Paras laihdutusvalmennus??
Nyt on sellainen tilanne, että ”raskauskilot” ovat olleet kohta 4 vuotta vyötäröllä. Haluan laihtua, mutta tuntuu siltä, että tarvitsen siihen alkuun jonkun kunnon kuurin, jotta saan painonpudotuksen käyntiin. Mutta minkä?! Netissä on niin paljon kaikkea, Martinaa, Ilonaa, Ketodieettiä... Ootko testannut jotain ja millainen ollut? Olen kasvissyöjä.
Kommentit (21)
Olisi kiva saada asiallisia vastauksia. -ap
Menin ravintoterapeutille, jossa ekaksi nakattiin vaaka kierrätyskeskukseen ja joutui syömään säännöllisesti tavallista kotiruokaa. En tiedä, miten paljon olen pudottanut painoa mutta just vetäisin entiset kireät housut tuosta vain sujahtaen jalkaan. Terapiassa keskitytään siihen, etten mieti painoani ja laihtumista. Opettelen pitämään ruuasta, enkä inhoamaan sitä. Siksi painoa tuli lisää, sillä välttelen syömästä ja lopulta söin mitä sattui. Yleensä mysliä ja kaurapuuroa, enkä muuta.
Saat minulta ilmaiseksi valmennuksen:
-Herää joka aamu ennen muuta perhettä tekemään puolen tunnin aamuaerobinen. Tee lihaskuntotreeniä 3-4 kertaa viikossa. Osta kuntosalisjäsenyys, kysy saako sieltä opastuksen ja treeniohjelman.
-Syö kolmen tunnin välein ateria jossa on 20-30 grammaa proteiinia, laske kalorit niin että päivässä tulee ~1600-1800 kcal. Hyviä sovelluksia löytyy, MyFitnessPal ja FatSecert ainakin. Syö juureksia, papuja, superriisiä. Pasta ja peruna myös treenin jälkeen. Proteiininlähteistä tulee mieleen juustot ja hmärkäpapu, itse tykkään myös proteiinipastasta. Tee suuri määrä ruokaa kerralla ja jaa annoksiksi, et napostele.
-Herkuttele kerran viikossa, mutta vähäsokerisesti:juustoja, pähkinöitä jne.
-Aktiivisuusranneke on kiva lelu, muttei pakollinen. Käytettynä saa jo halvalla.
Kaikki Martinan tuntevat tietää että se välittää vain rahasta, itsestään ja ai niin, mainitsin jo että rahasta. Lisäksi se ei ole mitenkään koulutettu alalle. Ja jos se tietäisi kuka täällä kirjoittelee, se tulisi varmaan kännissä vetämään turpaan, se on hänen tyyli.
Ilonalta voisin ottaa itse valmennuksen vaikuttaa asintuntevalta ja positiivisella, pidän persoonasta. En vaan halua pikadieettiä, haluan elämäntavan.
Syön sokeritonta jogurttia chiasiemenillä, vie ruokahalut ja kilot tippuu.
Lisäksi kannattaa jättää hiilarit pois.
Vuodessa pudottanut 30kg.
Kiitos vinkeistä! Pitää tutustua tarkemmin myös Ilonaa . Ajattelin siksi valmennusta ensin, koska en osaa juuri mitään laihdutusasioita, joten saisin vähän opastustakin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Pitää tutustua tarkemmin myös Ilonaa . Ajattelin siksi valmennusta ensin, koska en osaa juuri mitään laihdutusasioita, joten saisin vähän opastustakin ensin.
Suosittelen myös Ilonaa,neuvoo ja opastaa ja vastaa kysymyksiin päivittäin ja nopeasti. On monenlaisia valmennuksia joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Syön sokeritonta jogurttia chiasiemenillä, vie ruokahalut ja kilot tippuu.
Lisäksi kannattaa jättää hiilarit pois.
Vuodessa pudottanut 30kg.
Ja psylliumjauhetta teelusikallinen kolmesti päivässä veteen sekoitettuna, ennen ateriointia.
Nettivalmennukset ovat yleensä aina enemmän taikka vähemmän pelkkää rahastusta. Valmennusten myyjät usein eivät ole tasapainossa itsensä kanssa vaan ovat ns. botox + silikonit valmentajia ja heistä julkaistuja kuviakin lähes aina photoshopataan mediassa.
No en nyt ihan näinkään sanoisi. Kyllä heillä on varmasti pitkä kokemus esim. ruokavalioista!
Vierailija kirjoitti:
No en nyt ihan näinkään sanoisi. Kyllä heillä on varmasti pitkä kokemus esim. ruokavalioista!
Joopajoo
Ei asiasta tarvitse tehdä mitään millimetrin tarkkaa suunnitelmaa proteiinijauheineen ja sen sellaisine stresseineen. Ota vain tavaksi syödä vähemmän ja liikkua enemmän. Aloita vaikkaa siitä, että puolitat annoksesi ja jätät sokeriset naposteltavat kokonaan pois. Tai siis sokerin ylipäätän, eli mehut yms. Sitten tuplaat normaalin liikuntamääräsi. Näin ollaan päästy helposti ja vaivattomasti vanhaan viisauteen: "syö vähemmän kuin kulutat".
Nämä tunnetuimmat naispuoliset "starat" eivät tee itse juuri mitään. Heille on on joku asiantuntija tehnyt valmiiksi copy-paste-ohjelmat ja he itse toimivat vain mainoskasvoina näissä tai korkeintaan laittavat saman valmiin ohjelman jokaiselle. Näissä on todella minimaaliset kalorit, eikä niissä ole otettu huomioon esim valmennettavan työn raskautta ja vaativuutta.
Ehdottomasti Ritakin matkaan! Ei oo mitää rääkkidieettitouhua vaan hyviä valintoja loppuelämäksi 👌 lämmin suositus!
Vierailija kirjoitti:
Saat minulta ilmaiseksi valmennuksen:
-Herää joka aamu ennen muuta perhettä tekemään puolen tunnin aamuaerobinen. Tee lihaskuntotreeniä 3-4 kertaa viikossa. Osta kuntosalisjäsenyys, kysy saako sieltä opastuksen ja treeniohjelman.
-Syö kolmen tunnin välein ateria jossa on 20-30 grammaa proteiinia, laske kalorit niin että päivässä tulee ~1600-1800 kcal. Hyviä sovelluksia löytyy, MyFitnessPal ja FatSecert ainakin. Syö juureksia, papuja, superriisiä. Pasta ja peruna myös treenin jälkeen. Proteiininlähteistä tulee mieleen juustot ja hmärkäpapu, itse tykkään myös proteiinipastasta. Tee suuri määrä ruokaa kerralla ja jaa annoksiksi, et napostele.
-Herkuttele kerran viikossa, mutta vähäsokerisesti:juustoja, pähkinöitä jne.
-Aktiivisuusranneke on kiva lelu, muttei pakollinen. Käytettynä saa jo halvalla.
Kaikki Martinan tuntevat tietää että se välittää vain rahasta, itsestään ja ai niin, mainitsin jo että rahasta. Lisäksi se ei ole mitenkään koulutettu alalle. Ja jos se tietäisi kuka täällä kirjoittelee, se tulisi varmaan kännissä vetämään turpaan, se on hänen tyyli.
Ilonalta voisin ottaa itse valmennuksen vaikuttaa asintuntevalta ja positiivisella, pidän persoonasta. En vaan halua pikadieettiä, haluan elämäntavan.
Martinan molemmat kaverit käyneet alapeukuttamassa?
Näissä valmennuksissa aina sama cookie cutter pohja. Samaa kaikille, ei mitään personoitua. Joten jos päätät aloittaa valmennuksen, aloita se kenen järjestäjää haluat sitten rahallisesti tukea.
Jos nyt saa mainostaa niin ehdottomasti paras (useita testanneena), kattavin ja tehokkain https://www.personaltrainingstudio.fi/fi/campaign/pyoreat-pakarat , sopii kaiken kokoisille naisille, treeniohjelmat, ruokavaliot sekä rasvanpolttoon että lihaskasvatukseen. Huikeita tuloksia, valmentajan etätuki aina saatavilla, aktiivinen fb-ryhmä jossa jaetaan kokemuksia ja neuvoja. Jos jonkun otat niin tämän ja tuloksia tulee taatusti jos jaksat paneutua.
Via Esca on kiva! Sieltä saa suoraan appsiin ostoslistat mitä pitää ostaa ja reseptit miten ruoat tehdään. Heillä on myös vegetaarinen ateriaohjelma. Ja on huipputerveellistä se ruoka. Olen laihtunut Escalla jo 106 kg -> 81 kg.
https://www.viaesca.com/ Linkki vielä tuohon. Perustuu ihan virallisterveellisiin ruokasuosituksiin.
Marttiviinan kännivalmennus kyllä vie mehut puumastakin