Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummanvaaleat hiukset eli ns. Maantieväriset hiukset

Vierailija
19.07.2020 |

Nehän on just hyvät ainakin omaan päähän ja sopii muutenkin, ei riitele värin puolesta tms. Aiemmin en välittänyt tuosta väristä, nyt se on täydellisin ja sopivin väri, mitä löytyypi🙂 siis luonnollinen hiusvärini tummanvaaleat ja vuosien värjäyskierteen jälkeen ns. ympyrä on sulkeutunut. 🙂 Mitä mieltä sinä olet tästä väristä? Mielipiteitä jakoon!

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis värjäsin hiukset tummanvaaleiksi värjäyskierteen jälkeen. Ap

Vierailija
2/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Ollut jo 5 vuotta. Joskus tylsistyttää, mutta en halua värjäyskierrettä myrkkyväreillä. Kesä vaalentaa kyllä kivasti ja tuo vaihtelua, muuttuu päältä hyvin blondiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet sinut itsesi kanssa. Olet varmasti mukavaa seuraa.

Vierailija
4/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkatien väriset hiukset, tuonkin nimityksen olen kuullut väristä. 🙂 Ap

Vierailija
5/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä väri. Mulla oli lapsena melkein vitivalkoiset, nuorena rupes tummumaan. Nyt keski-ikäisenä tosi tummanvaaleat. Sopii ja tykkään.

Vierailija
6/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan parhaillaan omaa väriä takaisin, joka on ehkä vähän maantietä vaaleampi, eli tuhkanvaalea. Todellakin mulle parhaiten sopiva enkä enää koskaan värjää kun saan oman tukkani kokonaan takaisin!

Vierailija
7/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on, ja olen aina tykännyt niistä. Suomessa voivat olla joidenkin mielestä tylsät, mutta muualla maailmassa ei. Ranskassa niitä pidetään tyylikkäinä ja Itä-Aasiassa se on eksoottinen muotiväri. Ihmiset siis värjäävät hiuksiaan näyttääkseen meikäläisittäin "maantienvärisiltä". :)

Vierailija
8/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös. Ollut jo 5 vuotta. Joskus tylsistyttää, mutta en halua värjäyskierrettä myrkkyväreillä. Kesä vaalentaa kyllä kivasti ja tuo vaihtelua, muuttuu päältä hyvin blondiksi.

Kyllä, kesä kivasti vaalentaa hiuksia🙂 Ap

Vierailija
9/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset mutta näytän vaan huonolta värin kanssa, vaikka luonnollinen onkin. Jotenkin kun mulla on tummahko oliivibeige iho, niin näyttää ihan hölmöltä kun on niin vähän kontrastia ihon ja hiusten värin välillä. Varsinkin kesällä kun ruskettuu. Lisäksi ihon ja tukan väri riitelevät keskenään. Tukka on kylmän harmahtavan sävyinen, iho hyvin lämmin kellertävä ja silmät lämpimänvihreät. Näytän PALJON paremmalta jos värjään tukan tummanruskeaksi. 

Vierailija
10/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on maantien väriset ja ainakin itse tykkään.

Onhan se tietty ymmärrettävää, että tämä väri on useiden suomalaisten mielestä tylsä, kun täällä näkee tätä maantienruskeaa niin paljon.

Vierailija
11/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Varmasti värjäisin, jos olisi sellaiset.

Onneksi on kunnon ruskeat.

Vierailija
12/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, monen mielestä tylsä ja valju väri, mutta monessa maassa monet maksaa maltaita, että saavat maantieväriset hiukset. Ap

Vierailija
13/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanväriset hiukset löytyy eli ns. maantienväriset. En ole koskaan värjännyt hiuksia, vaikka joku joskus kysyykin, olenko ottanut raitoja, kun kesällä tulee vaaleita luonnonraitoja auringosta. Olen sitä mieltä, että lähtökohtaisesti jokaiselle sopii oma väri parhaiten päähän.

Vierailija
14/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvu ei kerro oikeata väriä. Oma maantien väri sopii parhaiten. Raidatkin on omasta takaa.

Kannattaa katsoa vanhoja kuvia ennen värjäämisen aloittamista.

Vierailija
15/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri värjäsin kampaajalla hiukseni tuhkan vaaleaksi, eli lähellä omaa maantienharmaata. Jatkossa haluan juurikasvun kasvattaa mahdollisimman pitkälle ja mielellään en enää sellaista väritystä ota, joka on kosketuksissa päänahkaan. Aikamoisia myrkkyjä nuo värit loppujen lopuksi.

Vierailija
16/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän värin yleisyys Suomessa - ymmärrän kyllä toisaalta, että se on monen mielestä tylsä ja valju. Ap

Vierailija
17/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös eriasia onko oma väri vai värjätty vaikka sama väri olisikin. Värjätty hius ei läpäise valoa samalla tavalla kuin värjäämätön eli siitäkin syystä värjäämättömät näyttävät vähän valjuilta.

Vierailija
18/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo väri (oma värini) olisi ok, mutta vaalennan siksi, että se kuivattaa hiuksia sen verran, ettei hiukset ole niin lasimaiset. Lasimaisuushan aiheuttaa sitä, että pesun jälkeen hiukset näyttävät tosi nopeasti rasvaisilta, vaikka eivät olisikaan.

Vierailija
19/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanväriset hiukset löytyy eli ns. maantienväriset. En ole koskaan värjännyt hiuksia, vaikka joku joskus kysyykin, olenko ottanut raitoja, kun kesällä tulee vaaleita luonnonraitoja auringosta. Olen sitä mieltä, että lähtökohtaisesti jokaiselle sopii oma väri parhaiten päähän.

Monesti kyllä jokaiselle sopii oma luonnollinen väri, mutta aina ei geenit mee tasan ja tuloksena voi olla monenkirjavaa-valjua jne yhdistelmää, jotka ei välttämättä natsaa niin hyvin yhteen, tietysti se on jokaisen katsojan silmissä se mikä sopii hyvin ja mikä ei. Ap

Vierailija
20/158 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt mikä maantienväri oikeastaan on, kun asfaltoitu maantie on lähes musta ja usein maantienvärisiksi kutsutaan vaaleanruskeita hiuksia.

Minulla on vaaleanruskeat, omanväriset hiukset, jotka auringossa vielä hieman vaalenevat. Nuorempana värjäsin aina, kolmenkympin jälkeen se alkoi tuntua vaivalloiselta ja turhalta. Nyt en enää muista lainkaan niitä syitä miksi koin että tahtoisin jonkun muun värin kuin omani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan