Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ostelee opettajille 20 euron lahjoja

Vierailija
02.06.2013 |

ja muka lastensa nimissä? Eikö se ala olla jo oikeasti aika perseen nuolemista ja teennäistä mielistelyä? Eikö se ole opellekin noloa saada tuollaisia lahjoja muka niiltä lapsilta ja ihan vaan sen takia kun on tehnyt työnsä?

Joskus mua ihmetyttää tää nykyajan materialistisuus. Laittakaa ne lapset väkertämään sille opelle itse kortti varmasti on omaperäisempi lahja jos jollain tavalla sitä opettajaa tarvii lahjoa. Ostakaa vaikka kukka kesän kunniaksi ja lapsi antaa sen itse tekemän kortin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on sellaisiakin vanhempia jotka todella kuvittelevat että kallis hieno lahja antaa jotain takaisin vaan eipä se niin mene :) kiva jos jollain rahaa laittaa tuollaisiin lahjoihin etenkin jos on monta koululaista perheessä mutta eipä se ope varmaan ees muista keneltä mitäkin saatu...ja varmasti jää paremmin mieleen jos lahja on itse tehty ja siinä näkyy oma, sen lapsen, kädenjälki.

Vierailija
62/62 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti viedä hyvä lahjoja. Sai lapsi stipendin. No ei vaiskaan. Jokainen saa ostaa, jos haluaa. Minä vein 20 euron lahjan, koska opettaja on sen ansainnut. Sillä summalla saa jo jotain kivaa. On se vaan hauskaa, kun se on toisille kova ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi