Mikä tarve miehillä on tööttäillä kun olen lenkillä?
En juokse puolialasti, vaan täyspitkät juoksutrikoot ja toppi, ei avara kaula-aukkoinen(!). Tänäänkin joku mies näki tarpeelliseksi ohi ajaessaan töötätä. Tätä on tapahtunut lähiaikoina useasti.
Mikä miehiä vaivaa?
Kommentit (26)
Sulla on hyvä perse ja jalat. Nauti saamastasi huomiosta :)
Ottaa päähän sama asia. Asun tosin Lontoossa. Urpoja on maailma täynnä. Viimeksi eilen juoksin kolmen miehen ohi ja nämä kaverit ottivat asiakseen oikein pysähtyä ja toljottaa typerät ilmeet kasvoillaan. Sähisin kohdalla "F**k off!".
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:05"]
Sulla on hyvä perse ja jalat. Nauti saamastasi huomiosta :)
[/quote]
Miten voisin nauttia urpojen esinneellistävästä toljotuksesta? Olen juoksemassa, en näyttäytymässä miesten mieliksi.
t. se Lontoossa juokseva
Sinä Lontoossa juokseva, vaikka olenkin samaa mieltä muuten kanssasi, niin ihmettelen, miksi sinun itsesi pitää katsoa muita ihmisiä niin tarkkaan. Minä olen ajat sitten lakannut katsomasta ihmisten naamoja kadulla. Jos harrastaisin juoksua niin katsoisin vieläkin vähemmän kuin hitaasti kävellessä. Katson ympärilleni sen verran, etten törmään ihmisiin, mutta kehenkään en kohdista katsettani. Ihan helppoa mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 02:06"]
En juokse puolialasti, vaan täyspitkät juoksutrikoot ja toppi, ei avara kaula-aukkoinen(!). Tänäänkin joku mies näki tarpeelliseksi ohi ajaessaan töötätä. Tätä on tapahtunut lähiaikoina useasti.
Mikä miehiä vaivaa?
[/quote]
Kymmenen vuoden kuluttua tuskailet siitä, miksi miehet EIVÄT enää tööttäile ja oi niitä aikoja, kun niin-ja-niin monta tööttäystä tuli puolen tunnin lenkin aikana. Tai vaihtoehtoisesti oi niitä aikoja, kun ennen sai tööttäyksiä missä tahansa asussa, mutta nykyään pitää laittautua niukkoihin ja paljastaviin kuteisiin huomiota saadakseen.
Teet itsestäsi väen väkisin uhrin, jotta pääsisit paheksumaan miehiä. Totuus on kuitenkin se, että olet huomiohuora ja nautit saamistasi tööteistä.
Jos juoksutyylisi on erikoinen?