Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te miehet, jotka valitatte ettette saa naista: tässä vinkkejä!

Vierailija
19.07.2020 |

Kävin treffeillä juuri kohtalotoverinnne kanssa. Voin kertoa, miksi en halua jatkotreffeille:

- moukkamaisuus. Mies ei osannut alkeellisia käytöstapoja. Hän esim alkoi ahmia ruokaansa ravintolassa ennen kuin itse olin saanut lautasen eteeni
- ei osata ottaa naista huomioon: omat tarpeet on tärkeintä ja itsekkyys paistaa
- treffeillä valittaminen siitä, että tasa-arvoon mennyt liian pitkälle, koska hänen kaltainen ei löydä naista
- edellisestä uhriutuminen ja oikeastaan kaikesta muustakin. Nähdään itsensä uhrina, vaikka moni asia on elämässä todella hyvin. Kaikilla meillä on myös mahdollisuus kehittää itseään.
- pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi.

Kyllä, ärsyttää että kulutin tuollaiseen tyyppiin kallisarvoista aikaani. Hän on syntynyt hyvään perheeseen, saanut hyvän koulutuksen, päässyt matkustelemaan, on ihan hyvännäköinen - en olisi mennyt muuten treffeille - ja muutenkin etuoikeutettu. Minkä ihmeen takia hän ei näe sitä itse vaan on tuollainen säälittävä valittaja?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks vinkki: älä mene treffeille, jos olet niin hakusessa oman pukeutumisesi (ja itsesi) kanssa, että sun pitää heti ekoilla treffeillä alkaa kyselemään naiselta tyylivinkkejä. Tää oli yhdessä treffikumppanissani todella iso turn off (toki muitakin oli, mutta tämä nyt mainitakseni). Ihan kuin mun ois pitäny sen miehen puolesta päättää hänen tyylinsä? Juu ei.

Ylipäätään tyylikysymykset ovat joillekin miehille oudon herkkiä. Minä suosin tyylikästä, klassista pukeutumista ja olen arkenakin huoliteltu. Tämä käy selkeästi ilmi deittiprofiilini sekä sometilieni kuvista. Siitä huolimatta minua lähestyvät vaikka millaiset cargosortsimiehet, ja he aika usein kysyvät, mitä mieltä olen heidän tyylistään. Jos vastaan rehellisesti, että kauluspaidat ja siistit housut ovat enemmän mieleeni miehellä, he loukkaantuvat. Tulee mieleen, että heille kyllä kelpaa näyttävä nainen, mutta itse eivät viitsi panostaa yhtään ulkomuotoonsa.

Millä logiikalla siisteihin housuihin pukeutuva panostaisi yhtään enemmän kuin cargoja käyttävä? Samalla tavallahan sitä menee kauppaan, sovittaa housuja ja ostaa ne. Housujen hintaluokkakin on sama.

Vierailija
102/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös vinkkejä:

Älkää käyttäkö iskurepliikkejä. Miten menee tai muu vastaava on paljon parempi aloitus, oli kyse sitten Tinderistä tai baarista.

Toinen hyvä aloitus on kehu, mutta ei takamukseen tai vastaavaan liittyvä.

Osoittakaa kiinnostus! Monta kertaa olen vähän ihastunut mieheen, joka on selkeästi ollut kiinnostunut minusta ja näyttänyt sen. Ihmiset tykkäävät siitä älyttömästi, että joku ajattelee heidän olevan ihana.

Toki ei tämä aina toimi, se toinen ei välttämättä vaan ole kiinnostunut, mutta kannattaa kokeilla, että on huomaavainen, kehuu, arvostaa ja on mukava. Ole kiinnostunut toisesta, kysele asioita. Kuuntele. Saat seksiä myös todennäköisemmin näin, jos vaimo ei ole haussa.

Viimeisenä: EI kuvia alapäästä. Edes sänkyseuraa hakevaa naista ei kiinnosta hämärä kuva teidän värkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JhS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JhS kirjoitti:

Ihan hyviä pointteja aapeella. Noilla tavoilla ja käytöksellä varma hylsy.

Laitan lisää; älä ole liian ehdoton. Jos heti alusta asti näet vaan mustan ja valkoisen, et aloita virkettäsi "Mielestäni.. .." ja et kunnioita toisen mielipiteitä niin homma tyssää heti. Kuka sellaisen ihmisen kanssa jaksaisi elää tai tapailla.

Pidä homma ja jutut aluksi ns. yleisellä tasolla. On hiukka creepyä ja luotaantyöntävää olla heti aluksi liian sydänystävä. Pahinta on marryme jooko jooko! -asenne, mutta jo lievempi "kerro mitä oikeasti haluat elämässä" ei useinkaan toimi jos et ole hyvä puhumaan (useimmat eivät ole).

Mieti etukäteen vaikka pari hauskaa juttua kerrottavaksi. Vitsejäkin voi opetella, mutta muista edellinen ja tahdikkuus. Jos nainen ujostelee tai kopeilee niin saat parannettua tunnelmaa. Liittyy oleellisesti kaikkeen ja jo yllättävän pienillä pääsee alkuun. Niitä pieniäkin on vaan tosi vaikea keksiä paineessa.

Kohteliaisuus joo, mutta muelistelevästä kaikkea nauravasta rakista ei ole ku maksajaksi, joten saa (ja pitää) olla oma tahto / mielipiteet. Välillä hyvä kikka onkin olla eri mieltä, vähän niinkuin pitääkseen juttua yllä. Jos kaikkeen sanoo joo niin kaikki juttu ja keskustelu myös tyrehtyy nopeasti. Tuo kuitenkin esiin, että et ole ehdoton vänkyrä. "Tätä voi ajatella myös näin.." -tyyliset vastaukset ovat hyviä.

Katso rakkautta ennen aamunkoittoa. Siis se orkkis. Matki. Älä kuitenkaan ole liian imelä.

Pysy totuudessa, ei ne treffit mikään työhaastattelu ole kuitenkaan.

Älä juo itseäsi humalaan.

Ulkonäkövinkkejä en edes jaksa toistaa, kaikki ne tietää ja haistvee vastaajille samat takaisin. Olen mies ja vastaan, koska parinkin kaverin ikuinen itku ärsyttää.

Helppo syyttää naisia, yhteiskuntaa, somea ja kaikkia muita, vaikka vika on usein omassa taidossa ja karheassa persoonassa. Ei edes lyhyydessä tai rumuudessa, nekin ovat lähes aina vaan tekosyy.

Mitä tapahtui sille "ole oma itsesi" :D Täähän on just niinku joku virallinen tapahtuma tyyliin työhaastattelu, älä vaan tee sitä tai tätä vaan noin ja näin!

Käytöstapojen opettelun ei pitäisi olla uhka kenenkään identiteetille. Jos omassa luonteessa tai käytöksessä on asioita, joista on haittaa jollain elämänalueella, se voi olla parisuhteen lisäksi vaikka työelämä, on vain järkevää yrittää muuttaa käytöstään suuntaan, joka hyödyttää itseä.

Voi kultapieni, ihan tosissasiko kahden pennin av-psykologin yleistyksillä väität, että kaikki ihmiset viehättyvät samanlaisista ihmisistä ja käytösmalleista?

Nämä teidän lässytyksenne ovat kyllä hupaisaa paskaa. -eri 

Silti luet niitä ja vaivauduit vielä vastaamaan. Hih. Ihanaa.

En väitä, mutta kokemus on osoittanut, että toimii elämässä hyvin. Paremmin ku täällä toisille ilkeily.

Rakkautta toveri, silitän sua henkisesti nyt. Nauti.

Voi kultapieni, ihan tosissasiko väität, että kaikki naiset pitävät yhdestä tietystä miestyypistä? 

Kukaan ei ole väittänyt, että kaikki naiset pitäisivät yhdestä tietystä miestyypistä. Sellaista tulkintaa ei yllä olevista viesteistä voi tehdä. Minusta se, hallitseeko käytöstavat vai ei, ei ylipäätään ole minkään "miestyypin" ominaisuus. Naisissa on keskimäärin enemmän niitä, joille hyvä käytös on tärkeämpää, kuin miehissä, joten käytöstapojen siistiminen on miehille helppo keino lisätä omaa haluttavuutta naisten silmissä.

Kuten sanoin, ei ole mitään kaikkiin naisiin vetoavaa miestyyppiä, mutta on asioita, joista ei pidä kukaan nainen. Yksi tällainen ominaisuus on taipumus puhua alentuvasti. Olet aloittanut kaksi peräkkäistä viestiäsi samalla "voi kultapieni" -puhuttelulla. Kuvittelet ehkä saavasi keskustelussa valta-aseman käyttämällä keskustelukumppanista mitätöiviä ilmauksia, mutta oikeasti teet vain itsestäsi pellen.

Kerrotko, kultapieni, mitä koitat näillä väsyneillä latteuksillasi sanoa? 

Panoksesi tässä keskustelussa on olematon: kysymyksiisi on vastattu seikkaperäisesti, mutta sinun viesteissäsi ei ole mitään keskustelua eteenpäinvievää sisältöä. En ymmärrä, mitä saat tällaisesta "keskustelusta". Minä en ainakaan viitsi käyttää nyt enempää aikaani tähän.

Vierailija
104/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M57 Stadista kirjoitti:

Tässä on simppeli lista heti alussa perusasioista, ei luulisi olevan vaikeaa:

https://www.ruokatieto.fi/ruokakasvatus/hyva-tavaton-ruoka-ja-tapakultt…

Istuudu pöytään yhtä aikaa muiden kanssa.

Aseta lautasliina syliin.

Ruokaa otetaan vain sen verran, että kaiken ottamansa jaksaa myös syödä.

Aloita lämpimän ruuan syöminen yhtä aikaa lähimpien pöytäkumppaneiden kanssa.

Aloita kylmät alku- ja jälkiruuat yhtä aikaa kaikkien kanssa.

Vältä puhumista ruoka suussa.

Pyydä toisia ojentamaan ruokia, joihin et ylety, älä kurottele.

Tarjoa ensin vierustovereillesi lisää juotavaa ja täytä vasta sen jälkeen oma lasisi.

Keskustele pöydässä mukavista asioista.

Käytä veistä leikkaamiseen, laita ruoka suuhun haarukalla.

Vältä nojailemasta pöytään kyynärpäilläsi.

Jätä käytetty lautasliina taitettuna pöydälle lautasen viereen ja ruokailuvälineet vierekkäin "kello viiden" kohtaan lautaselle.

Nouse pöydästä yhtä aikaa toisten kanssa.

Älä jätä tuolia huolimattomasti, vaan työnnä tuoli paikoilleen.

Muista kiittää hyvästä ateriasta sekä seurasta!

Tuota ei tarvitse edes lukea.

Riittää normaali kaupunkilaisjärki.

Maalaisjärki EI riitä.

Maalaiset on möllejä ja junttheja.

Niinkuin näköjään sinäkin🤷

Vierailija
105/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks vinkki: älä mene treffeille, jos olet niin hakusessa oman pukeutumisesi (ja itsesi) kanssa, että sun pitää heti ekoilla treffeillä alkaa kyselemään naiselta tyylivinkkejä. Tää oli yhdessä treffikumppanissani todella iso turn off (toki muitakin oli, mutta tämä nyt mainitakseni). Ihan kuin mun ois pitäny sen miehen puolesta päättää hänen tyylinsä? Juu ei.

Ylipäätään tyylikysymykset ovat joillekin miehille oudon herkkiä. Minä suosin tyylikästä, klassista pukeutumista ja olen arkenakin huoliteltu. Tämä käy selkeästi ilmi deittiprofiilini sekä sometilieni kuvista. Siitä huolimatta minua lähestyvät vaikka millaiset cargosortsimiehet, ja he aika usein kysyvät, mitä mieltä olen heidän tyylistään. Jos vastaan rehellisesti, että kauluspaidat ja siistit housut ovat enemmän mieleeni miehellä, he loukkaantuvat. Tulee mieleen, että heille kyllä kelpaa näyttävä nainen, mutta itse eivät viitsi panostaa yhtään ulkomuotoonsa.

Millä logiikalla siisteihin housuihin pukeutuva panostaisi yhtään enemmän kuin cargoja käyttävä? Samalla tavallahan sitä menee kauppaan, sovittaa housuja ja ostaa ne. Housujen hintaluokkakin on sama.

Se onkin hyvä kysymys. Aika moni kokee kauluspaidat ja siistit housut jotenkin epämukavemmiksi kuin t-paidat ja sortsit. Itse en tätä ymmärrä. Samalla vaivalla sitä pukee kauniin kuin rumankin vaatteen. Pointtini oli kuitenkin se, että jos joku kysyy mielipidettäni hänen tyylistään, ei pitäisi loukkaantua rehellisestä vastauksesta. Pyytämättä en tietenkään esitä mielipidettä kenenkään ulkomuodosta.

Vierailija
106/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan muista ketjuista saa kyllä sellaisen kuvan, että av-mamman kanssa pääsee kimppaan, jos:

- Pelaa tietokoneella tai konsolilla kuulokkeet päässä 8 tuntia päivässä.

- Katoaa kalastus- tai ryyppyreissuille viikoiksi kerrallaan ja jättää lapset mamman hoidettaviksi.

- Ryyppää vähintään kerran viikossa tajun pois ja kännissä haastaa riitaa mammalle tai sivullisille.

- On elämäntapatyötön, tai jos on töissä niin panee sihteeriä.

- Pieree ruokapöydässä, syö suu auki ja kertoo sovinistisia vitsejä röhöttäen itse päälle.

- Pyörii äitinsä helmoissa. Lisäpisteitä, jos tämä äitikin on jonkin sortin ylikontrolloiva psyko.

Ainakin palstamammoille on lukuisista ketjuista päätellen kelvanneet tällaiset miehet ihan avioon ja lasten hankkimiseen saakka. Eli näillä ohjeilla pitäisi lykästää.

Vierailija
107/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan muista ketjuista saa kyllä sellaisen kuvan, että av-mamman kanssa pääsee kimppaan, jos:

- Pelaa tietokoneella tai konsolilla kuulokkeet päässä 8 tuntia päivässä.

- Katoaa kalastus- tai ryyppyreissuille viikoiksi kerrallaan ja jättää lapset mamman hoidettaviksi.

- Ryyppää vähintään kerran viikossa tajun pois ja kännissä haastaa riitaa mammalle tai sivullisille.

- On elämäntapatyötön, tai jos on töissä niin panee sihteeriä.

- Pieree ruokapöydässä, syö suu auki ja kertoo sovinistisia vitsejä röhöttäen itse päälle.

- Pyörii äitinsä helmoissa. Lisäpisteitä, jos tämä äitikin on jonkin sortin ylikontrolloiva psyko.

Ainakin palstamammoille on lukuisista ketjuista päätellen kelvanneet tällaiset miehet ihan avioon ja lasten hankkimiseen saakka. Eli näillä ohjeilla pitäisi lykästää.

Joillekin on kelvannut. Oletko ikinä miettinyt, miksi eivät saaneet parempaa?

Vierailija
108/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JhS kirjoitti:

Laitan lisää; älä ole liian ehdoton. Jos heti alusta asti näet vaan mustan ja valkoisen, et aloita virkettäsi "Mielestäni.. .." ja et kunnioita toisen mielipiteitä niin homma tyssää heti. Kuka sellaisen ihmisen kanssa jaksaisi elää tai tapailla.

Pidä homma ja jutut aluksi ns. yleisellä tasolla. On hiukka creepyä ja luotaantyöntävää olla heti aluksi liian sydänystävä. Pahinta on marryme jooko jooko! -asenne, mutta jo lievempi "kerro mitä oikeasti haluat elämässä" ei useinkaan toimi jos et ole hyvä puhumaan (useimmat eivät ole).

Mieti etukäteen vaikka pari hauskaa juttua kerrottavaksi. Vitsejäkin voi opetella, mutta muista edellinen ja tahdikkuus. Jos nainen ujostelee tai kopeilee niin saat parannettua tunnelmaa. Liittyy oleellisesti kaikkeen ja jo yllättävän pienillä pääsee alkuun. Niitä pieniäkin on vaan tosi vaikea keksiä paineessa.

Kohteliaisuus joo, mutta muelistelevästä kaikkea nauravasta rakista ei ole ku maksajaksi, joten saa (ja pitää) olla oma tahto / mielipiteet. Välillä hyvä kikka onkin olla eri mieltä, vähän niinkuin pitääkseen juttua yllä. Jos kaikkeen sanoo joo niin kaikki juttu ja keskustelu myös tyrehtyy nopeasti. Tuo kuitenkin esiin, että et ole ehdoton vänkyrä. "Tätä voi ajatella myös näin.." -tyyliset vastaukset ovat hyviä.

Katso rakkautta ennen aamunkoittoa. Siis se orkkis. Matki. Älä kuitenkaan ole liian imelä.

Ulkonäkövinkkejä en edes jaksa toistaa, kaikki ne tietää ja haistvee vastaajille samat takaisin. Olen mies ja vastaan, koska parinkin kaverin ikuinen itku ärsyttää.

Helppo syyttää naisia, yhteiskuntaa, somea ja kaikkia muita, vaikka vika on usein omassa taidossa ja karheassa persoonassa. Ei edes lyhyydessä tai rumuudessa, nekin ovat lähes aina vaan tekosyy.

Mitä tapahtui sille "ole oma itsesi" :D Täähän on just niinku joku virallinen tapahtuma tyyliin työhaastattelu, älä vaan tee sitä tai tätä vaan noin ja näin!

Kypsä ihminen ymmärtää että oma itsensä voi olla ja silti käyttäytyä fiksusti, ei nämä ole mitenkään poissulkevia. Elämä on oikeasti paljon helpompaa kun opettelee sosiaalisia taitoja ja ihmissuhteiden dynamiikkaa (yleensäkin, ei pelkästään pariutumismielessä) ja tuo omaa itseään ja omaa persoonaansa esiin käytöstavat ja toisten ihmisten tunteet huomioiden. 

Vierailija
109/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä miehen ei kannata puhua myöskään äidistään ellei erikseen treffikumppani kysy siitä jotain, ja silloinkin vain sen verran että olet ympäripyöreästi vastannut kysymykseen.

Eksiä ei koskaan kannata mainita treffeillä.

Jos treffikumppani pyytää tanssimaan, mene, vaikkakin vastahakoisesti. Huonoakin yritystä arvostetaan enemmän kuin kieltäytymistä, ja jollet osaa tanssia, sano se. Tanssimaan oppii tanssimalla.

Katso silmiin keskustellessa, mutta älä tuijota. Jos tuntuu epävarmalta, niin sopivan määrän tietää peilaamalla treffikumppanin katsekontaktin määrää.

Vierailija
110/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tuo tyylikysymys siinä mielessä yllätti, etten tosiaan koe olevani mikään tyyliguru enkä kuvailisi pukeutumistani näyttäväksi - päin vastoin. Tietysti treffeille panostan vähän enemmän kuin arkena, mutta silloinkin vaatetukseni oli tosi simppeli. Siitä miehen pukeutumisesta katsoin kyllä heti ettei ole ihan tätä päivää, vaan jämähdetty jonnekin kymmenen vuoden takaiseen. Tämä on muutenkin tosi yleistä miehillä eikä ainakaan minuun suuresti vetoa. Vastailin kuitenkin lähinnä ympäripyöreitä, sillä en koe että minun tehtäväni olisi päättää muiden pukeutumisesta. Mies kutsui minut makutuomariksi shoppailureissulleen mutta jätin väliin.

Vierailija
111/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä miehen ei kannata puhua myöskään äidistään ellei erikseen treffikumppani kysy siitä jotain, ja silloinkin vain sen verran että olet ympäripyöreästi vastannut kysymykseen.

Jos treffikumppani pyytää tanssimaan, mene, vaikkakin vastahakoisesti. Huonoakin yritystä arvostetaan enemmän kuin kieltäytymistä, ja jollet osaa tanssia, sano se. Tanssimaan oppii tanssimalla.

Katso silmiin keskustellessa, mutta älä tuijota. Jos tuntuu epävarmalta, niin sopivan määrän tietää peilaamalla treffikumppanin katsekontaktin määrää.

No minua ei haitannut kun treffimies kertoi vieneensä äidilleen ruokaa korona-aikana. Oli kuule pelkkää plussaa.

Vierailija
112/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista puheen ollen, keski-ikäisten miesten kannattaisi jo luopua siitä ruskeasta olkatopatusta nahkatakista. Ihan vaan näin vinkkinä, ei millään pahalla.

Vierailija
113/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt saa ruokaa alkaa syömään, jos se ruoka tuodaan nenän eteen? :DD Vai pitäskö oottaa että se siinä kylmenee, kun prinsessa ei oo vielä saanu omaa ateriaansa?

Onko ihmiset oikeasti näin kujalla? Ja sitten ihmettelee, ettei saa parisuhdetta? Ihan vakavissasiko tuon kirjoitit?

Ensinnäkin se on ravintolan moka, jos ruoat tuodaan eri aikoihin. Fiksu ihminen odottaa hetken, että toisellekin tuodaan ruoka. Jos sitä ei ala kuulua ja jostain syystä tarjoilijaan ei saa kontaktia kysyäkseen, missä se viipyy, seuralaiselta kysytään kohteliaasti, että sopiiko aloittaa. Mutta normitilanteessa se toisenkin ruoka tuodaan kyllä heti perään, ehkä tarjoilija ei vain ole saanut kannettua kaikkea yhdellä kertaa. Silloin odotetaan, että molemmilla on ruoka edessä ja toivotetaan toiselle hyvää ruokahalua ja aloitetaan syöminen yhtä aikaa.

Ja jos ruoat on tosiaan tuotu ihan eri aikoihin ilman selitystä, niin siitä annetaan tarjoilijalle kohtelias ja asiallinen palaute viimeistään laskua maksaessa.

Juuri näin. itkettämällä nuorta tarjoilijaa  treffikumppani kiihottuu ja näkee sinut alfana

Ei se ole tarjoilijan itkettämistä, että kysyy puuttuvan ruuan perään, jos sitä ei ala kuulua. Jessus sentään nyt!

Vierailija
114/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ap. Olisko ohjetta miten niille treffeille pääsee? Vaikea noudattaa noita vinkkejä kun jumissa lähtöruudussa.

Jep!

- panosta ulkonäköön ja pukeutumiseen. Siisti ulkoasu siis yleisesti

- hanki itsellesi joku intohimo ja tee sen eteen töitä

- nauti elämästä

- mene terapiaan hoitamaan traumojasi ja katkeruuttasi

- urheile

- opi arvostamaan naisia

"OLE HYVÄNNÄKÖINEN"

Hohhoijaa 

Pääsääntöisesti kaikki tavikset ovat ihan riittävän hyvännäköisiä pääsemään treffeille ja parisuhteeseen kun ovat normaalipainoisia, pukeutuvat siisteihin ja istuviin vaatteisiin ja urheilevat edes sen verran että ryhti on kunnossa. 

Vierailija
115/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen antamat neuvot naisen treffailuun on yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin pyörätuolissa oleva neuvoisi kuinka kävellä.

Vierailija
116/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JhS kirjoitti:

Kypsä ihminen ymmärtää että oma itsensä voi olla ja silti käyttäytyä fiksusti, ei nämä ole mitenkään poissulkevia. Elämä on oikeasti paljon helpompaa kun opettelee sosiaalisia taitoja ja ihmissuhteiden dynamiikkaa (yleensäkin, ei pelkästään pariutumismielessä) ja tuo omaa itseään ja omaa persoonaansa esiin käytöstavat ja toisten ihmisten tunteet huomioiden. 

Mitä saat näistä typeristä latteuksistasi? Vai onko nämä sinulle itsellesi jokin uusikin juttu?

Täyttä sanahelinää ilman mitään sisältöä. 

Vierailija
117/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua ei haitannut kun treffimies kertoi vieneensä äidilleen ruokaa korona-aikana. Oli kuule pelkkää plussaa.

Olet oikeassa, toi on poikkeus.

Tarkoitin enemmänkin että äidistä jauhaminen saattaa vaikuttaa siltä ettei napanuora ole vielä ihan katkennut, mikä on monille naisille turn off.

Äidistä ei siis kannata puhua kuten parhaasta ystävästä, vaikka välit olisivat kuinka läheiset.

Vierailija
118/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteista puheen ollen, keski-ikäisten miesten kannattaisi jo luopua siitä ruskeasta olkatopatusta nahkatakista. Ihan vaan näin vinkkinä, ei millään pahalla.

Missähän todellisuudessa sinä näitä mahdat nähdä? Kyselee keski-ikäinen mies 

Vierailija
119/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen antamat neuvot naisen treffailuun on yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin pyörätuolissa oleva neuvoisi kuinka kävellä.

Kuitenkin luet tätä ketjua? Rullaa vaan ohi.

Vierailija
120/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän todellisuudessa sinä näitä mahdat nähdä? Kyselee keski-ikäinen mies 

Helsingin keskustassa.