Koululaisen huoneen sisustus: maastokuviota?
Poika haluaisi jotain maastokuvioista huoneensa sisustukseen. Ainoa, mitä löydän, on camo Fat-boy, mutta sitä ei nyt haluta. Koitin googletella maastokuvioisia lakanoita, päiväpeittoa ja tapettia, kaikkia huonolla menestyksellä. Osaisko joku auttaa?
Aika haastavaa olis seinän maalaaminenkin maastokuvioiseksi...
Kommentit (4)
siinä on tuleva kouluampuja :-)
camokuviot saa maalaamalla.
Kai se on joo pakko ommella itse; olen vaan niin laiska, et oisin mielummin ostanut valmista...
Tai sit täytyy marssia ompelijalle.
Joo, meillä on kasvamassa todellinen kouluampuja; kaikki pitäisi olla maastokuviota kalsareista reppuun ja sisustukseen. Ihmeellisiä mieltymyksiä. Mielestäni kuitenkin parempi, kuin että maalaisi koko huoneensa vaikka mustaksi...
luin näköjään väärin. mä tajusin, että huoneen seinät pitää saada tollaseksi. ne tosiaan saa maalaamalla. tota camo-tavaraa tuskin löytää suomesta juuri mistään. ehkä joskus jostain tarjoustalosta. mutta ulkomailta saa tilattua tuollaista. tossa on mallia camolakanoista/päiväpeitteistä...
jos haluat etsiä jotain muuta sille tulevalle kouluampujallesi, niin vaihda vaan sheets tilalle haluamasi hyödyke.
Ehdotus: kankaita löytyy. Tee se ilme niillä. Verhot, päiväpeitto, lakanat, tyynyt. Sävytä muu sitten yksivärisenä niihin. On helppo muuttaa muuksi myöhemmin.