Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyhmä kysyy: Kappaleen ylimmän lauseen sisennys Open Officessa?
03.06.2013 |
Miten sisennän kappaleen ensimmäisen lauseen ja kuinka paljon sensisennyksen tulisi olla virallisessa akateemishenkisessä esseessä, jossa esim. fonttikoko on 12 ja marginaalien tulee olla 2 cm? Ja ohjelmahan oli siis open office... En löydä mistään...
Kommentit (4)
Kappaleen asetuksista. Kyseessä on ensimmäisen rivin eikä suinkaan ensimmäisen virkkeen sisennys (lauseesta puhumattakaan).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole kuullutkaan tuollaisesta akateemishenkisen esseen sisennyksestä. Enemmän tuo kuulostaa epäonnistuvalta pätemisyritykseltä :-)
Niinpä. Tai sitten yliopiston ennakkotehtävän säätämiseltä :)
t.ap
Kiitos vastanneille!
Alue: Aihe vapaa
Meinasin kovastikin neuvoa, mutta mullahan onkin word....