Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te miehet, jotka valitatte ettette saa naista: tässä vinkkejä!

Vierailija
19.07.2020 |

Kävin treffeillä juuri kohtalotoverinnne kanssa. Voin kertoa, miksi en halua jatkotreffeille:

- moukkamaisuus. Mies ei osannut alkeellisia käytöstapoja. Hän esim alkoi ahmia ruokaansa ravintolassa ennen kuin itse olin saanut lautasen eteeni
- ei osata ottaa naista huomioon: omat tarpeet on tärkeintä ja itsekkyys paistaa
- treffeillä valittaminen siitä, että tasa-arvoon mennyt liian pitkälle, koska hänen kaltainen ei löydä naista
- edellisestä uhriutuminen ja oikeastaan kaikesta muustakin. Nähdään itsensä uhrina, vaikka moni asia on elämässä todella hyvin. Kaikilla meillä on myös mahdollisuus kehittää itseään.
- pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi.

Kyllä, ärsyttää että kulutin tuollaiseen tyyppiin kallisarvoista aikaani. Hän on syntynyt hyvään perheeseen, saanut hyvän koulutuksen, päässyt matkustelemaan, on ihan hyvännäköinen - en olisi mennyt muuten treffeille - ja muutenkin etuoikeutettu. Minkä ihmeen takia hän ei näe sitä itse vaan on tuollainen säälittävä valittaja?

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, pitäisi vaan hymyillä ja iloita kuinka mahtavaa on, että naiset saavat valita vapaasti sen kaksimetrisen jykeväleukaisen alfan ja että minun roolini vähemmän hyvännäköisenä miehenä on silotella punainen matto näille alfoille ja pysytellä itse poissa tieltä, ettei naisten vaan tarvitsisi tällaista rumilusta katsella!

Tämä katkeruusjankutus on klassinen muna vai kana-argumentti: kumpi tuli ensin, alemman tason miesten katkeruus vai naisettomuus? Kumpi on syy ja kumpi on seuraus? Ilmeisesti naisten mielestä olemme syntyneet katkerina valittajina ja siksi emme saa naista. Minä taas väitän, että jatkuva syrjintä pariutumismarkkinoilta on johtanut katkeruuteen.

Mitähän luulet valittavasi?

Mä en tajua miksi treffikumppanini on katkera. Hänellä, kuten kaikilla muillakin meillä, on mahdollisuus kehittää itseään ja kasvaa aikuiseksi. Niin minäkin olen aikoinani tehnyt! Ulkonäöllä tässä ei ole mitään tekemistä vaan sillä, ettei jätkä osannut käytöstapoja!

Ulkonäön merkityson tullut jo aikaisemmin esille, kun on kuvia vaihdettu. Tuo törppö ei olisi päässyt edes treffeille, jos ulkonäkö ei olisi miellyttänyt. Siksi tuo käytös on muuten noin törppöä, kun hän voi käyttäytyä noin ja saa naisia lähtemään treffeille. Odottelee vaan sitä kertaa, kun saa naisen treffeille, jolle ei enää käytös haittaa tai ei välitä siitä.

Vierailija
142/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on keskusteltu käytöstapojen merkityksestä deittailumenestykseen. Toinen asia, johon suurempi osa miehistä kuin naisista suhtautuu huolettomasti, on henkilökohtainen hygienia. Ruokkoamattomia naisia näkee paljon vähemmän, jopa pubiruusuilla on yleensä puhtaat hiukset ja vaatteet. Aihe on arka, enkä ole koskaan kehdannut kysyä, mikä siinä, että olisi puhdas ja siisti, on niin vaikeaa tai ahdistavaa joillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa yhdellä miehellä keittämään. Ei kannata avata ketjua jos ei kestä mitään palautetta. Otsikossa niin hyvin kerrotaan mistä kyse.

Kas kun et vielä neuvo hengittämään tasaiseen tahtiin tai ajattelemaan aivoilla.

Vierailija
144/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienian suhteen olen ollut tyytyväinen treffikumppaneihin. Osa on löytänyt hyviä tuoksuja, kenties ulkomaanmatkoiltaan. Ja nykyisin miehet siistivät hiuksiaankin kivasti tai on siisti kalju. Ei tarvi vinkkejä tähän.

Vierailija
145/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat on kyllä tarkeä pointti treffeillä, siitä ei pääse yli. Jos omaa heikommat käytöstavat, eikä niitä halua parantaa, niin pitää jotenkin löytää vastaava nainen, jolle käytöstavat eivät merkitse niin paljoa tai ovat samanlaiset.

Vierailija
146/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku mies sai jonkin idean näistä ehdotuksista ja seuraavat treffit natsaa paremmin ja näkevät uudestaan!

Vierailija
147/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimpia ovat nämä jotka kauhoo kiireellä ruokaa lippis päässä.

Bemaripojuilla on vielä lippis väärinpäin... Huoh...

Vierailija
148/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on keskusteltu käytöstapojen merkityksestä deittailumenestykseen. Toinen asia, johon suurempi osa miehistä kuin naisista suhtautuu huolettomasti, on henkilökohtainen hygienia. Ruokkoamattomia naisia näkee paljon vähemmän, jopa pubiruusuilla on yleensä puhtaat hiukset ja vaatteet. Aihe on arka, enkä ole koskaan kehdannut kysyä, mikä siinä, että olisi puhdas ja siisti, on niin vaikeaa tai ahdistavaa joillekin.

Ihan ei tuosta auennut, että miksi sinun olisi pitänyt kysyä deittikumppanin hygieniasta?

Vierailija
149/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi."

Mitä tämä nyt tarkoittaa ja miten se ilmeni? Vierailee kenties vanhemmillaan, koska palstamammojen mielestähän vanhemmat tulisi hylätä heti 18v täytettyään että olisi "aikuinen"?

Kerran eräässä tilanteessa tarjosin apuani miehelle noin 40v. Hän kieltäytyi. Sanoin hänelle hymyillen että ai joo, sä oletkin jo niin iso poika ettet tarvii apua.

Johon hän totesi empäs, olen ihan pikkuinen.

N58

Vierailija
150/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etiketin mukaan kuuma ruoka syödään kun se saapuu.

Hesburgerissa?

Vierailija
151/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku mies sai jonkin idean näistä ehdotuksista ja seuraavat treffit natsaa paremmin ja näkevät uudestaan!

-käyttäydy normaalisti

-älä puhu eksistäsi

-älä syö ruokaa suu auki

jopas on mahtavat neuvot. kertoo kyllä omasta tasostanne kaiken oleellisen 

Vierailija
152/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa pikkuhiljaa hyvää tulee. Treffit kerrallaan kun opettelee, niin kohta ne hyvät käytöstavat tulevat automaattisesti.

Vierailija
153/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa yhdellä miehellä keittämään. Ei kannata avata ketjua jos ei kestä mitään palautetta. Otsikossa niin hyvin kerrotaan mistä kyse.

Kas kun et vielä neuvo hengittämään tasaiseen tahtiin tai ajattelemaan aivoilla.

Ei mutta kyllä nuokin vinkit oli hyvä mainita. Tasainen ja rauhallinen hengittäminen pitää kehosi verenpaineen sopivana ja vähentää hermostuneisuutta.

Aivoilla ajatteleminen taas voidaan kokea vastakohtana ns. kikkelillä ajattelemiselle, joka on kyllä huonompi vaihtoehto, joten hyvä vinkki sekin.

Vierailija
154/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-käyttäydy normaalisti

-älä puhu eksistäsi

-älä syö ruokaa suu auki

Ja tämä sinusta. Kiukkuat täällä kuin 6 vuotias vaikka yritetään vaan neuvoa. Ja koska olen itsekin kovin lapsellisella tuulella; oikeasti me muut miehet tiedetään tunnussana. Sillä aukeaa portit joka naisen sydämeen, mutta me ei kerrota sitä sulle. Lällälää ;)

Vierailija
155/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JhS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-käyttäydy normaalisti

-älä puhu eksistäsi

-älä syö ruokaa suu auki

Ja tämä sinusta. Kiukkuat täällä kuin 6 vuotias vaikka yritetään vaan neuvoa. Ja koska olen itsekin kovin lapsellisella tuulella; oikeasti me muut miehet tiedetään tunnussana. Sillä aukeaa portit joka naisen sydämeen, mutta me ei kerrota sitä sulle. Lällälää ;)

Vain nainen on näin lapsellinen ja typerä. Juu, et ole miestä nähnytkään. 

Vierailija
156/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei tuosta auennut, että miksi sinun olisi pitänyt kysyä deittikumppanin hygieniasta?

Ilmaisin itseäni huonosti. Minulla ei ole koskaan ollut treffikumppania, jonka hygieniassa olisi toivomisen varaa. En lähde treffeille sellaisen miehen kanssa. Aihe kiinnostaa minua yleisellä tasolla, ja joskus kun on nähnyt jonkun resupekan, on tehnyt mieli kysyä asiasta, mutta ymmärrän, että ei tällaista voi ottaa puheeksi. Haluaisin siis tietää, mitä nämä henkilöt itse ajattelevat asiasta. Tajuavatko he itse omaa epäsiistiyttään? Onko kyse laiskuudesta vai välinpitämättömyydestä? Vai ehkä tietoisesta normien rikkomisesta?

Vierailija
157/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä miehen ei kannata puhua myöskään äidistään ellei erikseen treffikumppani kysy siitä jotain, ja silloinkin vain sen verran että olet ympäripyöreästi vastannut kysymykseen.

Eksiä ei koskaan kannata mainita treffeillä.

Jos treffikumppani pyytää tanssimaan, mene, vaikkakin vastahakoisesti. Huonoakin yritystä arvostetaan enemmän kuin kieltäytymistä, ja jollet osaa tanssia, sano se. Tanssimaan oppii tanssimalla.

Katso silmiin keskustellessa, mutta älä tuijota. Jos tuntuu epävarmalta, niin sopivan määrän tietää peilaamalla treffikumppanin katsekontaktin määrää.

Oman kokemuksen perusteella naisten suosikkiaiheita treffikeskusteluissa ovat eksät, aviomiehet ja muut tämänhetkiset tapailumiehet/kiinnostuksen kohteet. Arrghhh...

Vierailija
158/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pakomatkalla.com/thaimaa/tinder-treffit-parhaat-vinkit-ideat-tr…

Tässä jotain vinkkejä miehen suusta miehille

Vierailija
159/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että kaveri on päättänyt ilmaista itseään nimenomaan kirjoittamalla. Kirjoitusvirheitä on enemmän kuin keskiverrolla vitosluokkalaisella ja tyyli saa verenpaineen nousuun. Ainoa sana, jota hän käyttää naisista, on "tyty". Ei ihme, että hän on päätynyt deittailemaan Aasiassa. Suomessa tuolla tyylillä ei pitkälle pötkitä.

Vierailija
160/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että kaveri on päättänyt ilmaista itseään nimenomaan kirjoittamalla. Kirjoitusvirheitä on enemmän kuin keskiverrolla vitosluokkalaisella ja tyyli saa verenpaineen nousuun. Ainoa sana, jota hän käyttää naisista, on "tyty". Ei ihme, että hän on päätynyt deittailemaan Aasiassa. Suomessa tuolla tyylillä ei pitkälle pötkitä.

Jep. Myötähäpeää herättävää ällötekstiä 🤮