Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei kerro deittiprofiilissa mitään?

Vierailija
18.07.2020 |

Tai vaihtoehtoisesti luettevat suksenmittaisen listan harrastuksia (=näiden takia en ehdi viettää aikaa kanssasi).
Haluan tietää pituuden, painon, koulutuksen, ammatin ja onko lapsia. Sitten jos näiden vastaus miellyttää, voidaan tutustua enemmän. En jaksa kysellä näitä erikseen kaikilta, siksi tulee ruksia .

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki nuo atribuutit ovat käytännössä turhia. Niitä voi sitten analysoida, käyttää excelissä ja ristiinvertailla jos jotain kemiaa ylipäänsä on. Se ensimmäinen kohtaaminen tehdään kuvan perusteella. Ja omalla kohdallani ammatin kertominen pilaa kaiken. Sen kun kertoo, niin matchejä tulee, mutta aivan väärällä perusteella. Sen jälkeen MINÄ en ole enää kiinnostava, vaan se mitä teen työkseni. Tästä jo tänne aikaisemmin kirjoitinkin, eli siis ole ammatiltani lääkäri. Jos sitä rummuttaa, niin naisia kyllä kiinnostaa. Mutta kun minä haluan naisen, joka on kiinnostunut nimenomaan juuri minusta. Ei siitä, että mitä mä sitten teen työkseni.

Mätsejä tulee tasan vain niiden kanssa joista sinäkin kiinnostut..

Vierailija
62/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan pituuteni, niin voin olla varma, ettei tule yhtään mätsiä. Pituuteni on 174cm. Jos valehtelen härskisti ja laitan 195cm, niin mätsejä tulvii. Tällä pituudella teen itsemurhan, ennenkuin täytän 40. 

M34

No ei kyllä tulis mieleenkään valehdella pituutta tai jättää ilmoittamatta. Eiköhän se jossain vaiheessa paljastu ja sitten pettymys on taattu. Tuolla pituudella peli ei todellakaan ole menetetty, etenkin jos et ihan aurausviitta ole (toki näistäkin tykkääviä varmasti löytyy). Tähänkin voi osin vaikuttaa kun lähdet salille ja laitat levytankoa niskaan. Vielä et heitä kirvestä kaivoon.

-M 167 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja testaamassa markkina-arvoaan tai sitten seksisuhteen etsijöitä. Kannattaa laittaa x.

Vierailija
64/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa ihmetellyt tätä. Noin joka kolmannen miehen Tinder-profiilista puuttuu esittelyteksti kokonaan. Sitten on tosi paljon niitä, jotka ovat kirjoittaneet vain pituutensa ja ehkä asuinpaikkakuntansa ja Instagram-profiilinsa. Vedän kaikki tällaiset automaattisesti vasemmalle, vaikka olisi kuinka komea kaveri kuvassa. Jos mies ei kerro itsestään mitään, en usko, että hän on etsimässä mitään vakavaa.

Tekstittömien lisäksi vasemmalle menevät seksiseuran etsijät, tupakoitsijat, bilettäjät (joka kuvassa pullo tai lasi kädessä), lemmikkieläinten omistajat (olen allerginen), ja lisäksi kaikki salihirmut, jotka harrastavat urheilun lisäksi pelkkää ulkomaanmatkailua.

Tykkään vain sellaisista profiileista, joissa mies kertoo jotain itsestään ja mielenkiinnonkohteistaan ja joiden kanssa minulla on jotain yhteistä.

Näillä kriteereillä karsiutuu liki 95 prosenttia kaikista profiileista, ne kaikkein parhaan näköiset mukaan lukien. Jäljelle jää ihan tavallisen oloisia ja näköisiä miehiä, jotka ovat viitsineet nähdä edes vähän vaivaa profiilinsa eteen.

Vierailija
65/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan pituuteni, niin voin olla varma, ettei tule yhtään mätsiä. Pituuteni on 174cm. Jos valehtelen härskisti ja laitan 195cm, niin mätsejä tulvii. Tällä pituudella teen itsemurhan, ennenkuin täytän 40. 

M34

Oon aina ihmetellyt tätä pituus asiaa. Olen itse nainen ja 172 pitkä. Olen käynyt treffeillä pitempien, lyhyempien ja saman pituisten kanssa. Ei mua kiinnosta miehen pituus, kunhan on mukavaa treffeillä ja luonteet sopii yhteen. MUTTA aina kun on ollut lyhyempi tai saman mittainen mies treffikumppanina, niin ne on yrittäny pullistella itseään ja venyttää päänsä niin korkeelle kuin mahdollista, koska luulevat että mua kiinnostaa. No ei kiinnosta, mutta mitäs teet, kun ei uskota ettei kiinnosta.

Ja jos jotaan kiinnostaa, ni kiinnostakoot. Sillon kannattaa sanoa, että kiitti treffeistä ja jatkaa seuraavaan. Jos te miehet hyväksytte ittenne sen pitusina kuin olette ja alatte kehittämään tervettä itsetuntoa, niin sillä pääsee tosi pitkälle. Yleensä naisia ei kiinnosta itseään häpeävä ja alemmuuskompleksien lannistama mies, joka syyttää naisia kaikesta.

Ei oliskaan niin ongelmallista jos useampi nainen ajattelisi kuten sinä. Minä olen saanut pohtia että mistä näitä pituudesta välittämättömiä naisia sitten löytää, kun tuntuu että lähes jokainen jota olen treffaillut tai Tinderissä keskustellut on just näitä jotka ilmottaa vihjaavaan sävyyn oman pituutensa tai jopa suoraan täräyttää profiilissaan että olethan yli 180cm tai jotain sellasta. Koita siinä sitten kehittää sitä tervettä itseluottamusta ja olla sinut pituutensa kanssa kun tietää vastapuolen pitävän pituutta ykköskriteerinä. 

Jos sinä et välitä miehen pituudesta niin se on hieno juttu, mutta sun on helppo huudella alemmuuskomplekseista, kun iso osa naisista asettaa kriteeriksi miehen pituuden ja näin ollen lyhyemmät miehet kokevat painetta ajatella sitä pituuttaan.

Vierailija
66/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkät esittelyt puolenvuoden verran OkCupid puolella. Sitten oli pitkät tekstit vuoden verran, joka alkoi negatiivisesti etteihän naiset näitä lue! Ja totuus on että vain 1% naisista luki tekstiä! Nykyinenkään tyttöystäväni ei lukenut tekstiä tai tietojani vasta kun oltiin parikertaa nähty ja olin kertonut että luin tarkkaan kaikki hänestä ja hänen arvoista.

Tinderin puolella pitkiä tekstejä ei ollut rajoitusten takia mutta siellä se on turhaa! Naiset eivät kirjoittele itsestään mitään ja toisaalta eihän siellä näytetä edes kaikkia kaikille...

Ps. Ja kaikki tiedot jotka ap haluaisi nähdä oli minun profiilissa.

Vierailija
67/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun menet treffeille lyhyen miehen kanssa ja kemiat ei kohtaa ja kerrot tämän asiallisesti, mies luulee että kuitenkin kyse oli lyhyydestä. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän