haluaa panna hierojansa kanssa, koska se on seksuaalinen tapahtuma ja jos muuta väitätte, VALEHTELETTE.

ap

[/quote] Piti tulla taas trollaamaan!

Vierailija
38/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Aktiiviurheilijan lisäksi näyt olevan kyllä vielä ihan perus av-mammaakin av-mammamaisempi :) "Koska minulla käy näin, niin silloin käy kaikilla näin!" :D:D:D

Vierailija
39/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:35"]

ap

[/quote]

Aktiiviurheilijan lisäksi näyt olevan kyllä vielä ihan perus av-mammaakin av-mammamaisempi :) "Koska minulla käy näin, niin silloin käy kaikilla näin!" :D:D:D

[/quote] Joo en ollut tuo "AP" ja myönsin jo että kirjoitin aloitukseni väärään sävyyn! Sinä taidat olla itse av-mammamaisempi, kun et tuota tajunut, muuten. AP

Vierailija
40/57 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan tullut seksi mieleen hieronnassa käydessä! Minä käyn hieronnassa vain silloin kun se on kipujen vuoksi pakollista ja hieroja on ammattinsa osaava, asiakkaina mm. menestyviä urheilijoita.

Kannattaisikohan ap:n valita hierontapaikka vähän tarkemmin tai harkita parisuhteeseen siirtymistä? Se, että sinulla on vinksahtanut suhtautuminen hierontaan, ei tarkoita sitä, että kaikilla muillakin on.