Mieheni tekee kanssani asioita vain mielikseni :-(
Mieheni on kiltti ihminen, joka suostuu aina kaikkeen mistä vain toiselle tulee hyvä mieli. Tämä pätee myös parisuhteeseemme, valitettavasti. Minulla kesti kauan tajuta tämä, koska aluksi tottakai luulin että mies on kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja yhtä innostuneena mukana kaikessa.
Asia on kuitenkin niin, että mies usein haluaisi tehdä jotain aivan muuta, mutta ei vain sano sitä. Silti kaikkeen mitä ehdotan, hän suostuu. Huomaan kuitenkin ettei hänen sydämensä ole useinkaan jutussa mukana. Esim. järjestin meille matkan Aasiaan tänä keväänä, udeltuani pitkään mieheltä onko tämä varmasti sitä mitä hän haluaa, ja haluaisiko hän ehkä johonkin muuhun kohteeseen. Kaikki oli miehelle ok. Mutta hän ei lopultakaan ollut innoissaan, ei suunnitellut kanssani matkaohjelmaa, ei edes tutkinut etukäteen mihin olimme menossa. Häntä vain... ei kiinnostanut. Hän lähti mukaan jotta minä olisin onnellinen.
Tämä asia vaivaa minua valtavasti. En myöskään ole kyennyt selvittämään, mitä mies sitten haluaisi tehdä tai harrastaa. Hän tuntuu olevan onnellisimmillaan, kun saa vain maata pihalla riippumatossa ja olla rauhassa. Suoriin kysymyksiinkään ei saa mitään vastausta :-(
No joo. Mua kyllä ärsyttäisi kumppanina todella mukautuva ihminen. Nykyinenkin on siinä rajoilla. On väsyttävää tehdä koko ajan päätöksiä molempien puolesta, ja välillä haluaisi itsekin sen luksuksen että toinen vie ja itse vain nauttii kyydistä. Lisäksi minusta tulee helposti liiankin dominoiva, ja siitä en taas pidä yhtään. Minulle saa ja pitää sanoa vastaan. t.34