Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^MAALISKUISET 2014^^^^

04.06.2013 |

Ja tässä uusi pino maaliskuun vauvasta haaveileville=)

Taustaa uusille kuumeilijoille itsestäni:
Olen 32-vuotias neljän ihana pojan äiti. Kolme vanhinta on jo isoja, esikoinen lähtee yläasteelle ja nuorin koululainenkin menee 2. luokalle... yksi on siinä välissä 5. luokkaa aloittamassa kunhan kesästä selvitään.
Sitten on meidän pikkuinen "leppäkerttumme", joka täytti helmikuun alussa vuoden ja hänelle kaveria toivotaan kovasti (minä ehkä miestä enemmän). Sitten on lapsilukumme 100%-varmasti täynnä.

Nyt menossa kp 2 (laskettuna runsaammasta vuodosta) Kierron pituus näyttää olevan keskimäärin 29, mutta voi olla kaikkea väliltä 28-33.

Tervetuloa vaan kaikki kuumeilemaan!

Tellu

Kommentit (343)

101/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Evis!

En tiedä mitä sanoisin lohduttaakseni sua! Nyt on vain uskottava siihen tärppiin tällä yhdellä yksilöllä, joka toivottavasti on siirtokelpoinen.

Vierailija
102/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaihuomen!

Täälläpäs onkin tapahtunut. Kivaa =)!

Tellu: Kiitos tsempistä. Kyllähän minä tuon varsin hyvin itsekin tiedän, mutta järki, oi järki... Vaikea on uskoa kun järki sanoo, että älä usko. Noh, on tässä onnistunut ennenkin huijaamaan itseään. Yritys on siis kova. Ja sullako tiputtelee...? Ei vielä hanat auki kunnolla? Plääh jos alkaa. Oot kyllä yksi parhaista listaemoista, joten kiva jos pidät sitten huhtikuistenkin listaa mutta mieluiten olisin vaikka ilman listaa jos pääsisitkin odottajien pinoa pitämään =).

Marjana: Kiitos tsempeistä sinullekin. Ehkä kyseessä on jokin itsesuojeluvaisto tai vastaava, joka pitää minut vahvasti erillään pahasta kuumeilusta. Se syksyinen kkm romahdutti mut niin täysin, että on vaan vaikea uskoa, että se vauva tulisi kotiin asti. Että se pääsisi aluilleen edes vaikka todistetusti kerran siinä on onnistuttu. Pelottaa vaan kun miehen simppoja ei ole tutkittu, että liekö siellä on eloa ollenkaan ja tuo syksyinen tärppi oli vain onnenkantamoinen -eikä toista tule. No, mies jo itse sanoi, että jos tästä 4kk clomikuurista ei tulosta tule, hän menee lekuriin ja simpat tutkitaan. We´ll see. Kai tässä pitää jaksaa uskoa ja yrittää -ihan jo miehen tähden.

Mutta sinulla siis jännää myös koska tuo uusi lääke on tosiaan voinut kasvattaa vaikka mitä! Ehkä hieman oudoksun sitä, ettei ollut kontrolliultraa, mutta eipä se nyt kai maailmaa kaada. Nyt vaan totutulla peuhaamisreseptillä eteenpäin ja sitten jännätään! Aika samoissa mennään, otin sua viikolla kiinni kun tuo viime kierto päättyi niin oudon aikaisin. TSEMPPI!!!

Plussanneille onnea ja tarrasukkia!

Ovistelijoille ja pinaapäiviä viettäville kooooovasti malttia ja pinnaa =)!

).( Jussi oli ja meni, minä otin pienet flunssat siinä ja oonkin antibioottikuurilla. rauhallisesti on siis tullut oltua. Tänään pääsen onneksi hyvän ystävättären kanssa syömään ja juoruamaan, tekee hyvää =).

Masussa valmistaudutaan varmaan ovikseen. Ei vielä isompia tuntemuksia, vain pientä vihlontaa välillä tuolla vasemmalla puolella, kuten aina. Ovistestikin oli vielä hyvin haalea. Mehän mennään tää kierto ilman kontrolliultraa, joten sain tarkan ohjeistuksen pistää pregnyl kun ovistesti on tumma, alustavasti siis kp 12 illalla. Mutta katsotaan nyt miten testit tummuu, viime kierrossa jo harjoittelin testaamista ja tummui juuri niin kuin lekuri laski ja pregnyl pistettiin kp 12 iltapäivällä.

Muuten koetan vaan pitää positiivista fiilistä yllä, vaikka en juuri jaksa tän projektin kanssa tuuletella. Mies vaan on niin innoissaan, että pitäähän mun edes hänen takiaan vielä tsempata. Onneksi saan aika lailla muuta ajateltavaa nyt kun loma alkaa, lasten kanssa on touhua jos toistakin ja päätimme myös ottaa kissan perheeseen. Kisu saapuu elokuussa -niin ja ne omat häätkin on tulossa... Ei tässä ees ehdi ressata plussia, kunhan peuhataan pedissä niinkuin aina muutenkin =D!

Kivaa kesäkuun loppuviikkoa kaikille!

RM kp10/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä RM, että pidät positiivista mieltä yllä=) Ja ihanaa kun on muutakin ajateltavaa! Meidän vanhimman pojan kaverin perheessä on 8-viikkoisia kisuvauvoja. Voi Jumpe kun ne on sulosia!!! Mutta meillä on jo kaksi kissaa, joten nyt pää kylmänä;)

Ei tiputtele vielä, se oli vain tuon kahden päivän aikana ne kaksi veskireissua, joista ekalla kerralla tuli ihan punaista verta tilkka paperiin... ei muuten mitään housuun asti, ja seuraavana päivänä jo hieman rusehtavampaa punaista kerran paperiin... ei taaskaan muuten mitään housuun asti.

Tuntemuksia ajoittain on tosin menkoista ollut tänäänkin. Menevät kuitenkin minulle tyypilliseen tapaan vielä tässä vaiheessa aina ohi melko nopeasti.

104/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!! Tää jo malttamattomana meni tekeen testis..Aattelin et jos menee lyhyemmän kierron mukaan niin näkys jo..Negahan sieltä tuli. Tää on mun heikkous et mää en malta oottaa vaan testailen aina liika aikasten...Toisaalta ei niin maa kaadu jos ne menkat tässä kierrossa tulee,huhtivauva tai toukovauvaki ois ihan hyvä :) Ehtisin pitää kevään jumpat loppuun jos vaan tietenki vointi sallii... 

Tellu komppaan aikaisempia kommentteja et jospa ois vaik kiinnittymisvuotoa :)!! 

Evelina kompaan tässä tellun kommenttia..Tsemppiä <3!!

Tsemppiä kovasti kaikille ja niinkuin RM olikin laittanut niin malttia ja pinnaa ja sitä ainaki itse tarvisin :)

105/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

On tää meillä monella kyllä aikamoista. Joskus näitä teidän juttuja lukiessa tulee olo, että mitä tässä itse valittaa, on jo kaksi tyttöä mulle suotu, toisilla ei vielä sitä ensimmäistäkään... Teille jo pitkään lasta toivoville haluan lähettää erityistä tsemppimieltä, ettette ole luovuttaneet, vaikka olette vaikka mitä joutuneet käymään läpi. Toivon niitä pieniä suuria ihmeitä teille tapahtuvan, että pääsisitte täältä siirtymään pian odottajien puolelle.

Mulla alkoo eilen vuoto, kuin härkää ois teurastettu :-)  Ihan järkkyä tämmöinen tulviminen. Mun äidillä ollut kanssa ongelmana sama vaiva ja kohtu tästä syystä poistettiin. Ei auta kuin kärsiä, mutta kyllä menee monta päivää piloille aina näiden takia. Mä siis siirryn takavasemmalle odottelemaan huhtikuun pinoa. Älkää te tulko sinne, vaan sinne odottajien puolelle :-) 

Nyt täytyy heinäkuussa panostaa tosiaan näihin oikein ajotettuihin talletuksiin, kun viime kierrossa olin just reissussa 5pv oletetun oviksen aikaan. Silti sitä pienesti toivoi.

Se ois siis aprillivauva tilaukseen :-)

Voikaa hyvin,

Maizaana 2/27

106/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, liitynpä tänne :) pikkukolmosesta haaveillaan, poika ja tyttö meille jo on suotu. Ensimmäinen yrityskierto käynnissä ja nyt meneillään kp 26/???? Kovin on epäsäännöllinen kierto, joten en yhtään tiedä missä mennään... Kaikenmaailman raskausoireita olen jo kehitellyt, mutta vahvasti kuitenkin tuntuu, että tärppi ei ole käynyt. Jännät ajat silti ;)

107/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eve :´( Nyt paljon tsemppiä ja voimia siihen että se yksi sissi on todellinen sissi ja pääset siirtoon. Ymmärrän hyvin että sulla mieli maassa :( Pidän peukkuja ja olet ajatuksissa.

Olin itse siirrossa tänään, piti olla jo eilen mutta soittivat maanantaina että sulatettu alkio ei selvinnyt sulatuksesta :´( Se soitto ja uutinen tuli jotenkin niin yllättäin puskista että hajosin ihan totaalisesti, itkeskellessä meni koko päivä. Olin ihan varma että soittavat sitten uudestaan tiistaina ettei toinenkaan selvinnyt. No ei tullut soittoa ja tänään tosiaan kävin hakemassa pienen matkaan. Ei ollut mitenkään "täydellinen" tämäkään, korkeintaan kohtuullinen, mutta sellainen että yrittää kannattaa. Tietääkö joku muuten noista alkioluokituksista? Että osaisiko joku siis selventää niistä? Meidän ohjeen mukaan zumet ja luget jatkuu rv12 saakka mikäli tästä plussa tulee. Nyt ei auta kuin pitää sormet ja varpaat ja kaikki ristissä kun ei se ole enää itsestä kiinni. Piinapäiviä siis viettämään. Meillä ei siis ole enää yhtään mitään pakkasessa, eli ivf/icsi nro 2 on vuorossa syksyllä jos nyt ei onnista.

Onnea plussanneille ja kovasti voimia plussauutisia odottaville. <3

108/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkitäti: ettei se ovis ois vaan ollu myöhässä?

Marjana: Joo kyllä mullakin pääsi itku ja raivari. Onneksi mieheni oli näkemässä tilanteen niin rauhoituin kotimatkalla... Tsemppiä sulle kiertoon ja toivotaan että vitskut oli antaneet lisäpotkua. :) 

Helinä: Koira on jo 3,5v... Se on hieman herkkis. Aina reagoi muutokseen tosi vahvasti. Hmpf. Treeniä on edessä. 

Evelle iso tsemppihalaus! 

ON: Geleet ja Maca aloitettu. Peitot ei ole heiluneet kp 15 jälkeen. Tais mennä tää kierto plörinäksi. En tajua miksi aina silloin kun on ovis ni tapahtuu kaikkea inhottavaa ja stressattavaa?! Tein tänään jotain todella typerää. Ostin vauvanvaatteita. En voinut vastustaa. Toin ne kotiin ja tyhjensin yhden hyllyn minne kerään vauvakrääsää. Mieheni pyöritteli silmiään ja nauroi. Mä niin haluan että meitä olisi 3 eikä 2. :( Ens kierrossa kyllä seksiä saa luvan olla joka päivä vaikka kuinka olisi kaikkea muuta stressaavaa! 

109/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, Fiina, Maizaana, Kaunisikävä ja Tepsuttelija, suuret kiitokset tsempeistä ja haleista. Tämä päivä on mennyt itkiessä, mutta kyllä se tästä. ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka tuo sissi-alkio haluaakin tehdä pesän minuun ja raskaus alkaisi. Huomenna biologi soittaa että miten on lähtenyt jakautumaan. Välillä olen toivonut ettei jakautuisikaan niin sitten ei tarttis maksaa tuosta hoitokierrosta mitään, mutta toisaalta seuraavaan hoitoon saattaa joutua jonottamaan taas ties miten kauan. Pettymys vaan oli niin kova kun 7 muuttuikin yhdeksi ja vielä syystä että keräys oli päivää liian aikaisin. Saisinkohan alennusta tuosta syystä.

Tervetuloa uusille!

kaunisikävä, mahtavaa, sulla nyt huurunenä kyydissä. Lähetän sulle rekallisen liimaa että ottaa kiinni ja pysyy. Voi harmitus että toinen ei selvinnyt sulatuksesta. Tää on niin tätä, niin monta asiaa voi mennä pieleen. Sydämestäni toivon, että nyt tarraisi kiinni ja edes sinä raskautuisit. Ja toki kaikki muutkin täällä. Jos jostain ihme syystä sattuisikin mulle tärppi käymään niin mulle sanottiin et luget ja zumet jatkuu viikolle 9 asti. näköjään eroja klinikoilla. Aloitin luget jo maanantaina ja ei ainakaan vielä ole niistä tullut mitään oireita. Tyhmää vaan kun ne on 100mg eli pitää laittaa 2x3 puikkoa joka päivä ja voi sitä lotinan määrää pöksyissä. mulla oli ennen 200mg niin niitä sitten vain 1x3 no aivan sama vaikka laittaisin tunnin välein kunhan vaan sen raskauden saisi alulle. Ristiriitaiset tunteet täällä päässä, jopa niin että korvikkeena olen ilmeisesti jo hankkimassa kolmatta koiraa. Ehdokas tulee ensi viikolla viikoksi hoitoon mulle ja katsotaan miten menee. ihan hyvä ajoitus niin en ehkä niin kovin ehdi miettiä mahdollisia oireita.

Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille ja erityiskiitokset vielä minua tukeneille, olette ihania!

110/343 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullut paljon viestejä sitten viime käynnin! Olen ollut kolme päivää tiiviisti töissä, niin ei ole paljoa ehtinyt kirjoitella (nytkin pitäisi olla nukkumassa, kun aamulla olis viideltä herätys, mutta ei näin iltavuoron jälkeen heti malttaisi mennä petiin).

).( Tässä oli pari päivää sitten hillitöntä jomotusta alavatsassa, mutta se meni ohi, kun yritin psyykata itselleni, että vielä tässä vaiheessa ei kuulu olla kummoisia oireita ja, että todennäköisesti kuvittelen taas kaiken (olen joskus aiemminkin ollut täysin varma siitä, että olen raskaana vaikken sitten olekaan ollut). Muutamia nippaisuja on sen jälkeen tullut ja vähän on turvottanut, mutta muuta ei sitten ole ilmaantunut.

111/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuiset

(27.6.2013)

Maizaana kp 2/27

Johanna kp 10/29-31 yk 4

Enni Alina kp  10/26 yk5

Metsätähti kp 10/31-38 yk 7 

Roxymamma kp 11/(24)28

Eve kp 17 yk 4 vuotta

Marjana kp 18/30-33 yk 3v 3kk

Tepsuttelija kp 19/28-32 yk3

kaunisikävä kp 19/? yk yli 2 v

Fiina82 kp 20/26-28 yk1

Tellu kp 25/28-33

Piikkitäti kp 26/30-32 yk7

Kirsikkakarkki kp 27 yk13

Chispa kp 27/?

Wilhelmina kp 35/28

Knyte kp 36/28-35

Mukana myös:

Piia20

Rebsu

Jes Os

Tareneley

Knyte ja Wilhelmina, onko minulta jäänyt uutisia huomaamatta? Olette jo molemmat listan mukaan niin pitkällä kierroissanne, että ilmoitelkaahan missä mennään=)

Kaunisikävä, täältä myös kuormallinen erikeeperiä;D

).( Eilen alkoi hieman vuotamaan... siis muutenkin kuin vessareissulla. Katsotaan nyt milloin on kp 1. Ei varmaan vielä tänään ainakaan. Hain smart postista ennen töihin tuloa royalet... taidan aloittaa ne kunhan vuoto alkaa kunnolla. Popsin niitä sitten koko kierron ja vielä seuraavankin=)

Nyt pitää aloittaa työt!

112/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas minä täällä.... varsinainen yksinpuhelija;)

Googlettelin vähän tässä töiden lomassa muiden kokemuksia noista gelee royaleista ja niitä on ihmiset aloitelleet kuka missäkin vaiheessa kiertoa. Niinpä minä korkkasin purkin ja nappasin jo heti ensimmäisen kapselin=)

Toivottavasti huhti-kesäkuun vauva saataisiin=) Ja siksi huhti-kesäkuun, että olisi kiva synnyttää ennen pahimpia helteitä (sikäli kun helteitä edes ensikesälle riittää), mutta kuitenkin keväällä niin saisi heti ulkoilla pienen kanssa. Joopa joo... tulisi nyt edes jossakin kuussa!

113/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kökkö Tellu et alko vuoto..:/  huhti-kesävauva kuulostaa hyvälle ja senhän sinä saat :)!!

Meillä nää aikaisemmat lapset ovatki helmi-maalis ja toukovauvoja :) ja jos nyt pian vaan onnistaa niin sinne sijoittuu tää iltatähtikin :) Ei oo mitenkään suunniteltu et kaikki on syntyny noina kuukausina,mulla vaan jotenki aina tää vauvakuume näköjään iskee näihin aikoihin :D Täälläpä ei mitään sen kummempia oireita ku väsyttää vaan,mutta taitaa olla vaan muusta johtuvaa väsymystä.. Pitäs malttaa ainaki ensiviikkoon oottaa testailua jos ei menkat ennen sitä ala.

114/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista päivää :)

Vähän omanapaista päivitystä, ovis on omien tuntemusten mukaan parasta aikaa päällä vaikka nyt siis vasta kp 10. Viime yönä kun makasin ihan paikallaan vatsallaan niin tuli noin 10 kertaa ihme repäisykipuja keskellä alavatsaa? Aika outoa. Peittoja ollaan kuitenkin heiluteltu ahkerasti, joten toiveet ovat korkealla :) Tilasin noita maca- kapseleita, saas nähdä koska ne kolahtavat postiluukusta :)

Toivotan kaikille tsemppiä ja toivoa jaksaa vauvaprojektin myllerryksessä =)

Terkuin Metsätähti88

115/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Nyt on vauvakuume äityny niin kovaksi että pakko oli kirjautua :)

Meidän perheeseen kuuluu mun (24v.) ja miehen (25v.) lisäksi huhtikuussa 2010 syntynyt neitokainen, joka kovasti kyselee pikkusiskoa. Meillä toiveissa olis myös tuo huhti-kesäkuun vauva, koska elokuun alussa juhlittavien häiden jälkeen alkaa vasta kunnon yrittäminen. Mutta koska olen teitä täällä taustalla seurannut niin halusin liittyä jo mukaan.

Mulla on nyt just menkat ja päätettiin miehen kanssa että ei oteta kumia enää. Tuskin se kuitenkaan heti tärppää. Mun laskujen mukaan elokuun ovis sattuis just sopivasti hääyöksi! Saas nähä kuin käy!

Plussatuulia toivottaen Safia

116/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnea toivottaneille erikeeppereistä ja tsempeistä! Toivotaan kovasti että nyt onnistaa. Huomaan että mulla jäi aika lailla mieltä vaivaamaan tuo "kohtuullinen" termi ja olen vähän väliä netissä surffaamassa ja etsimässä tietoa noista luokituksista. Siis näin kyllä papereissa koodit ja numerotkin mutta en ole sellaisia luokituksia onnistunut löytämään netistäkään. Luokittelevat ryökäleet niitä eri tavoin eri paikoissa yms. Vaikka ei kai sitä pitäisi miettiä, ei ne varmasti siirtäisi jos ei olisi mahkuja ja on sitä hiukan huonommillakin alkioilla raskauksia ja terveitä vauvoja saatu aikaiseksi. Huh, mitenhän mun pää kestää nää piinapäivät.. Jos nyt ainakin ens viikon loppuun osaisi odottaa ennen kuin alkaa mitään liuskatestejäkään tekemään kun eihän niissä sitä ennen varmasti mitään näy.. Tuoressiirrosta kun raskauduin niin kunhan lääkkeiden vaikutteet rtestissä hävisi alkoi viivat taas vahvenemaan pp10. Eli melko aikaisin kuitenkin. Kun nyt osaisin vaan olla tuhlaamatta testejä ja stressaamatta turhaan.

Mitenhän se mahdollinen laskettu aika mun tapauksessa laskettaisiin? Jos alkio on 3-päiväinen ja otettu sulamaan päivää ennen eli tavallaan 4-päiväinenkö se sitten on siirrettäessä?

Eve juu tunnen tuskan noiden lugejen kanssa, mulla tosin onneksi silloin aiemmin ja nytkin 200mg x 3 eli yksi vaan tungettava kerrallaan.. Mut kyllä sitä töhnää silti tuntuu ihan riittävästi tulevan. Ärsyttää kun pitää koko ajan kulkea phoususuoja pöksyissä mutta toisaalta, kuten sanottu niin tää on kyllä niin pientä jos vaan saataisiin se raskaus alkuun. Olen aina ollut huono muistamaan lääkkeiden ottamista yms mutta nyt olen saanut hyvin systeemin toimimaan ja otan vitamiini ja omegalisätkin säännöllisesti. Hyvin ymmärrän tuon koira"korvikkeen" myöskin, itsekin tavallaan korvannut karvaisilla kavereilla sen lapsen kaipuun jo vuosia.. Niistä on kyllä apua ja lohtua varsinkin sitten kun suruttaa. Ja iloa ihan mahdottomasti muutenkin. Onko nyt mitään kuulunut sieltä labrasta päin? Pääsetkö huomenna siirtoon? Peukkuja <3 <3 <3

kaunisikävä pp1

117/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisikävä, minäpäs kysyn huomenna miten se laskettu aika lasketaan passeissa ym. jotekin tuntuis että lasketaan ikäänkuin 4 päivää sitten olisi hedelmöittynyt.

Ajattelin pyytää vaihtamaan noi luget 200 ettei tarvitse tunkea montaa kerralla. Biologi soitti tänään aamulla ja hyvältä näytti se alkio, oli jakautunut ihan normaalisti. Eli siirtoon päästään. Mutta sitten, arvaas mitä, kolme niistä raakileista olikin vielä kypsynyt maljalla ja jopa hedelmöittynyt, huh. Huomenna kuulen ovatko jakautuneet normaalisti. Mutta näin ollen jos nyt joku niistä selviäisi niin saisi pakkaseen edes jotain. En uskalla vielä iloita ettei tarvitse taas huomenna romahtaa. Mutta kieltämättä tänään on ollut kyllä aika paljon aurinkoisempi fiilis. Toivottavasti tuo tuorealkio nyt olisi niin priima että haluaisi kiinnittyä meikäläiseen. Niin ei tarttis niin stressata niistä passeista, varsinkin kun voi käydä ohrasesti eikä selviä sulatuksesta. miksi pitää niin monta mutkaa olla matkassa...

Saas nähdä kuinka tulee uni simmukkaan, kyllä kohtuullisen paljon jänskättää huominen. Onneksi siirto on jo aamupäivällä niin ei tarvii hermoilla koko päivää. Sitten mäkin ehkä pääsen oikeessti piinailemaan, kääks.

hyvää yötä!

118/343 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: voi ei, olen niin pahoillani puolestasi :( Ei ole reilua ei. Nyt vaan toivo peliin, että se yksi todella olisi niin sissi.

Kaikkien jutut aina lukenut, mutta mitään en hoksaa kommentoida taaskaan..

Oma napa: kävin tänään elämäni ekan kerran papassa ja ikää + 30, uskomatonta, mutta totta... En jaksa enkä tykkää hoitaa itseeni yhtään, aina kaikki jää ja jää... Jännän äärellä olen, vielä ei oo menkkoja kuulunu, Oireitahan on taas koko kirjo, mutta niinpäs on ollut lähes viimeisen vuoden (koko yrityksen ajan) loppukierrosta, että eipä vielä tuuletella...

Ei muutakun pitkää pinnaa muille piinailijoille, pahoittelut tädin kohdanneille, onnea plussaneille ja ennenkaikkea ei jakseta luopua toivosta niitä pieniä, isoja ihmeitä kohtaan :)

119/343 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuiset

(28.6.2013)

Maizaana kp 3/27

Johanna kp 11/29-31 yk 4

Enni Alina kp  11/26 yk5

Metsätähti kp 11/31-38 yk 7 

Roxymamma kp 12/(24)28

Eve kp 18 yk 4 vuotta

Marjana kp 19/30-33 yk 3v 3kk

Tepsuttelija kp 20/28-32 yk3

kaunisikävä kp 20/? yk yli 2 v

Fiina82 kp 21/26-28 yk1

Piikkitäti kp 27/30-32 yk7

Kirsikkakarkki kp 28 yk13

Chispa kp 28/?

Wilhelmina kp 36/28

Knyte kp 37/28-35

Mukana myös:

Piia20

Rebsu

Jes Os

Tareneley

Safia

Evis, mahtavaa! Oi jospa saisit pakkaseen sittenkin edes yhden! Toivotaan, toivotaan!

).( Nyt melkein uskaltaisin sanoa olevan kp 1, eli päivitin listan vielä kerran ja sitten siirryn perustamaan seuraavaa pinoa. Toivottavasti en saa täältä kovin paljon porukkaa mukaan. Etenkin pidenmpään yrittäneet ja hoidoissa olevat, te saatte luvan lähteä odotus-puolelle!

Olen tosi positiivisella mielellä, vaikka tärppiä ei tullutkaan. Jospa saataisi seuraavassa kierrossa ässäiltyä paremmin, kun ollaan lomallakin... ei ole sitten työstä aiheutuvaa väsymystäkään vaivaamassa;) Saas nähdä, kuinka käy! Katsotaan, onko gelee royaleista apua. Miehelle en edes kapseleistani maininnut... ettei tule hänelle mitään paineita ja stressiä yrittämisestä.

Plussatuulia! Käyn kyllä jatkossakin kurkkimassa, miten täällä alkaa uutisia tipahtelemaan=)

120/343 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia! Vaikka tässä vasta vähän aikaa olen ollut niin tulee kyllä ihan ikävä Tellu sinua ja kirjotuksiasi..! Mutta sitähän ei vielä tiedä että tulenko perässä huhtikuisiin.. Pitää käydä lukemassa seuraavassa pinossa sinun kuulumisia :) <3

Evelina ihanaa kuulla että on jo parempi fiilis ja tsemppiä tähän päivään..:) Tervetuloa minunki puolesta uusille :)! 

Täällä koitetaan päivä kerralla mennä eteenpäin odottaen jännityksellä joka päivä vessa käyntejä..Kyllä sitä on välillä niiiiin höpsö..:) ja kaikkia oireita muka on..Mulla on kyllä niin hyvä tuo mielikuvituskin...:) Hyvää perjantai päivää kaikille :)