Minkälaisia miehiä on meikkaamattomilla naisilla?
Kommentit (79)
Ennen kuin luin ensimmäistä kertaa vauva.fi -foorumia, en ollut koskaan tajunnut, että toisten naisten meikkaamattomuus on useille naisille näin hämmentävä ongelma. Että pitää ihan pohdiskella millaisia miehiä meikkaamaton nainen saa. Huh huh.
Pohtikaahan seuraavaksi tätä: Minkälaisia naisia on meikkamattomalla miehellä?
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta en tajunnut tuota monissa alkupään kommenteissa ollutta yhteyttä meikkaamattomuus = sitä, ettei huolehdi ulkonäöstään = on antanut itsensä repsahtaa = lihava. Itse en juurikaan meikkaa. SILTI huolehdin luultavasti keskimääräistä enemmänkin ulkonäöstäni (hoidan ihoa, syön terveellisesti, leikkautan hiuksia, ostan kauniita vaatteita...). Kolmen lapsen jälkeenkin olen edelleen hoikka ja timmi, itseasiassa hoikempi kuin ennen lapsia. En ole lähellekään ylipainoinen, enkä ikinä sellaiseksi itseäni päästäisi. Harrastan aktiivisesti liikuntaa. Minulla on lyhyehkö tukka, koska ainakin omiin kasvonpiirteisiini se sopii paremmin kuin pitkä. Niin ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Mieheni on tohtoriksi väitellyt tutkija, sporttinen ja siististi pukeutuva :)
Epäsiistejä, likaisia ja rähjäisiä miehiä. Yleensä puolisot muistuttavat toisiaan. Jos nainen ei pidä huolta ulkonäöstään, tuskin pitää mieskään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:22"]
Epäsiistejä, likaisia ja rähjäisiä miehiä. Yleensä puolisot muistuttavat toisiaan. Jos nainen ei pidä huolta ulkonäöstään, tuskin pitää mieskään.
[/quote]
Meikkaaminen = pitää huolta ulkonäöstään ? => error
Sellaiset, jotka eivät meikkaa, pitävät ulkonäöstään parempaa huolta kun ne, jotka meikkaavat. Ihan sen takia ettei virheitä peitetä pakkelilla.
Ihan tavallinen äijä se on, eikä luultavasti edes ymmärrä, miksi joku kysyy tällaista. En usko, että olisin meikkaamalla onnistunut sen parempaa saamaan.
Ei mitään uskonnollista tai muutakaan syytä olla meikkaamatta, eräät meistä vaan ovat niin luonnonkauniita, että meikkaaminen olisi ajan ja rahan haaskausta.
Mun mies on nörtti (=ohjelmoija) ja kuittailee mulle pakkeleistani, jotka on hänen mielestään ihan turhia.
Mä en ole koskaan meikannut. Siksi, että kun joskus olen yrittänyt/kokeillut/joku on halunnut meikata mut bileisiin, ne meikit ihan oikeesti ahdistaa mua sekä henkisesti, että tuntuu fyysisesti pahalta naamassa (aistiyliherkkyyttä jonkin verran). Mulla on tummat piirteet, siis mustat pitkähköt ja hieman taipuisat ripset ja mustat kulmakarvat luonnostaan ja iho ollut suht hyvä. Ja pitkä paksu tukka.
Aikoinaan olin hoikkakin, nyt valas. Vaatteet ei ole koskaan kauheesti kiinnostaneet, olen aina aika tyylitön ollut tai ollut selkeästi omaa tyyliä. Jos saisin valita, valitsisin vaatteet täysin sen mukaan, miltä ne tuntuu, mikä ei ole kauheen kaunista. Mies puolestaan on entinen urheilija, joka urheilee vähemmän nyt koska polvet hajosivat jossain vaiheessa, mutta edelleen kyllä urheilee. Aina hyvännäköisesti ja tyylikkäästi puettu. Erittäin hyvä isä, huumorintajuinen ja kaikin puolin hyvä mies. Suhteemme on hyvin tasa-arvoinen ja kunnioitus on molemminpuolista. Koulutukseltaan ekonomi ja markkinointipäällikön hommissa.
En meikkaa, mutta panostan kyllä ihoni hoitoon ja laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin.
Onnekseni mulla on mustat ripset ja kulmat ihan luonnostaan :)
Niin, ja mun mies on stadin brankkari.
edellinen vielä jatkaa, mun mies alusta asti sanoi, että tykkää naisista, jotka aamulla herätessä tai suihkusta tullessa on tunnistettavissa, näyttää samalta kuin päivälläkin.
En meikkaa, mutta panostan kyllä ihoni hoitoon ja laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:33"]
Minlla on ihana mies. Hän ei siedä meikkejä eikä liian laihoja naisia = hernekeppejä hänen sanastossaan.
[/quote
Ihana mies on siis sellainen, joka puhuu rumasti muista naisista... (:
Hyvä, tavallinen mies tällä meikkaamattomalla
Omituinen kysymys. Ei kai kukaan puolisoaan meikin takia valitse.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 03:20"]
Minun kokemukseni mukaan aika moni meikkaamattoman naisen mies on määräilevä dominoiva narsisti, ja naisella on heikko itsetunto, tai ei vaan välitä ulkonäöstään. Ne naiset joilla on tasa-arvoinen parisuhde ja hyvä itsetunto, haluavat huolehtia ulkonäöstään.
[/quote]
Olet täysin väärässä. Monia narsistimiehiä tuntevana he nimenomaan haluavat että nainen MEIKKAA. Koska oma ulkonäkö on tärkeä, on myös naisen oltava edustavan näköinen. Usein jopa liian tällätty ja seksistisesti pukeutuva. Narsistimiehet eivät kestä sisäisesti itsevarmaa naista, eivätkä sellaisen kanssa yhteen lyöttäytyisikään.
Ihan tavallinen meikkaamaton mies.
Jotkut laittautuvat kotonaan miestään varten, toiset laittautuvat kun ovat lähdössä ulos. Vaikka ulkona onkin meikittä, ei asia ole välttämättä kotona niin.
Minun mieheni on ammatiltaan pelinrakentaja. Hän on komea, hillittömän hauska ja lupsakka :) hyvä isä lapsillemme. Meillä on ihanaa yhdessä, koska älykkyys ja huumori osuu yksiin. Meikkaan joskus, mutta tosi hillitysti, koska minulla on voimakkaat piirteet ja näytän helposti ylimeikatulta (tyrkyltä, huoralta). Meikkihän on vain pintaa, tärkeämpää on se, millainen ihmisen luonne on. En voisi ikinä olla tyhmän, yksinkertaisen, sivistymättömän, pinnallisen ihmisen kanssa. Tylsistyisin hirvittävän nopeasti jos puheenaiheet olisi tyhmiä.