Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehiä on meikkaamattomilla naisilla?

Vierailija
02.06.2013 |

??

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tämmönen tavis, en meikkaa, lyhyt tukka josta pidän huolen että se on siisti ja hyvin värjätty (mieheni henkäilee ihastuksissaan aina kun tulen kampaajalta, rakastaa tätä lyhyttä malliani). Meikkailen toisinaan, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta arkirutiini se ei ole. Mieheni on ihana, ahkera, kiltti, kasvoiltaan miehekkään komea, silmät kuin jäätä ja kroppa lihakikas ja hyvin hoidettu. Ulkoisesti emme välttämättä ole drem team, mutta sisäisesti kaikki toimii ja seksi on taivaallista!!

Vierailija
22/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joskus, en kovin usein. En koe olevani superkaunis mutta pidän itsestäni ja niin pitää miehenikin. Olen tukeva vaikkakin itsestäni huolehtiva. Onko vartalon muodoilla oikesti niin väliä? Siis kunhan itsestään huolehtii..Minulla on raskaus arpia muistona rakkaasta lapsestani ja pian arpia tulossa lisää uudesta tulokkaasta. Koskaan en ole ollut hoikka, aina tukeva olen ollut. Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia nykyään?...siis onko nainen aina kaunis vaikka on hoikka?..EI! ..ulkoapäin ihminen voi ollakki nätti, mutta sisältä aivan muuta. Sellainen heijastuu joiden kommenttien läpi täältä. :O ..mutta siis aloitukseen...mieheni työssäkäyvä rakastava perheenisä. Raitis. Huumorintajuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikein kiva juristimies. Hän kehuu usein luonnonkauneuttani ja sitä, etten meikkaa juurikaan (joskus laitan vähän ripsiväriä tai puuteria). Hänestä pakkelinaamat eivät kuulemma ole hyvännäköisiä.

Vierailija
24/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikein kiva juristimies. Hän kehuu usein luonnonkauneuttani ja sitä, etten meikkaa juurikaan (joskus laitan vähän ripsiväriä tai puuteria). Hänestä pakkelinaamat eivät kuulemma ole hyvännäköisiä.

Vierailija
25/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kysymyksenasettelu on omituinen.
Tarvittaisiin monenlaista tarkennusta, ennenkuin voisi vastata tyhjentävästi.

a) Mitä tarkoitat "ei meikkaa"? Koskaan, töihin, kotona ollessa? Mitä?
b) Mitä tarkoitat "millaiset naiset?" Haetko nyt koulutusastetta, ulkonäköä, älykkyyttä, kotona vs. töissä?
c) Miksi et kysy suoraan kohderyhmäsi naisilta? Olet heidän kanssaan samanarvoinen, joten turha asettua yläpuolelle ja täällä anonyymisti kysellä. Kutkuttava ajatus onkin, mitä he mahtavat ajatella sinusta tietäessään, minkälaisia asioita pyörittelet päässäsi päivät pitkät.
Suosittelen lämpimästi sinulle jotakin kehittävää harrastusta, esimerkiksi avoimen yliopiston kursseja. Saisit muuta ajateltavaa ja me kanssaeläjät saisimme nauttia asteen verran sivistyneemmästä kanssaeläjästä.

Vierailija
26/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni ehostan kevyesti kasvoni lähtiessäni kotoa. Olen ihan nätti ilman meikkiäkin mutta mielestäni kevyt meikki tekee huolitellumman näköiseksi. Ja jokaiselle sopii kevyt ehostus. Ei aina tarvitse vertailla täysin meikkaamatonta täyteen sotamaalaukseen. Aamulla meikkiin menee n.5 minuuttia hampaiden pesun yhteydessä, ei mielestäni kovinkaan aikaa vievää tai raskasta.

Vierailija
27/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että yleensä meikkaamattomat naiset ovat tällaisia: kaksi jalkaa, pää, kädet, naamassa suu, silmät ja nenä. Hiuksia on moneen lähtöön.

Vierailija
28/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on feminiininen, rauhallinen suomalainen mies. Nyt lasten kanssa kotona vanhempainvapaalla. Päivittäin kehuu kauniiksi, seksiä on paljon, minulla iso vapaus tehdä mitä haluan. :)

Vierailija
29/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mun mies meikkaa ja siistii kikkeliskarvat joka aamu, niin teen samoin.

Vierailija
30/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:19"]Minä mielelläni ehostan kevyesti kasvoni lähtiessäni kotoa. Olen ihan nätti ilman meikkiäkin mutta mielestäni kevyt meikki tekee huolitellumman näköiseksi. Ja jokaiselle sopii kevyt ehostus. Ei aina tarvitse vertailla täysin meikkaamatonta täyteen sotamaalaukseen. Aamulla meikkiin menee n.5 minuuttia hampaiden pesun yhteydessä, ei mielestäni kovinkaan aikaa vievää tai raskasta.[/quote]

Joo mutta ei itselläni ainakaan helteellä kestä se aamun viiden minuutin meikki, kuin pari tuntia enintään. Ja mitä iloa siitä nyt sitten on enää siinä viiden aikaan kun mies tulee töistä? Naapurin mies ois kyllä usein kotona, mutta en mä sitäkään varten oikein jaksais. Hittoako sitä. Tänäänkin päivä on kulunut uimarannalla ja pihalla puutarhatöissä. Tosi järkevää pistää jotain linimenttiä naamaan tuota varten. :D Eri asia sitten kun on jotain menoa.

Vierailija
31/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen ei kuulemma pidä siitä, jos tyttöystävä meikkaa

Vierailija
32/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet valitsevat tarkoituksella mahdollisimman ruman, ettei nainen kelpaisi muille miehille. Tällaisilla miehillä monesti huono itsetunto ja he tuppaavatkin pettää kauniimpien naisten kanssa rumilusnaista salaa.

Vierailija
33/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:20"]Heti kun mun mies meikkaa ja siistii kikkeliskarvat joka aamu, niin teen samoin. [/quote]

Pidän itsestäänselvänä, että vaimoni päättää omasta ulkonäöstään ja vartalostaan aivan itse, enkä minä koe tarvetta puuttua siihen mitenkään. Sen sijaan tuollainen "minähän en miestäni miellytä saatana"-asenne puistattaa. Tehkää mitä tahdotte, mutta jos teette (tai olette tekemättä) asioita vain jotenkin kostaaksenne miehellenne, niin... adidas!

Vierailija
34/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naisia on meikkaamattomilla miehillä? Sitä minä aina mietin..

Vierailija
35/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:22"]Elastinen ei kuulemma pidä siitä, jos tyttöystävä meikkaa[/quote]
Mistä tämä tieto on peräsin?
Onko kellään hänen puhelinnumeroa? ;)
t.meikkaamaton kyykkykontti-nainen

Vierailija
36/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edustan noista kategoriaa 2.
Mun mies on lähes täydellinen: fiksu, mukava ja hyvännäköinen. Oletettavasti olen niin mielenkiintoinen, ettei homssuinen ulkomuotoni ole este avioliittomme jatkumiselle. Toivon.

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:28"]

Naisia jotka eivät meikkaa on kolme lajia: Niitä jotka ovat luonnostaan niin hyvännäköisiä etteivät tarvitse meikkiä ja joilla on siis myös todella hyvä itsetunto ja varmasti kuuma hottia miesten keskuudessa.

Sitten on niitä, jotka ovat antaneet itsensä repsahtaa ja joita ei oma ulkonäkö kiinnosta pätkääkään enää.

Kolmas laji: Lestadiolaiset.

[/quote]

Vierailija
37/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka tykkää luonnonkauniista. Arvostaa luonnollisuutta.

Vierailija
38/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen keski-ikäinen mies, hän on jo vähän rupsahtanut ja pulskistunut, ja kaikenlaista kremppaakin alkaa olla. Minä olin lihava jo kun tavattiin, ja silloin vielä jaksoin meikata, vuosiin en ole enää meikannut kuin hyvin harvoin, eikä mies ole koskaan valittanut. Kerran kun mulla oli yhtäkkiä ripsiväriä, mies sanoi että sä näytät jotenkin erilaiselta :) siitä kyllä on jo vuosia aikaa, ja se taisi olla ainoa kerta kun mies on kiinnittänyt mitään huomiota meikkaanko vai en.

Vierailija
39/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, jotka tajuaa, että prinsessa-naamion takana voi olla ties millainen sammakko.

Vierailija
40/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:29"]

Meikkiä en ole vaan opetellut käyttämään, niin että se kaunistaisi kovinkaan paljon. Sillon kun sitä käytän, eli juhlissa, ei juurikaan paljon enempää ole kuin ripsiväri.  Mutta sehän vasta kauheelta näyttää jos on meikkiä, mutta sitä ei ole osattu laittaa kauniisti, joten mieluummin ilman.

,En tosin koe tarvitsevanikaan, ihoni on ollut aina mattaa, eli en ole tarvinnut peittämään mitään finnirykelmää. Kulmat ja ripset ovat tummat jo luonnostaan. Ehkä iän karttuessa olisi syytä panostaa enemmän ihon rasvaamiseen ja pesuaineisiin, nimittäin naamani tulee rypistymään paljon aikasemmin kuin rasvaisemman ihon omaava lajitoverini.

Mieheni on normaali, hoikka, sosiaalinen. Mutta miehistä en ole koskaan kokenut jääväni paitsi meikittömyyden takia, tarjontaa on ollut ihan kivasti ja ihan komeitakin miehiä.
Eiköhän näissä asioissa ole enemmän kysymys itsetunnosta kuin meikkaamisesta. Itsetunto nimittäin näkyy ulospäin itsensäarvostamisena, jolloin myös miestenkin on arvostettava jos haluavat tutustua.

[/quote]
Valitettavasti ne miehet joilla on oilein nätti vaimo pettävät eniten ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi