Hei te miehet, jotka valitatte ettette saa naista: tässä vinkkejä!
Kävin treffeillä juuri kohtalotoverinnne kanssa. Voin kertoa, miksi en halua jatkotreffeille:
- moukkamaisuus. Mies ei osannut alkeellisia käytöstapoja. Hän esim alkoi ahmia ruokaansa ravintolassa ennen kuin itse olin saanut lautasen eteeni
- ei osata ottaa naista huomioon: omat tarpeet on tärkeintä ja itsekkyys paistaa
- treffeillä valittaminen siitä, että tasa-arvoon mennyt liian pitkälle, koska hänen kaltainen ei löydä naista
- edellisestä uhriutuminen ja oikeastaan kaikesta muustakin. Nähdään itsensä uhrina, vaikka moni asia on elämässä todella hyvin. Kaikilla meillä on myös mahdollisuus kehittää itseään.
- pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi.
Kyllä, ärsyttää että kulutin tuollaiseen tyyppiin kallisarvoista aikaani. Hän on syntynyt hyvään perheeseen, saanut hyvän koulutuksen, päässyt matkustelemaan, on ihan hyvännäköinen - en olisi mennyt muuten treffeille - ja muutenkin etuoikeutettu. Minkä ihmeen takia hän ei näe sitä itse vaan on tuollainen säälittävä valittaja?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Oli treffit tulossa ihan fiksun tuntuisen miehen kanssa. Sitten stalkkasin hänen face-sivut ja todella hämmästyin. Tyyppi oli persu ja siellä oli kaikenlaisia paasauksia, omia ja muiden. Olin lievästi sanottuna järkyttynyt. Lisäksi oli unohtanut kertoa olevansa naimisissa. Peruin treffit mitään selittelemättä.
Minä voin valita seurani, en ole niin epätoivoinen. Hyvä vaan, kun asia selvisi hyvissä ajoin.
Jos taas nainen tajuaa äänestää persuja, vaikka edes protestiksi niin tietää, että se osaa ajatella järkevästi ja tehdä päätöksiään ihan itse, eikä ole mikään ääri-ihmisten ja feministien aivopesemä lammas.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, pitäisi vaan hymyillä ja iloita kuinka mahtavaa on, että naiset saavat valita vapaasti sen kaksimetrisen jykeväleukaisen alfan ja että minun roolini vähemmän hyvännäköisenä miehenä on silotella punainen matto näille alfoille ja pysytellä itse poissa tieltä, ettei naisten vaan tarvitsisi tällaista rumilusta katsella!
Tämä katkeruusjankutus on klassinen muna vai kana-argumentti: kumpi tuli ensin, alemman tason miesten katkeruus vai naisettomuus? Kumpi on syy ja kumpi on seuraus? Ilmeisesti naisten mielestä olemme syntyneet katkerina valittajina ja siksi emme saa naista. Minä taas väitän, että jatkuva syrjintä pariutumismarkkinoilta on johtanut katkeruuteen.
Ei ole mitään luonnollisesti 'alemman tason miehiä'. Vaikka näyttäisit miesmallilta, mutta olet seksistinen kusipää, tuskin saat järkeviä naissuhteita aikaiseksi. Olemalla siisti, fiksu ja toisia kunnioittava ihminen pääset jo hyvin korkealle 'tasolle'. Kannattaa kokeilla. Sellaiset miehet ovat oikeasti harvassa, jotka kuuntelevat naista ja eivät pidä tavallista keskustelua akkojen nalkutuksena. Tossukka ei tarvitse olla mutta kunnioittava. Ja useimmat miehet ovat riittävän komeita jos pitävät itsensä siisteinä ja hyväkuntoisina.
Vierailija kirjoitti:
Jos taas nainen tajuaa äänestää persuja, vaikka edes protestiksi niin tietää, että se osaa ajatella järkevästi ja tehdä päätöksiään ihan itse, eikä ole mikään ääri-ihmisten ja feministien aivopesemä lammas.
Kai tajuat, että me jotka emme kannata persuja näemme persuilun aivopesuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin deitti piti minua etuoikeutettuna kun olen eronnut avioliitosta aikoinaan. Varmaan olisi kadehtinut lisää jos olisin kertonut, että minut on raiskattukin elämäni aikana.
"Oot sentään saanu seksiä joskus."
Juuri tämä syynä. Hän kun saa sinkkuna niin harvoin. Minä saan niin helposti että oikein raiskataan. Yhyy miehen kateus.
Tätä vääristymää voisi korjata ottamalla vain naispuolisia hädänalaisia. Ai niin, se ei sovi mammoille koska...
Se on hallituksen linjaus se. Tietenkin tänne haluttaisiin vain naisia. Ne sopeutuvat, oppivat kielen nopeasti, kouluttautuvat ja menevät töihin. Sopeutuvat yhteiskuntaan eivätkä ole uhka paikalliselle vöestölle. Kun ottaa miespuolisen pa ko laisen saat suurella todennäköisyydellä elinikäisen kuluerän valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat, että me jotka emme kannata persuja näemme persuilun aivopesuna?
Olen eri, mutta voin ymmärtää että näette sen niin.
Aijaa. En koe olevani luuseri vaikka noin vartin tai joskus jopa tunnin täällä viihdynkin. Aika outo olettamus ja yleistys. Tuo kelle vastasit varmaan ansaitsi sen, mutta silti aika hölmö kirjoitus.
Saako udella miksi ajattelet noin?