Olen tehnyt 3 aborttia ja antanut yhden lapsen adoptioon,mielipiteitä?
Kommentit (32)
Onko sitä kumia niin vaikea käyttää
Olet jotenkin erikoinen tapaus, kun haluat mainostaa tuollaista julkisella keskustelupalstalla. Ehkä vähän huomionkipeä.
Itsehän keräsin abortoidut lapseni lasipurkkiin <3 Kaunis sirkusnäyttelyhuone meidän kellarissa nyt :) Elintarvikeväreillä saa säilöntänesteistä pirtsakan sävyisiä!
Eikä ole muuten ensimmäinen kerta, kun tätä täällä mainostat. Haluatko todella näin kipeästi huomiota ja jotenkin shokeerata?
Tänä päivänä on olemassa ehkäisyjä, joita ei tarvitse edes päivittäin muistaa. Esim. kapseli ihon alle 3 vuodeksi. Ensimmäisen ei-toivotun raskauden jälkeen jokainen vastuuntuntoinen ihminen olisi esim tuon tehnyt, varsinkin siinä elämäntilanteessa jossa sinä ilmeisesti olit. Olet kyllä aikamoinen tapaus, kunnon suomalaista roskasakkia.
Miksi et vaadi itsellesi sterilisaatiota? Minkä ikäinen olet?
Pahoja ongelmia elämänhallinnassa. Surullista.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 11:49"]Miksi et vaadi itsellesi sterilisaatiota? Minkä ikäinen olet?[/quote]
Nyt jo 40v nuo asiat tapahtui silloin vähän yli 20v ja mulla on nykyään 1 lapsi uuden miehen kanssa ja ehkäisy ollut kunnossa jo yli 10v.
En ymmärrä. Olen harrastanut seksiä 17 vuotiaasta asti. Nyt 26v. Yksi lapsi on ihan suunnitellusti sai alkunsa. Eli muun ajan olen kyennyt ehkäisemään vahinko raskaudet. Niin moni muukin. Miten se on niin vaikeaa toisille?
Tykkäät panemisesta ja siitä et saat rojut sisään
Huomioinkipeä pässinpää, joka ei osaa huolehtia ehkäisystä tai suosiolla pitää polviaan yhdessä...
No minulle ei käy hormonaalin ehkäisy eikä ex-mies käyttänyt kondomia ilmeisestikkään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 12:24"]
No minulle ei käy hormonaalin ehkäisy eikä ex-mies käyttänyt kondomia ilmeisestikkään.
[/quote]
No kai sen nyt itsekin huomaa, onko se kumi siinä munan päällä vai ei?
ps. kuparikierukka
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 12:24"]
[/quote]
No kai sen nyt itsekin huomaa, onko se kumi siinä munan päällä vai ei?
ps. kuparikierukka
[/quote]
Jos toinen hakkaa ekaksi tajun pois kuten hän teki niin ei huomaa.
Sulla ei ole kaikki kotona eikä kunnossa. Arvatenkin isät sinulle tuiki tuntemattomia asemalta kerättyjä lukutaidottomia somppuja tms. OIkeastaan noin tyhmältä en halua kysyä mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 12:34"]Sulla ei ole kaikki kotona eikä kunnossa. Arvatenkin isät sinulle tuiki tuntemattomia asemalta kerättyjä lukutaidottomia somppuja tms. OIkeastaan noin tyhmältä en halua kysyä mitään.[/quote]
Ei vaan kaikilla oli sama isä olin valitettavasti hänen kanssaan vuosikausia naimisissa.
No mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Hyvä että olet saanut elämäsi kuntoon. Ihan kiva myös, ettet tehnyt lapsia tuollaiselle väkivaltaiselle hullulle. Eroon olisit kyllä saanut päästä vähän aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 12:38"]
No mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi. Hyvä että olet saanut elämäsi kuntoon. Ihan kiva myös, ettet tehnyt lapsia tuollaiselle väkivaltaiselle hullulle. Eroon olisit kyllä saanut päästä vähän aikaisemmin.
Sitä minäkin kadun etten uskaltanut erota onneksi hän kuoli niin sitä kautta pääsin eroon.
[/quote]
Mitäs tälle viime kesäiselle raskaudelle kävi?