Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 21 -vuotias mielestäsi vielä lapsi?

Vierailija
02.06.2013 |

Omasta mielestäni tuon ikäinen on kyllä aika muksu vielä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, olen täysin kakara ensi keskiviikkoon asti, jolloin täytän 22. Sen jälkeen olen aikuinen :)

Vierailija
2/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli tuon ikäisenä ihan päätön urpo, aikuisen ikäinen, mutta täysi pentu vielä kaikin puolin. Vaikka en enää kotona asunutkaan ja olin saanut vakituisen hyvän työpaikan, niin mitään järkeä ei ollut tekemisissäni kun alkoholia join. Rahat menivät kurkusta alas, vaatteisiin ja vuokraan, siinä järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:17"]

Itse oli tuon ikäisenä ihan päätön urpo, aikuisen ikäinen, mutta täysi pentu vielä kaikin puolin. Vaikka en enää kotona asunutkaan ja olin saanut vakituisen hyvän työpaikan, niin mitään järkeä ei ollut tekemisissäni kun alkoholia join. Rahat menivät kurkusta alas, vaatteisiin ja vuokraan, siinä järjestyksessä.

[/quote]

Ikis, sulla ei vissiin oikeesti ole kaikki kunnossa, kun vastaat omiin viesteihisi...

Vierailija
4/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:17"]

[/quote]Mitäs olet tuollainen juoppu?