Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehiä on meikkaamattomilla naisilla?

Vierailija
02.06.2013 |

??

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia jotka eivät meikkaa on kolme lajia: Niitä jotka ovat luonnostaan niin hyvännäköisiä etteivät tarvitse meikkiä ja joilla on siis myös todella hyvä itsetunto ja varmasti kuuma hottia miesten keskuudessa.

Sitten on niitä, jotka ovat antaneet itsensä repsahtaa ja joita ei oma ulkonäkö kiinnosta pätkääkään enää.

Kolmas laji: Lestadiolaiset.

Vierailija
62/79 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on DI. Itse harvemmin meikkaan, mutta olen hoikka, pitkä ja pitkähiuksinen ja pukeudun ihan nätisti. Meikkaaminen tuntuu turhalta, tylsältä ja siihen kuluu aikaa. Toki välillä meikkaan (esim. juhliin) ja töihin laitan kevyen meikin, mutta pesen sen pois, kun tulen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luomu hevostyttö enkä leikkaa hiuksiani nelikymppisenäkään.olen kolmekymppinen.viihdyn työvaatteissa ja ajan hevosilla.....en meikkaa....mutta kun mennään johonkin,meikkaan vähän.mulla on ihana mies.itse hyvässä kunnossa ja hoikka komea.

Vierailija
64/79 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlla on ihana mies. Hän ei siedä meikkejä eikä liian laihoja naisia = hernekeppejä hänen sanastossaan.

Vierailija
65/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen: Todennäköisesti luonnonkauniita. Rumat meikkaa.

Ja vinkkinä: Tasokkaat miehet tykkää oikeasti luonnollisista, urheilullisista naisista. ;)

Vierailija
66/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaavasta naisesta ei voi tietää minkälainen suohirviö maskin takaa paljastuu.

Vierailija
67/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan aika moni meikkaamattoman naisen mies on määräilevä dominoiva narsisti, ja naisella on heikko itsetunto, tai ei vaan välitä ulkonäöstään. Ne naiset joilla on tasa-arvoinen parisuhde ja hyvä itsetunto, haluavat huolehtia ulkonäöstään.

Vierailija
68/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tahdon sanoa tähän jotain. Ihmisenä, joka ei melkein koskaan meikkaa.

En yleensä meikkaa. Meikkaan juhliin tms. Saattaa siis mennä kuukausiakin etten meikkeihin koske. Jotenkin en vaan näe sitä niin olennaisena Ja siihen menee aikaa. tuntuisi ihan järjettömältä herätä työaamuna jotain puoli tuntia aikasemmin tuhraamaan stä variä naamaan. Toki ymmärrän, että siitä voi selvitä muutamassa minuutissakin, Mutta aamun kiireessä en vaan ehdi, En ole ruma, mutten mikään superkauniskaan. Pidän itsestäni huolta, olen hoikka ja urheilullinen ja esim, juoksen päivittäin. En myöskään pistä pukeutumiseen kovin paljon aikaa, vaivaa tai rahaa. Itsetuntoni on varmaan suht normaali, meikittömyys ei vaikuta siihen millään tavalla. En ole lestadiolainenkaan. joskus olen kestovärjäyttänyt ripset ja kulmat.  Tulee monenlaista kommenttia. jotkut tykkää, jotkut ei. Seurustelukumppanit ovat kuuluneet lähes poikkeuksetta jälkimmäiseen ryhmään. Jos kysys nykyiseltä, mikä ulkonäössäni on parasta, hän vastaisi että valkoiset ripset ja kulmakarvat, koska, eihän paljon kenelläkään ole sellaisia. Hän on ehkä sellainen aika pehmeä arvoiltaan, ei todellakaan mikään ruma, jos tässä kysytään millaisia ne miehet on. Ehkä meikittömyyteni on jollain tapaa perinnöllistä. äitini ei ole meikannut, siskot vähän samantyyppisiä kuin minä, mut ehkä pikkusisko kuitenkin töhän käyttää aikaa eniten. Minusta sekä meikkaava että meikitön ihminen voi olla kaunis. Ihmettelen silti ihmisiä jotka ei voi liikkua mihinkään ilman meikkiä. liika on kans aina liikaa. Eikä se meikki kenenkään naamaa niin muuta taikka pelasta ja kai mä sitten kiinnitän huomiota ihmisissä ihan muihin asioihin.  Ehkäpä siin on se syy, miksi en näe sitä niin tarpeellisena.

Vierailija
69/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa juuri koskaan ja miehistä. Nykyinen mies on DI ja ihan tavallinen tapaus. Nuorempana joskus 20-30 vuotiaana, miehiä oli jonoksi asti. Itse sanoisin, että meikkaamista tärkeämpää on luonne. Ja monet miehet tykkäävät kun on hoikka ja isot tissit.

Vierailija
70/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenko mies, no tavallinen ja maailman herttaisin. Pitää itsestään huolta kuntoilemalla ja katsomalla mitä suuhunsa pistää. Hemmottelee omaa rakastaan. Ahkera ja tunnollinen. Itse meikkaan todella harvoin, lähinnä vähän juhliin. En meikkaa sillä mun ei tarvitse. Iho on sileä kuin vauvan pylly (vaikka olenkin yli kolmekymppinen), ei ole tarvetta sitä peittää pakkelikerroksen alle. Kulmat ja ripset käyn säännöllisesti laitattamassa kosmetologilla. 

Vierailija
71/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mukava mies, DI hänkin ja kilpaurheilija.

Jostain syystä en ole ikinä edes aloittanut meikkausta, mutta pidän kyllä silti huolta ulkonäöstäni. Ei meikkaamattomuus tarkoita etteikö välittäisi ulkonäöstään.

Vierailija
72/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 03:20"]

Minun kokemukseni mukaan aika moni meikkaamattoman naisen mies on määräilevä dominoiva narsisti, ja naisella on heikko itsetunto, tai ei vaan välitä ulkonäöstään. Ne naiset joilla on tasa-arvoinen parisuhde ja hyvä itsetunto, haluavat huolehtia ulkonäöstään.

[/quote]

Päin vastoin määräilevä mies pistää naisen toteuttamaan fantasioitaan ja määrää miten pitää meikata.

Vierailija
73/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemieni meikkaamattomien naisten miehet ovat huipputyyppejä. Urheilullisia, hauskoja, ahkeria ja perhekeskeisiä. Samanlaisia ovat nämä naisetkin. Työ ei vaadi meikkiä tai jakkupukuja. Naiset ovat todella hyväkuntoisia ja hoikkia, siis hyvin urheilullisia. Meikillä ei ole heille ulkonäön kannalta merkitystä.

Vierailija
74/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan yleensä vaan töihin ja sekin vaihtelee kovasti. Joskus on kausia etten meikkaa töihinkään.

Mulla on komea ja itsestään huolehtiva mies. Pukeutuu aina tilanteen mukaisesti ja verkkarit sillä näkee jalassa vaan lenkkeillessä. Mun mies on kiltti ja kunnollinen. Harvasta miehestä on voinut sanoa ettei se petä, mutta mun mieheni on niin kunnollinen ettei ikinä pettäisi.

Mun mieheni on kaukana dominoivasta ja narsistisesta. Eikä mulla tosiaankaan ole huono itsetunto - päinvastoin. Siksi mun ei TARVITSE meikata.

Vierailija
75/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin narsistimies vaatii että vaimonsa on ulkokullattu ja vimpan päälle laitettu jopa arkena. Nainen on narsistimiehelle palkinto, jota esitellään.

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 03:20"]

[/quote]

Vierailija
76/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:10"]

En ole koskaan ymmärtänyt sitä että miten jotkut miehet on sellaisten naisten kanssa jotka ovat reilusti lihavia,lyhyt tukkaisia,meikkaamattomia ym...kyllä nainen on tarkoitettu kauniiksi miehelleen. Ei tarvi aina meikata mutta tuli vaan mieleen tuo muukin ulkonäkö....tottakai sitä kattoo muita ja pettää jos ei kotona ole jossainkaan määrin naisellista naista.mun mies sanoi että on haaveillu just mun näkösestä naisesta joten ei haittaa vaikken meikkaiskaan kun olen luomuna niin kaunis hänen silmissään,mutten silti antais itseni repsahtaa sata kiloiseksi.ja yks juttu....miks melkeen kaikilla nelikymppisillä on lyhut tukka?

[/quote]

Oi... mut mitä sä teet sitten kun sun parasta-ennen-pvm napsahtaa ohitse? Mies vaihtaa nuorempaan edustusvaimoon, jota jaksaa taas katsella? :-D 

Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä koulutettuja miehiä, jotka haluavat sen pumpattavan barbaran näköisen, tyhjäpäisen vaimokkeen. Kuten tuo Courtney Stodden. Tuo mielikuva tulee aina tällaisista kirjoituksista... :-DDD Tai Tuksu, joka kai kuvittelee olevansa tuo edellämainittu.

Vierailija
77/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä en ole vaan opetellut käyttämään, niin että se kaunistaisi kovinkaan paljon. Sillon kun sitä käytän, eli juhlissa, ei juurikaan paljon enempää ole kuin ripsiväri.  Mutta sehän vasta kauheelta näyttää jos on meikkiä, mutta sitä ei ole osattu laittaa kauniisti, joten mieluummin ilman.

,En tosin koe tarvitsevanikaan, ihoni on ollut aina mattaa, eli en ole tarvinnut peittämään mitään finnirykelmää. Kulmat ja ripset ovat tummat jo luonnostaan. Ehkä iän karttuessa olisi syytä panostaa enemmän ihon rasvaamiseen ja pesuaineisiin, nimittäin naamani tulee rypistymään paljon aikasemmin kuin rasvaisemman ihon omaava lajitoverini.

Mieheni on normaali, hoikka, sosiaalinen. Mutta miehistä en ole koskaan kokenut jääväni paitsi meikittömyyden takia, tarjontaa on ollut ihan kivasti ja ihan komeitakin miehiä.
Eiköhän näissä asioissa ole enemmän kysymys itsetunnosta kuin meikkaamisesta. Itsetunto nimittäin näkyy ulospäin itsensäarvostamisena, jolloin myös miestenkin on arvostettava jos haluavat tutustua.

Vierailija
78/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias DI, enkä juuri koskaan meikkaa.

Mieheni on myös DI ja hän on erittäin hyvä isä, ruoanlaittaja, urheilullinen ja seurallinen ihminen. Ja ei ole ikinä kiukutellut kondomeista silloin kun niitä vuosikaupalla käytettiin (päinvastoin :-) ). Eikä hän huorittele ketään ja on myös ihan oma-aloitteisesti allekirjoittanut kansalaisaloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista. (selvisi vaan yksi kerta kun tulin asiasta maininneeksi) On aika avaramielinen ihminen. Ja älykäs, sillä pitkäpiuhaisen ja turhaan kiukuttelevan kanssa en olisi. Keksii luovia ratkaisuja etenkin teknisiin pulmiin. Usein puhutaan bittiä keskenämme =)

Joskus talvella laitan hyvää meikkipuuteria ja ripsaria, mutta jos on vähänkin päivetystä, en meikkiä kaipaa.

Tsemppiä meikkaamiseen teille kaikille jotka meikkiä koette tarvitsevanne. :-)

Vierailija
79/79 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:10"]

En ole koskaan ymmärtänyt sitä että miten jotkut miehet on sellaisten naisten kanssa jotka ovat reilusti lihavia,lyhyt tukkaisia,meikkaamattomia ym...kyllä nainen on tarkoitettu kauniiksi miehelleen. Ei tarvi aina meikata mutta tuli vaan mieleen tuo muukin ulkonäkö....tottakai sitä kattoo muita ja pettää jos ei kotona ole jossainkaan määrin naisellista naista.mun mies sanoi että on haaveillu just mun näkösestä naisesta joten ei haittaa vaikken meikkaiskaan kun olen luomuna niin kaunis hänen silmissään,mutten silti antais itseni repsahtaa sata kiloiseksi.ja yks juttu....miks melkeen kaikilla nelikymppisillä on lyhut tukka?

[/quote]

No huhhuh, toivottavasti tämä on provo. Vai voiko aikuinen ihminen oikeasti olla noin ulkonäkökeskeinen ja lapsellinen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi