Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^MAALISKUISET 2014^^^^

04.06.2013 |

Ja tässä uusi pino maaliskuun vauvasta haaveileville=)

Taustaa uusille kuumeilijoille itsestäni:
Olen 32-vuotias neljän ihana pojan äiti. Kolme vanhinta on jo isoja, esikoinen lähtee yläasteelle ja nuorin koululainenkin menee 2. luokalle... yksi on siinä välissä 5. luokkaa aloittamassa kunhan kesästä selvitään.
Sitten on meidän pikkuinen "leppäkerttumme", joka täytti helmikuun alussa vuoden ja hänelle kaveria toivotaan kovasti (minä ehkä miestä enemmän). Sitten on lapsilukumme 100%-varmasti täynnä.

Nyt menossa kp 2 (laskettuna runsaammasta vuodosta) Kierron pituus näyttää olevan keskimäärin 29, mutta voi olla kaikkea väliltä 28-33.

Tervetuloa vaan kaikki kuumeilemaan!

Tellu

Kommentit (343)

121/343 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjoittamassa aiemmin pitkät kirjoitukset, mutta meni sitten sähköt poikki juuri, kun olin saamassa kirjoitukseni loppuun! Ärsytti niin paljon, etten enää jaksanut kirjoittaa uudestaan, kun sähköt palasivat. Pah! Lyhyesti vain siis totean, että tsemppiä kaikille kuumeilijoille.

Evellekin on onneksi tullut valoisampia uutisia tänään. Hienoa! Pidän peukkuja, että loputkin alkiot lähtevät jakaantumaan. :)

Kaunisikävä, onnea kyytiläisestä!

122/343 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuiset

(28.6.2013)

Maizaana kp 4/27

Johanna kp 12/29-31 yk 4

Enni Alina kp  12/26 yk5

Metsätähti kp 12/31-38 yk 7 

Roxymamma kp 13/(24)28

Eve kp 19 yk 4 vuotta

Marjana kp 20/30-33 yk 3v 3kk

Tepsuttelija kp 21/28-32 yk3

kaunisikävä kp 21/? yk yli 2 v

Fiina82 kp 22/26-28 yk1

Piikkitäti kp 28/30-32 yk7

Kirsikkakarkki kp 29 yk13

Chispa kp 29/?

Wilhelmina kp 37/28

Knyte kp 38/28-35

Mukana myös:

Piia20

Rebsu

Jes Os

Tareneley

Safia

Hei! Minä päivitin listan :) jos Tellu jo siirryt huhtilistan tekoon..?

Olossa ei muutoksia..väsyttää ja yms. Kuluis nyt viikko nopeaa et vois testailla :) jos tätiä ei kuulu..Tänään viimeinen lomapäivä vaikka sen piti olla vasta huomenna,mutta lupasin jo huomenna mennä töihin ku tarvivat..Kiirettä tulee olemaan.. siivoustyötä hotellissa ja mökeillä..Saa juosta ja lujaa :) No se toivottavasti vie ajatukset muualle..Aurinkoista lauantaita kaikille :) Nää lähtee tänään koko perheellä jukuparkkeileen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/343 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Evelina ja kaunisikävä: Kovasti tsemppiä ja peukkuja teille molemmille. Voi kun nyt kävisi hyvin teille!!!

Muuten tuleekin sitten omaa napaa, koska tästä on tulossa kummallisin kierto so far.

Eilen tein kolmannen ovistestin ja se oli aivan totaalisen nega. Ei siis häivähdystäkään punaista viivaa, vaikka oli jo kp12. Vertailun vuoksi todettakoon, että noin 10 vuoden ajan näitä lääkkeitä aika-ajoin käyttäneenä ja viimeisen vuoden aikana lähes joka kierto (5kk taukoja lukuunottamatta) lääkkeitä ottaneena JOKA kierrossa on pregnyl päästy pistämään kp12-13. SIIS AINA.

No, nyt ei. Huolestuin eilen iltapäivällä kun ei ovista näy missään testissä edes lähestymässä ja mietin, että joko testeissä on vikaa -tai minussa. Pääsin ihan tsäkällä alkuillasta vielä ultraan kun miehen kanssa aateltiin, että en minä vaan voi sitä pregnyliä tuikata napaan jos tilanne on kerran epäkypsä ja epäselvä.

Onneksi mentiin ultraan, koska siellä selvisi, että munarakkula on VASTA 12mm!!! Yleensä siis kp12 kokoa on noin 17-18mm. Eli tilanne ihan epäkypsä. Lääkäri ei osannut selittää miksi munasolu on yhtäkkiä, kaikkien vuosien ja erittäin hyvän hoitovasteen jälkeen lähtenyt kypsymään noin hitaasti. Mutta tämä on tilanne ja nyt siis ovistestien teko jatkuu. Alustavasti saimme sen tuloksen pähkäilyyn, että maanantai olisi sopiva pistopäivä, mutta se varmistellaan nyt ovistesteillä vielä. Mulle uusi tieto lääkäriltä oli se, että tuoreempien tutkimusten mukaan näissä hoidoissa munasolu voi irrottuaan olla hengissä jopa VAIN kaksi tuntia. Niinpä ajoituksella on aivan hirvittävän suuri merkitys.

Oon aika ymmälläni mutta minkäs teet. Tietty pelästyin sitä, että munasarja, tuo ainoa toimiva vasen, on myös antamassa periksi, eikä enää hyväksi todettu määrä clomifenia riitä. Mutta tähän asiaan tartutaan sitten syksyllä jos tärppiä nyt vaan ei tule. Sovimme, että jos tästä kierrosta ei tule tärppiä, ensi kierto mennään vielä normaalilla systeemillä ja sitten on pakollinen taukokierto. Taukokierrolla miehen simpat tutkitaan ja sitten katsotaan, koetetaanko jotain tujumpaa koktailia vai onko simppojen status sellainen, että yhdistettynä mun laiskoihin munasarjoihin, tää leikki lopetetaan kokonaan.

Kaamee romaani tuli tästä. Mutta teki hyvää purkaa tää ärtymys/huoli pois =). Nyt siis odottelemme ovulaatiota ja harrastamme seksiä =). Ou jee.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

RM

124/343 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kurjuus roxymamma,että kierto sekoaa.. :( toivottavasti se ovis tulossa pian! 

Alkaa tunnostaa siltä, että huhtikuun pino odottaa. Eilen ja tänään ollu menkkajuileja ja tunnetta, että kohta alkaa niagarat. Sais nuo menkat tulla heti, jos vauvaa ei oo tulossa! >:( Ainakin pari päivää joutuu olee epätietoisuudessa. 

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! Kp 28/30-32 

125/343 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotestistä vahva plussa äsken, menkkoja ei ole kuulunut,oireet jatkuu,kai tää sitä on mitä on lähes vuos toivottu. Raskaustestin teen huomenissa. Tässä vaiheessa kiitos kanssaelämisestä, toivon hartaasti plussia pitkään esikoisen kuumeilijoille erityisesti, muillekkin toki myös. Jään seuraileen taustalle tätä ketjua.

126/343 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos RM ja Marjaana tsempeistä. Harmillista RM, että kierto viivästyi, mutta toisaalta hyvä että pääsit ultraan ja et ehtinyt pistää pregnyliä liian aikaisin. Toivottavasti nyt tärppää kun ajoitus on oikea. Mulla kypsyteltiin yleensä noin 20-22 ennen kuin pistin pregnylin, siis silloin kun inssejä vielä tehtiin.

Nyt on Sissi kyydissä. Eli oli jakautunut ihan normaalisti ja kaikin puolin näytti hyvältä niin kuin kohtukin. Mutta valitettavasti ne kolme muuta eivät selvinneet. Niissä oli muutakin vikaa eli joku monitumakkeisuus. Eli eivät olisi kehittyneet normaaliksi vaikka olisivatkin ehtineet kypsemmiksi. Tuo pettymys on vieläkin niin voimakkaana mielessä etten oikein jaksa uskoa tähän Sissiinkään. Vaikka kaikki mahkut onkin, mutta en vaan voi sille mitään että alavireisyyttä pukkaa. Ja jos ei tärppää niin vuoden jono olisi taas odotettavissa jos haluan jatkaa vielä. Mutta eipä nyt heitetä kirvestä kaivoon, niin kauan kuin toisin todistetaan niin raskaana ollaan, teknisesti siis.

Kaunisikävä, onko sulla vielä mitään tuntemuksia? Mulla ei niin mitään. Ei edes lugeista johtuvaa. Kysyin sitä laskettua aikaa niin se lasketaan keräys/hedelmöittymispäivästä ja passissa lisätään se päivä mikä on mennyt sulatukseen. Eli minä olisin nyt rv 2+4. Meinasin jo aloittaa testailun huvikseni ensi viikolla jos kerran kiinnittyminen tapahtuisi viikon sisällä. Viikon päästä voisi noilla herkimmillä jo näyttää jotain jos niikseen tulee. On se kumma miten sitä kuulostelee koko ajan tuntemuksia kun tietää milloin siellä on jotain laitettu kasvamaan. Todennäköisesti jokaisessa kierrossa on samat nippailut mutta nyt niihin vaan kiinnittää enempi huomiota.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja pahoittelut pudonneille.

Evis dpo 4

127/343 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Liityn myös joukkoon, ei näyttänyt olevan odottajien puolella vielä ketjua. En oikein voi edes uskoa, että kuuluisin sinne, mutta perjantaina sain haamuplussan erittäin herkällä liuskatestillä, ja tänään selkeemmät viivat Aconin herkällä kasettitestillä ja Clearbluen 25mIU/ml testillä.

Mulla on todettu vuonna 2006 pco, ja kierto on tänä vuonna ollut välillä melkein 100 päivää, kunnes oon käynnistänyt menkat Teroluteilla. Exän kanssa yritettiin yli vuosi, ja muutama kuukausi clomeilla, ja yksi keskenmeno oli silloin. En todellakaan uskonut että voin tulla "vahingossa" raskaaksi, mutta niin siinä nyt kävi. Söin ennen tätä kierto yhden laatan e-pillereitä, mutta lopetin ne yhteen laattaan, kun jalat turvotti ja tuntuivat levottomilta, ja aloin pelätä veritulppaa. En tiedä käynnistikö 1kk e-pillereitä sitten jotenkin oman hormonitoiminnan, sillä tässä kuussa tunsin oviksen.

Enkä tajunnut mikä se oli, ennen kuin 3-4 päivää sen jälkeen tuli nännit kipeiksi. Oviskipuna mulla siis oli koko alaselkä kipeä noin 6h yhtenä iltana. Luulin että on joku nikama paikoiltaan! Tämän illan jälkeisenä yönä sitten pantiin, kortsuja ei ollutkaan enää yhtään ja pantiin sitten ilman. Ajateltiin molemmat, etten mä nyt noin helposti yhdestä kerrasta tule raskaaksi.

Tulipas kauhean pitkä sepustus. Mutta oireita vielä, eli niitä on nyt ollut pari päivää ennen plussaamistakin: alavatsalla paineen tunne, pissahätä (ehkä 15x päivässä saa käydä), repäisykipuja asentoa vaihtaessa ja välillä alaselkäkipuja. Lämmöt on myös ollut koholla tämän viikon, jopa 37,4 päivällä ja kuumeinen olo. Toinen sierain tuntunut siltä että aivastus tulee tai alkaa vuotaa ja muutamat hajut on ällöttänyt.

Elena Teresa rv 4+3

128/343 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lapsi on enemmän kuin toivottu, vaikka suhde onkin melko tuore.. Molemmat haluaa lapsia, mutta ideaali tietenkin olisi ollut, että olisi tullut vasta vähän myöhemmässä vaiheessa.

Evelinalle pidän peukut pystyssä!

129/343 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM: No onpa ollut hyvä, että olet päässyt ultraan ja sait tilanteeseen selvyyden. Ihmeellisiä tepposia tämä elimistö tekee välillä. Mutta täälläkin on ollut tässä kierrossa hidas munarakkula kypsymään. Minä nimittäin ovuloin vasta eilen kp 20 ja suurimmaksi osaksi on ollut nyt ovulaatio kp 14-16. Syytetäänkö helteitä?

Eve: Oikein, yritä vaan pitää tuo ajatus mielessä. Raskaana kunnes toisin todistetaan. Minä kädet ristissä täällä toivon, että Sissi on nyt todellinen sissi ja pääset nauttimaan kaikista raskausajan iloista ja oloista.

ON: RM:lle jo kirjoittelinkin, että tästä tuli sitten normaalia pidempi kierto Letrozol-lääkkeestä huolimatta, jonka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt jopa lyhentää kiertoa. Kuvittelin ma-ti aikana, että ovulaatio on varmaan näillä tietämillä, kun alavatsalla oli tuntemuksia ja seksin aikana voimakkaammat työnnöt tuntui vähän ikäviltä (kuten aina ovulaation aikoihin). Ihmettelin kyllä tuossa to-pe tietämillä sitten, että kun alavatsaoireita on edelleen ja vähän outo olo. Lauantaiaamuna sitten iski sellaiset ovulaatiokivut, että ei jäänyt ovulaation ajankohta kyllä epäselväksi. Ja menossa silloin jo kp 20! Eli pitkä kierto tosiaan, kun tulee olemaan noin 34-35 päivää. On tässä taas odottelua...

Onneksi talletukset tuli tehtyä oikeaan aikaan, kun pe-iltana myöhään heiluteltiin peittoja ja varmisteltiin sitten vielä lauantaina iltapäivällä. Eihän niillä hyvillä ajoituksilla ole ennenkään raskaus alkanut, mutta ei tässä projektissa auta kuin yrittää uskoa siihen pieneen raskauden mahdollisuuteen.

Marjana kp 21/34-35 dpo 1 yk 3v 2kk

130/343 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti tsemppejä nyt kaikille jännittäjille, jännät paikat monella menossa..

Täällä nyt vaan semmosta, että ovista en ole bongannut tässä kierrossa vielä. Onkohan nyt joku kp 19 menossa ja yleensä kp 17 on ollut. Onkohan tämä kierto jostain syystä venymässä.. tai ovis jäänyt tulematta. Mies on viikon reissussa, jos ovis tulee myöhässä, jää kyllä hyödyntämättä. Tosin mä testailen yleensä joka toinen päivä, kp 13, kp 15,  kp 17, onhan se voinut olla siinä välissäkin? Mä jotenkin oon ajatellut että jos ovis plussa on kp 16 se vielä näkyy kp 17. Noh, kuitenkin. Olo tässä kierrossa ollut yleensäkin ollu vaan epäuskoinen, saas nähä, saas nähä..

131/343 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehti jo vauvajutut melkein unohtua, kun sain kuulla saaneeni opiskelupaikan. Nyt kuitenkin muistuni mieleen kun lämmöt on koholla ja rintoja aristaa ja vähän on nippaillut. 

132/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

RM, olipa hyvä kun pääsit sinne ultraan ettei mennyt kierto hukkaan.
Toivotaan että tämä olisi myös teille Se yrityskierto. Onko sun miehen simppoja
tutkittu aiemmin ollenkaan? Miltäs ovistestit nyt näyttää?

Eve hienoa! Hyvä Sissi! Rutkasti vauvaliimaa sinne että pieni takertuu hyvin
ja jatkaa kasvuaan. Älä heitä kirvestä minnekään, pidetään sitten vaikka
kirveenheittokisat jos pieleen menee mutta nyt koitetaan pitää lippu korkealla.
Voimia piinapäiviin. Itse huomannut että mielialat menee myös ylös alas, välillä
toiveikas ja onnekas olo että edes päästiin siirtoon, välillä sellainen ettei
tästä mitään tuu. Alkaa miehellä jo mennä hermo mun alavireisiin joten koitan
pitää suuta soukemmalla.. Kiitos tuosta lasketun ajan tiedosta passeissa,
eli mulla olisi nyt 3+2?

Marjana myös, koita pitää mieli positiivisena, se raskautumisen mahdollisuus on
kuitenkin olemassa.

Tarneley, onnea opiskelupaikan johdosta! Toivotaan että onni myös jatkuu
raskautumisen muodossa :)

Ja paljon tsemppiä kaikille muillekin!

ON: Ei kauheammin tuntemuksia, pientä nipistelyä välillä, välillä ei yhtään
mitään. Enempi on itsellä sellainen olo ettei nyt tärppää mutta en kuitenkaan
halua luopua toivosta. Mahdollisuus on silti. Nänninpäät on hiukan arkana mutta
muuten ei kyllä rinnoissa normista poikkeavaa.. Aaltoileva etova olo ollut aina
välillä nyt pari päivää mutta se voi johtua ihan noista lääkkeistä. Näissä
main alkion pitäisi kai alkaa kiinnittyä, koitan odotella testailujen aloittamista
tuonne loppuviikkoon ettei tule tuhlailtua rahaa ja energiaa pettymyksiin kun ei
mitään vielä näy. Tilasin kyllä halpoja liuskatestejä mutta nyt epäilyttää onko
ne kuitenkaan hyviä kun paljon kritiikkiäkin olen netistä löytänyt..mutta kun ei
noilla kalliimmilla niin usein raaski testata ;) Mjoo, mielialoissa olisi kyllä kohentamisen tarvetta. Saatiin iso riita miehenkin kanssa aikaiseksi kun olin tässä taas niin alla päin. Ei tietysti oikein parantanut mielialaa mutta kyllä mä ymmärrän että mieskin tätä stressaa vaikkei sitä niin esille tuokaan..

Mukavaa viikon alkua kaikille!!

kaunisikävä, pp5

133/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen pikaisesti viikonlopun kiireiden jälkeen kertoilemaan omat kuulumiseni samalla kun lueskelen teidän muiden kirjoitukset=)

Eli perjantaina julistin, että kp 1 olisi vähintäänkin tekemässä tuloaan, mutta ei nyt sittenkään. Päin vastoin... kaikki vuoto loppui, ei edes tuhrua.

Noh, taas odotellaan. Royal geleejä pistelen poskeeni tunnollisesti, vaikka eilen unohdinkin ottaa kaiken kiireen keskellä kapselin. Meillä oli nimittäin toiseksi vanhimman pojan synttärikemut, niin eihän siinä hötäkässä muistanut mitään kapseleita nauttia;)

Nyt sitten roikun täällä teidän kanssa, koska en viitsi perustaa huhtikuun pinoa vielä... yksin saisin siellä olla ja sitä paitsi vielä niin hirveän pitkään, jos etukäteen sinne hyppäisin!

Evis, nyt peukutan sinulle oikein olan takaa. Ymmärrän pessimistiset ajatukset tuommoisella historialla, mutta nyt tosiaan olet raskaana, kunnes toisin todistetaan!!! Sissille sisua ja paaaaljon liimaa=)

Marjana, hyvä kuitenkin kun oviksen bongasit, niin tiedät sitten ainakin etukäteen kierrosta tulevan hieman pidempi. Ja eihän sitä koskaan tiedä, josko se ajoitus tällä kertaa olisi ollut oikea ja kaikki muukin menisi juuri nappiin=)

Jaahas, josko aloittelisi työt...

134/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..  aika masentavaa kun tilanne ei ota ratketakseen.. Eilen palelin (vaikka sisällä oli 30) ja lämmöt oli noin 36,5. Normaalisti lämmöt on korkeintaan 35,5. Ehdin jo innostumaan, että nyt on tärpänny, mutta negaa näytti aamulla... välillä tulee pieniä menkkajuileja, mutta ainakaan vielä ei oo mitää tullu ulos.  Tämä odottaminen on hanurista! Kp 30/30-32

135/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille!

Hahaa, nyt saa nauraa! mulla siis dpo 6 ja testasin jo EILEN!!! Mulla on siis kaapit pullollaan toukokuuussa vanhaksi menneitä herkkiä testejä ja aattelin niitä nyt sitten huvikseni kuluttaa pois. No eihän se tietenkään mitään näyttänyt kun ei ole sissi edes vielä kiinnittynyt. tänään vielä sorruin katsomaan roskiksesta, mikä on kaikkein tyhmintä, ja joku onneton viivan paikka sieltä pilkotti. Mutta siis väärä haamu kun oikeesti vielä ei mitään voi näyttää. oishan se iso yllätys jos siihen joku aamu tulisikin jotain...

Muita oloja ei juurikaan. Kerran oli raju repäisy eilen, meinas vallan jalat mennä alta. mut eipä muuta juurikaan. Joskus nipistää vasurista, tisseissä ei mitään vaikka niitä kovasti yritän puristella, että joko joko..ja kohta varmaan ovatkin ruvella kun näplään niitä jatkuvasti heh. Pieni etova olo eilen illalla mutta saattoi johtua raskaasta ateriasta. Lämmöt menee ihan samoilla kuin viime kierrossakin. Niin et tulis jo huominen että vois taas testata. ymmärtääkseni kiinnittymisen pitäisi tapahtua huomenna tai ke jos kerran viikossa kiinnittyy. sitä ootellessa..

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista päivää!

136/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: En suosittele käyttämään vanhentuneita testejä! Voivat antaa jopa väärän positiivisen tuloksen... Nyt vaan kylmänviileesti kaikki vanhat roskiin ja tuoreita tilalle! :)

137/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkitäti, juu tiedän ettei niitä kannattaisi käyttää. Mut aattelin et kun ovat vaan reilun kk vanhoja niin testaan pois. On mulla jemmassa tuoreitakin, mutta otan ne käyttöön vasta sitten kun oikeasti jotain voisi näyttääkin.

Vierailija
138/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet!

Evis: hahhaa, aloititpa aikaisin =). Noh, ei naureta nyt kuiteskaan, aattelepas jos vaikka huomenna jo tuleekin viiva... Hui! Tsemppiä piinaan!

Piikkitätille tsemiä viime metreille!!! bdbdbdbdbdbdbd!

Tellu: Ootko testannut??? Ettet oliskin raskaana kun menkat tolleen sekoilee???

Kaunisikävä: Kiitos kysymästä ja tsempistä ja tsemppiä sulle piinaaaaan!!! Koeta malttaa testailun aloittamista tosiaan vielä tovi... Tiiän, että on kyllä tuskaa tuo odotus, tai oikeastaan odotuksen odotus. Huoh. Voimia!!!

Marjana: Ai sullakin venähti kierto? Oho, no syytetään ihmeessä helteitä =D! Tsemppiä!!

).( Kiitos tuestanne! Ovistesti näyttää edelleen negaa, mutta alavatsassa vasemmalla on ihan pikkuisen tuntunut nyt niitä tuttuja jomotuksia ja vihlaisuja, joita on aina tuntunut kun munasolu on ollut ultran mukaan jo aikas iso, 18mm tai jotain. Sinänsä lupaavaa siis, mutta varmaan tänäänkään ei päästä pistämään pregnyliä. Aika metkaa, että näin tää ottaa kiinni sen viime kierrossa kirityn viikon... Nyt pitäisi munasolun olla noin 18mm, joten huomenna pitäisi kyllä jo sitten olla pistoksen paikka...

Syytetään siis marjana helteitä. Mä mietin myös, että onko se alkukierrossa syömäni antibioottikuuri (Amorion) voinut vaikuttaa yhtenä tekijänä? Noh, oli syy mikä hyvänsä, olen todella mielissäni siitä, että mentiin ultraan ja lääkäri oli aivan ihana. Sanoi juuri sitä, että pääasia, että ovis tulee vaikka tulisi vasta kp20. ja, että on erittäin tärkeää olla pistämättä pregnyliä liian  aikaisin, mielummin pistää vaikka myöhässä, koska pregnyl tukee kohdun limakalvoakin loppukierrossa. En hoksannut kysyä miten se tukee mutta pääasia, että lekuri oli hyvin toiveikas tämän kierron suhteen vaikka tää oviksen tulo nyt kestääkin.

Ihanaa aurinkoista kesäviikkoa kaikille! Ei luovuteta, eihän!?

RM kp15/28

139/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa Evis! Muistan, että olet kova testailemaan, mutta ennen mahdollista kiinnittymistä aloitettava testailu lienee jo vähän hysteeristä ;D  Olet ihana! Apua... jos ihan nauramatta puhutaan, niin se viivahan saattaa pärähtää siihen jo vaikka hyvinkin pian... vaikka huomenna! Miten herkillä testeillä testaat?? Nyt peukutan niin, että peukalot tipahtaa xD

RM en ole testannut. Neljä kertaa raskaana olleena, en usko vuotoja tulevan sitten, jos oikeasti raskaana ollaan. Ja toisaalta ei kai minulla vielä ole kummoiset kp:tkään??? En kyllä yhtään itsekään tiedä, millä päivillä tässä laahustetaan!

140/343 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, hihii, arvasin et muistat mun testailuhulluuden. Must se vaan on niin kivaa, vaikka ei kyllä sitten niin kivaa jos sitä plussaa ei tulekaan, mutta sillehän ei sitten voi mitään. noi mun testit on niitä mitkä testaa jo 10 yksikköä eli tosi herkkiä ja niillä samoilla sain silloin aiemmin haaleita plussia jo muistaakseni pari päivää kiinnittymisestä. Ihana toi sun kommentti, peukutan niin että kainalot tipahtaa. Hihhhhh!