Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^MAALISKUISET 2014^^^^

04.06.2013 |

Ja tässä uusi pino maaliskuun vauvasta haaveileville=)

Taustaa uusille kuumeilijoille itsestäni:
Olen 32-vuotias neljän ihana pojan äiti. Kolme vanhinta on jo isoja, esikoinen lähtee yläasteelle ja nuorin koululainenkin menee 2. luokalle... yksi on siinä välissä 5. luokkaa aloittamassa kunhan kesästä selvitään.
Sitten on meidän pikkuinen "leppäkerttumme", joka täytti helmikuun alussa vuoden ja hänelle kaveria toivotaan kovasti (minä ehkä miestä enemmän). Sitten on lapsilukumme 100%-varmasti täynnä.

Nyt menossa kp 2 (laskettuna runsaammasta vuodosta) Kierron pituus näyttää olevan keskimäärin 29, mutta voi olla kaikkea väliltä 28-33.

Tervetuloa vaan kaikki kuumeilemaan!

Tellu

Kommentit (343)

61/343 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Enni Alina minunki puolesta ja plussatuulia sinullekkin :)!  Tellu toivotaan et teidän aikasemmat talletukset tekis nyt tulosta :)!! Voi toivon niin Tepsuttelija että sinäkin saisit sen plussan :) <3 ja kaikki muutkin kauemmin yrittäneet <3 ja tietenkin mekin joilla jo jälkikasvua jo on,mutta eritoten teille esikoista yritäville kovasti plussatuulia!! <3 :)

Täälä jaksettiin sitten eilen heilutella peittoa :) Mulla vaan aika kipeät nyt nämä oviskivut..En muista et ois näin kipeät olleet..johtuuko pian siitä ku on pillereitä tullu taas syötyä pitempi aika...No jännäksi käy tärppääkö heti ekalla yrittämällä.. Tsemppiä kaikille!! Taidamme lähteä ulos ku on niin hyvä ilma :) Mukavaa keskiviikkoa kaikille :)

62/343 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa Teratologinen tietopalvelu!

Lääkäri määräsi antibioottia (Trikozol) mahavaivoihin. Kysyin tietty, miten vaikuttaa raskautumisen suunnitteluun ja sen neuvo oli, että kondomia nyt tämän kierron ajan käytetään ja raskautumista ehkäistään. Täytyy sanoa, että olin hirveen masentunut eilen puhelun jälkeen ja mietin että menee yksi kierto yrittämisessä hukkaan. Tässä on muutenkin ollut menkkojen alkamisen jälkeen siipi ihan maassa.. Googletin kuitenkin tuon lääkkeen ja löysin takas tänne vauvapalstalle ja jotenkin tuon HUSin teratologisen palvelun http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx

"tietopalvelu antaa tietoa hedelmällisyyteen ja sikiön kehitykseen haitallisesti vaikuttavista lääkkeistä"

En ollut kuullutkaan tollasesta! Mahtava palvelu. Varsinkin kun ne sanoi, että lääkärin neuvo "ei perustu mihinkään tutkittuun tietoon, ihan hyvillä mielin ko. antibioottia voi käyttää koko raskauden ajan".

Näillä fiiliksillä Mussuttaja liittyy maaliskuisten pinoon taustajoukkoihin. Yritys numero 5 lähtee siis käyntiin. Minä 31v ja mies 37v, lapsettomia ollaan. Hormonaalinen ehkäisy mulla ollut käytössä noin 3 v sitten ? ihan parin kuukauden verran ja sitä ennen vuosia sitten, se ei vaan sovi mulle, joten eipä niitä hormoneja ole mun kehoa sekoittamassa. Mies ajatteli lähtee kesän jälkeen siittiötutkimuksiin, kun sillä on yritystä exän kanssa takana ilman tulosta, ja tässä on sellainen ihan huolikin käynyt mielessä. Että jotain ihmettä kai tässä ootellaan.

Välillä olo on niin epäilevä ja epätoivoinen että ihan itkettää. Välillä taas niin positiivinen ja toiveikas ja täysin varma, tää tulee onnistumaan. Rasittavaa.

Täällä joku puhui stressin minimoimisesta? Ja jostain royal geeleistä. Mä oon ihan pihalla nyt, lähen googlettamaan. Itse stressaan tätä vauva-asiaa lähes päivittäin. Mietin sitäkin että olisin jäänyt nyt maalispinosta pois.. saas nähä viittinkö pois pysyäkään.

Macasta oon kuullut hyvää palautetta (sen tehossa ei maussa :) Mutta maunkin saa kuulemma peittymään kun oikein yhdistelee muihin makuihin, ja lämpimänä ei kuulemma kannata juoda. Ite oon syönyt vitamiineja tammikuusta ja mies nyt toista kuukautta. Laajempi vitamiinikeskustelu taidettiin käydä ed pinossa.

Tsemppiä kaikille! Yritän tässä pikkuhiljaa nostaa siiven takas ilmaan. Mutta toi soitto piristi kummasti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/343 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: http://www.sinunapteekki.fi/ sinne meni tilaus. laitoin hakuun vaan maca ja gelee royale. Mä olen sairaan kärsimätön kaikessa mitä teen. Käsittelen myös pettymystä kuin pieni lapsi, sillä silloin tulee epätoivoinen kiukku. Tunnehallinta on selvästikkin koetuksella vauvahaaveitten takia. 

Fiina: Kiitos paljon. <3

Mussuttaja: Söin tuota samaa antibioottia koiran puremaan 4kk sitten. Hyi että oli kamala lääke. Mun piti hakea vatsahaavanestolääkkeet, maitohappobakteerit ja pahoinvoinninestolääkkeet jotta kestin tuon 10pv kuurin. Se on todella vahva antibiootti. Lääkäri ei asiaa maininnut ja parin päivän syömisen jälkeen olo oli niin kamala, että piti mennä uudestaan lekuriin ja sain kaikki nuo "oheislääkkeet". Tsemppiä vaan sulle! 

64/343 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussuttaja, kiitos linkistä ja vinkistä... eipä ole varmaan monikaan muu tuosta kuullut!

Ja tervetuloa!

Ja Tepsuttelija... minäkin jo ennätin heittää tilauksen menemään... tilasin terveysapila.fi- sivustoijen kautta. =) Nyt eikun super foodia napaan! Odotan innolla kaikkia vaikutuksia...

65/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

pikapäivitys vain omaa napaa.. Kaikki ultrassa ok eli siirtoon päästään ensi viikolla! Huippua. Nyt vaan jännitetään sitten selviääkö alkiot sulatuksesta. Tai oikeastaan koitan olla jännittämättä mutta kun olen kova jännäilemään niin varmaan asiaa tulee mietittyä silti. En kauheasti ole ehtinyt nyt muiden juttuja lukemaan mutta kaikille tsemppiä tasapuolisesti ja hyvää juhannusta!

kaunisikävä kp 12/? yk yli 2 v

66/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa vain omaa napaa. Kävin maanantaina lääkärissä vuotuisessa kontrollissa. Minulla on siis lieväasteinen solumuutos kohdunkaulassa. Eikähän se sieltä ollut minnekään hävinnyt vieläkään. Taitaa olla 3 vuotta, kun se huomattiin. Siitä otettiin taas koepala ja niitä tuloksia odotellaan heinäkuun puoleen väliin asti. Joka tapauksessa todennäköisesti siinä on edelleen joku solumuutos olemassa ja nyt se sitten poistetaan.

Sehän nyt on siis hyvä asia oikeastaan, mutta hermoja tämä kysyy vauvaprojektin suhteen. Se poisto tehdään elokuussa samalla kertaa, kun minulle tehdään kohdun tähystys (ja kenties koepala kohdun limakalvosta) tämän vauvaprojektin takia. Tuon muutoksen poisto vaan aiheuttaa 3-4 viikon yhdyntäkiellon eli todennäköisesti myöskään alkioita ei siirretä sinä aikana. En ainakaan usko, että pitävät sitä järkevänä. Pahimmillaan tässä nyt käy siten, että me päästään seuraavaan alkionsiirtoon vasta lokakuussa! Huhheijaa vaan. Voitte vaan uskoa kuinka paljon minua ärsyttää tämä odottelu. En voinut tietenkään kieltäytyä tuosta toimenpiteesta tai siirtää sitä hamaan tulevaisuuteen, kun se on hoidettava pois alta kuitenkin.

Nyt sitten pitäisi toivoa luomuraskautta ennen tuota, koska se muutos ei kuitenkaan ollut ainakaan vuosi sitten paha ja ilmeisesti se aika samanlaiselta vaikutti nytkin. Eli se ei ollut este raskaudella. Tuon koepalan oton jälkeen olen vaan nyt sitten vuotanut joka päivä hieman, eikä seksiä saisi harrastaa tämän jälkivuodon aikana ja ovulaatio lähestyy. Loppuisi nyt tuo vuoto. Minulla on vaan aika herkkä se kohdunkaula, että se kyllä vuotaa, jos sitä mennään sorkkimaan.

Mutta kysyin johtuuko se luteaalivaiheessa tapahtuva yhdynnänjälkeinen vuoto tuosta solumuutoksesta ja sain suoran vastauksen, että ei johdu. Eli syy on todennäköisesti hormonaalinen ja on hyvä, että tuo kohdun limakalvon tähystys tehdään lisäselvityksenä sitten elokuussa. :) Kuulemma vuoto tulisi missä vaiheessa kiertoa tahansa, jos se johtuisi tuosta solumuutoksesta.

Tällainen tilanne täällä... Ei sitten riitä, että kärsii tästä lapsettomuudesta, kun on vielä näitä muita murheita, jotka kaiken kukkuraksi hidastavat tätä kuumeilua. Mutta eteenpäin sano mummo lumessa!

Mukavaa juhannusta kaikille! :)

Ja pahoittelut, etten nyt ehtinyt kirjoitella muille kommentteja. Huomasin kyllä, että siellä on tädin yllättämiäkin ollut. :/ Ja maca ja genee royale -tilauksia on lähetetty. Kertokaahan sitten kokemuksia!

Marjana kp 11/30-31 yk 3 v 3kk

67/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuiset

(20.6.2013)

Enni Alina kp  3/26 yk5

Johanna kp 3/29-31 yk 4

Roxymamma kp 4/(24)28

Eve kp 10 yk 4 vuotta

Marjana kp 11/30-33 yk 3v 3kk

Tepsuttelija kp 12/28-32 yk3

kaunisikävä kp 12/? yk yli 2 v

Fiina82 kp 13/26-28 yk1

Tellu kp 18/28-33

Kirsikkakarkki kp 20 yk13

Piikkitäti kp 19/30-32 yk7

Masc kp 25/28-32 yk5

Knyte kp 29/28-35

Mukana myös:

Piia20

Kauhia kiirus töissä... Kohta lähden jussin viettoon=)

Nyt ei kommentoitavaa...

68/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Vinkkaan vielä, että macaa saa näppärissä kapseleissa, jolloin ei tarvitse kärsiä ikävästä mausta. Meillä näitä nyt on sitten vaikka kuin paljon, molempia gelee royale ja maca-kapseleita. En ole uskaltanut plussan jälkeen niitä syödä, kun en ole varma, mikä on suositus. Jos näihin tutustuessanne löydätte jotain tietoa raskausajan käytöstä niin linkatkaa tänne.

Syötin muuten molempia kapseleita myös miehelle. Yrittänyttä ei laiteta ;)

Mukavaa juhannusta!

69/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille, tipahdinpa minäkin tuolta helmikuisista tänne :/

Olemme siis mieheni kanssa 25v. ja esikoisesta haaveilevia. Yritystä takana jo puoli vuotta. Tuli tuossa viime viikonloppuna rouvaannuttua ja häät olivat aivan ihanat :) Harmikseni täti pilasi taas kaiken ja kurvasi paikalle :/ noh onpahan ainakin vähän lyhenynyt kierto, mikä on hyvä asia ja se ettei ole enää hääressiä :)

Tässä kuussa puhaltavat plussatuulet vai mitä ;)

Terkuin Metsätähti kp 3/31-38 yk 7 

ps. täytyypä itsekin kokeilla tuota macaa!

70/343 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

).( Täällä alkoi tänään menkat sitten.. Ihan yllättäen kesken työpäivän ja on kyllä runsaat. Jos jotain hyvää niin kierto oli nyt 27 päivää, synnytyksen jälkeen eka kerta kun jäi alle 30 päivän kierto, toivottavasti jäis tähän nyt pysyvästi aina raskauteen asti. Vielä kerkee maaliskuulle kuitenkii :P mut kyllä meinasi vähän vetää mielen alas kun just yksi tuttu hehkutti plussa uutisina tältä aamulta, vaikka toki onnellinen hänen puolestaan olen :) <3   

Metsätähti88 onnea rouviintumisesta :) mulle kävi häiden jälkeen niin et olin seuraavassa kuussa jo raskaana ;) kolmen vuoden yrityksen jälkeen. 

ihanaa juhannusta kaikille, me grillataan vaan tylsästi kotona ystävä perheen kanssa, kun mulla on lauantaina töitä :) 

Tintti

71/343 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille pitkästä aikaa, uusille sekä vanhoille tuttavuuksille!

Lyhyenä kertauksena ensi alkuun... Eli olen täällä palstalla jo vuoden päivät pyörinyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Elän hektistä uusperheellisen elämää ja kokoonpanoomme kuuluu kummankin aiemmasta suhteesta kaksi lasta. Eli tila-autossa on vielä vapaa paikka yhteiselle rakkausvauvalle :-)  Elokuussa-12, noin kahden vuoden pitkällisten pohdintojen jälkeen päätimme, että kyllä se vauva olisi meidän perheeseen enemmän kuin tervetullut. Ei elämä sen myötä helpommaksi tule muuttumaan, mutta kuka sitä helppoa elämää haluaisikaan. No, ok onhan tässä puolensa kun saa yöt nukkua ja aamuisinkaan ei tarvitse nousta puuron keittoon, tämä nelikkokun jo reippaita isompia lapsia, tulevasta ekaluokkalaisesta ylä-asteelle menevään. Että zäbinää ei meidän perheestä puutu. Plus kun tähän lisätään oma vuorotyöni (teen paljon pitkiäkin, 24h työvuoroja). Joka tuo omat lisähaasteensa. Mutta asiaan, eli jätin viime elokuussa kierukan pois ja kuume höyrysi jossain maxilukemissa ja elämä tuntui pyörivän vauva-asian ympärillä. Marraskuussa peitonheilutustalkoot tuottivatkin tulosta ja aloimme innolla odottaa tulevaa kesää ja vauvaa... Tämä raskaus päättyi rv 12, kun ultrassa todettiin keskeytynyt km. Tammikuusta lähtien olen sitten saanutkin juosta lääkäreillä ja sairaalassa useampaan eri otteeseen. Kohtuun jäi raskausmateriaalia, mikä sekoitti sitten koko kroppaa. Oli kystaa ja vaikka mitä. Käytännössä mulla oli isompia ja pienempiä vuotoja puolen vuoden ajan. Voin kertoa, että kyllä oli mieli maassa. Uuden raskauden toivominen oli käytännössä mahdotonta ja fiilis oli jokseenkin alavireinen. Olen joutunut mm. lääkkeellisen keskeytyksen tekemään kahteen kertaan ja terolutteja syön nyt kolmatta kuukautta. Mutta viimeinkin nyt näyttää valoa olevan tämänkin harmaan ajanjakson jälkeen; kohtu tyhjentyi spontaanisti (ihan järkyttävä vuoto!) ja kaikki on nyt lääkärin mukaan hyvin :-)   Voi että, kun olenkin tästä onnellinen!

Nyt olemme sitten kyllä peuhanneet koko kevään edestä. Kiertopäivät vähän hakusessa, mutta uskon että ne tästä pikkuhiljaa palautuu. Terot aion lopettaa tän kuukauden jälkeen, vaikka niitä voisi vielä sen 3 kk syödä, mutta haluaisin nyt kuitenkin uskoa, että luonto hoitaisi itse itsensä kuntoon. Tai en tiedä, oliko niitä syytä jatkaa kuitenkin...?

Nyt tässä kuussa ollut pitkästä aikaa jotain tuntemuksiakin, siis vatsan nippailuja yms. että oma fiilis nyt positiivinen asian suhteen. Muutenkin on jotenkin täysin erilainen asenne kuin silloin viime syksynä. Toivon toki raskautuvani mahdollisimman pian, mutta koen tämänkin elämänvaiheen ihan mukavana. Olen esim. löytänyt taas itsestäni tauon jälkeen pienen urheiluhullun :-)  Pää pysyy kepeämpänä, kun välillä laittaa hien oikein kunnolla pintaan. Ja elämäntilanne ylipäätänsä tasainen ja miehen kanssa viihdytään hyvin tehden milloin mitäkin. Ajateltiinkin tänä kesänä viettää vielä pari lapsivapaata viikonloppua ja keksiä jotakin, kun toiveissa olisi kuitenkin, että ensi kesä olisi toisenlainen pienen nyytin kanssa <3

Eli palstalla mukana ja meille kaikille lempeitä plussatuulia, ruuhkautetaan sairaalat ensi maaliskuussa!

Ihanaa juhannusta kaikille ja nautitaan kesästä! Itse olen tiiviisti töissä, kuten nytkin, mutta tämän illan pääsen nauttimaan saunasta ja grilliherkuista mökille. Huomenna aamulla jo reippain mielin takasiin töihin.

Maizaana kp 20/28 (oletettavasti)

72/343 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kirjottanaan kuulumisia..Täälä ollaan taas niin kipeenä alamahasta..En tiedä menikö se ovis jo tossa alkuviikosta ku olin sillonki kipeä..Vai onko nyt? Nyt on sellasta menkkaista kipua..istuminenki sattuu..Mielikuvitus laukkaa et ois jo kiinnittymiskipua..:) Pitäs nyt rauhottaa mieli eikä pohtia kaikkea...Ku en nyt toisaalta usko et heti tärppäis ku jätin pillerit pois alkukuusta,mut onhan seki mahollista :) Mutta voihan nää nyt olla vaan kipuja ku jätti noi pillerit pois..en tiedä..:D Mutta näillä mietteillä mennään :) Hyvää juhannusta kaikille :)!! Tää lähtee nyt saunan pesuun :)

73/343 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa siskot!

Pahoittelut kaikille helmikuisista tippuneille. Ei se tyhmä täti sitten tajunnut lähteä pitkälle matkalle vaikka liput ja kaikki olisi ollut valmiina, höh.

Täällä on paljon ollut puhetta macasta ja royal geleestä ja muistakin vitamiineista. Hitsit kun en taida enää ehtiä hyödyntämään noita kun siirto lähestyy kovaa vauhtia. Olisinpas aiemmin tajunnut. Nyt vain käytössä normi raskausvitamiini.

Ja raskausuutisia vaan pukkaa lähipiirissä. Eräs "ystäväni" ilmoitti juuri että voi ei hän onkin raskaana. Oli jättänyt pillerit pois ja luuli ettei menkkoja vaan tule mutta olikin tullut yhden illan jutusta raskaaksi. Olisi kuulemma tehnyt abortin mutta raskausviikkoja olikin jo 11. Että sellasta. Tuli jotenkin paha mieli kun itse yrittää kovasti ja oikein ja toinen käy vaan vähän viihteellä ja sattuu vahinko...no elämä on..

Tervetuloa mahtiporukkaan Enni alina! Hyvä että kierto on tasaantunut ja toivottavasti tärppää heti tässä kierrossa.

Tellu, toivottavasti aiemmat talletukset on niin sinnikästä sakkia, että jaksoivat odotella ovista. Eli sulle sitten syntyy varmaan tyttö hih. eikös sitä sanota että poikasimpat on nopeita ja tytöt sinnittelee kauemmin.

Mussuttaja, hurjalta kuulostava lääke. Tsemppiä. tuo on kyllä hyvä palvelu kun sieltä saa kaikista lääkkeistä aika hyvin tietoa. Ainakin noin yleisellä tasolla.

Kaunisikävä, jee sulla siirto ensi viikolla, mahtavaa. Siirretäänkö sulle yksi vai kaksi alkiota? paljonko sulla oli limakalvo kp10? Muistatko? Mun ultra oli kp 9 kun lekuri oli lomalla seuraavan päivän ja limis oli kuulemma loistava, 9.8mm ja kerrostumatkin kohdillaan. Zumenoneja jatketaan vielä ja kohta sitten taas niitä ihania lugeja saa työnnellä sisuksiin. no en valita ;-) kysyin miksi noita zumenoneja pitää popsia niin kyse on juuri tuosta limakalvon vahvistamisesta ja aikataulutuksesta. Mutta ei sitä päivää kovin paljoa etukäteen kuitenkaan voi varmuudella päättää, mutta suuntaa antavaa kuitenkin. Ja riippuen tietenkin onko monen päivän viljelty alkio siirrossa. Mulla olisi siirto joko ensi perjantaina tai viimeistään seuraavana maanantaina. Eli ei enää kauaa. Huomaan, että alkaa taas selkä kipeytyä, ilmeisesti jännityksestä niin kuin joka kerta kun on hoitokierto menossa. Tai sit noi hormonit jotenkin löysentää meikäläistä, hih. Kunhan nyt ei tästä enempää kipeydy että pääsen varmasti klinikalle vastaanottamaan sen ihanaisen pikkualkion.

Rentouttavaa juhannusta kaikille

toivottelee Eve

74/343 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille ja vanhoille ja oikein ihanan rentouttavaa jussia teille kaikille! :)

Omaa napaa täältäkin... Meillä on kaupunkijussi, kun ei oikein löytynyt paikkaa minne mennä koirien kanssa. :( Mulla alko ovisoireet jo tänään (tai no eilen ku kello on jo noin paljon). Varmaankin menee muutama päivä nippailua ennen kuin itse ovis on. Tänäänkin on tehty talletuksia. Hieman liian ajoissa edelleen. Mua eniten vaan huolettaa, että taas on turhaa haaveilla tässä kuussa. Tuntuu että kaikki kenen kanssa juttelen raskautumisesta kertoo, että heillä tärppäs vasta kun lopetti siitä stressaamisen ja muutenkin kun ei ollut mitään muutakaan stressattavaa. Tällä hetkellä ei muuta ole kuin stressiä ja unettomuutta... ja noi hemmetin häät. Ennustankin raskautumisen tapahtuvan loppuvuodesta kun häät on ohi ja oon päässy polille tutkituttamaan tuon endo tilanteen. Yritys on silti kova, vaikka en uskokkaan tämän onnistuvan ihan lähiaikoina... 

75/343 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Haaveilemme mieheni kanssa esikoisellemme kaveria.Neitimme täyttää 2-vuotta heinäkuussa.

olen 33-v ja mieheni myös,yritys numero 4 lähtee laskujen mukaan ensi vikkolla käyntiin.

Esikoisemme tärppäsi toisella yritys kerralla.

toivotaan kaikille oikeen paljon plussia=)

76/343 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Masc, olisi ollut kyllä kiva yllätys jos olisin ollut raskaana jo naimisiin mennessä, mutta eipä voi mitään :)

Oviksen pitäisi olla heinäkuun alussa ja silloin alkaa myös kesäloma, joten toivon todella että silloin tapahtuisi ihmeitä :)

Eipä muuta nytten, hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
77/343 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha ja nonni!

Täällä onkin ollut aktiivista. Jei!

Uusille tervetuloa mukaan.

Marjana: On kyllä ajoituksellisesti tosi harmi tuo, että operaatio venyttää vielä siirtoakin pidemmälle syksyyn. Varmasti ihan vehkeestä tuollainen odottaminen. Totta kuitenkin, että se solumuutos on hyvä hoitaa pois sieltä. Kyllä nyt vaan taas vaaditaan teiltä ja eritoten sulta sitä venymistä... Voi ja oi. Tsemppiä ja tietty toivotaan, että tuliskin se luomuylläri ja muut hommat sais jäädä jäähylle odotuksen ajaksi =).

Tellu: kiitos kun laittelit listalle =). Harmi kun teillä tulee noita ajoitusongelmia... Ihan pelkillä jauheilla ja luomujugurteillahan tää homma ei etene, joten tsemppiä ajoitukseen =).

Maizaana: On sullakin ollut melkoista harmia =/. Huh huh. Tuo kkm on kyllä viheliäinen, se vei pohjan omaltakin touhulta viime marraskuussa mutta enpä joutunut tuollaiseen pyöritykseen kuin sinä jälkihoidon kanssa. Toivottavasti nyt alkaa seljetä tosiaan ja saatte nopsasti uuden raskauden aluilleen. Voimia ja tsemppiä!

Menkkojen yllättämille pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon. Mitäpä sitä muutakaan voi...

).( Täällä clomikuuri takana ja vuotokin loppunut. Ihan seesteisissä fiiliksissä. Jotenkin en jaksa innostua tästä projektista, on sellainen luovuttaja-olo. Mutta kokeilemme nyt nämä kaksi kiertoa vielä eli jo päällä olevan sekä seuraavan ja sitten onkin taukokierron vuoro. Katsotaan palaammeko sitten enää yrittämään ollenkaan vai mitä tehdään. Jotenkin vaan on sellainen tunne, ettei tästä ole tulossa valmista.

Mukavaa jussisunnuntain jatkoa itse kullekin säädylle.

RM kp7

78/343 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti Evelle: siirretään yksi alkio, meillä ei ole pakkasessa kuin kaksi eli kovasti toivon että kun yksi sulatetaan se myös selviää. Mutta katsotaan nyt. Koitan pitää mielessä että tässä voi käydä miten vaan mutta silti toivo nostaa täällä kovasti päätään :) Mieskin on fiiliksissä, ihanaa kun hän jaksaa pitää positiivista tunnelmaa yllä. Kyllä mä tiedän että sekin jännittää kovasti, koittaa vaan vähän piilottaa sitä multa kun itse stressaan kaikkea suht helposti. Tiedän, ei stressi ainakaan asiaa auta mutta mie nyt olen tällainen.. Tämä on kuitenkin niin rankka projekti käydä läpi.. Kuten kaikki näitä läpikäyvät tietävät. Mulla limakalvo oli kuulemma myös hieno, kp11 9,6mm :) Hyvä me :) Tsemppiä, toivottavasti selkäsi jo parempi eikä ainakaan kivut pahene, mullakin jännitysjumeja selässä mutta kyllä näillä pärjäillään. Luget on juu aika ehanat mutta kaitpa sitä kurjempiakin juttuja löytyy :) Nyt vaan peukut pystyssä että saadaan ne huurunenut kyytiin pian!

kaunisikävä kp 15/? yk yli 2 v

79/343 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :)

täällä ilmoittautuu yks haaveilija lisää joukkoon. Olen 27v kahden lapsen äiti, joka haaveilee vielä siitä kolmannesta.. :D

Täällä jänskätään nyt kovasti et miten käy, tänään eka raskaustesti näytti negaa ja menossa siis kp31/28.  Aikaisemmin kun on kuukautiset jääneet pois niin olen hyvin nopeesti tehnyt sen haamuplussan. Nyt alavatsakipuja ollut keskiviikosta lähtien ja viime yönä vilhlaisukipu kääntyessä mut vuotoa ei tule.

En kyllä ymmärtänytkään että haaveilen näin kovasti vielä yhdestä pikkuisesta ennen kuin kuukautiseni oli myöhässä..

Vauvatuulia ja tarrasukkia kaikille kuumeilijoille <3

80/343 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on: kp15 ja nää ovisoireet on vaa kierto kierrolta selkeämpiä. Lima on aivan kirkasta ja vkl oli kovat vihlasut. Saa nähdä onko huomenna tai ylihuomenna vielä kirkasta. Tänäänkin on talletuksia kyllä tehty. Tuli matkahuollostakin ilmoitus, että voisi luontaistuotteet noutaa. Pitää huomenna käväistä hakemassa ne duunin jälkeen. Sain myös vkl tietää että kaverit kovasti suunnittelevat polttareitani. En malta odottaa. Ihanaa nähdä tyttösiä pitkästä aikaa. Vaikka itse päivämäärä on yllätys, niin tiedän kyseisen juhlan olevan ensi kuussa sillä kaasoni on melkein koko elokuun reissussa. Voi kun saisin yllättää tytöt plussa uutisilla ens kuussa!