Miksi miehet ei kerro deittiprofiilissa mitään?
Tai vaihtoehtoisesti luettevat suksenmittaisen listan harrastuksia (=näiden takia en ehdi viettää aikaa kanssasi).
Haluan tietää pituuden, painon, koulutuksen, ammatin ja onko lapsia. Sitten jos näiden vastaus miellyttää, voidaan tutustua enemmän. En jaksa kysellä näitä erikseen kaikilta, siksi tulee ruksia .
Kommentit (67)
Minä taas haluan tietää ensin mitä harrastaa ja sen kautta luoda kuvan siitä millainen tyyppi on kyseessä. En jaksaisi elää koko loppuelämääni miehen kanssa, jonka rankkasin vian pituuden, painon, lompakon ja lasten perusteella. Haluan tietää, että miehen kanssa on oikeasti jotain järkeäkin elää.
Vierailija kirjoitti:
Pituuden. Tulihan se sieltä. Eli samaa ei alle 185-senttisiä paskaa. Ja sitten kitistään miesten pinnallisuudesta...
Sulla on valinnan vapaus. Saat valita mikä sinua miellyttää. Minä saan valita mikä minua miellyttää. Jos haluan että mies on minua pidempi se on ok. Jos haluat että nainen on pieni tai siro, voit haluta.
Mikä tässä on ongelmana että pitää huoritella tai sanoa paskaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinderissä naisilla tyhjät profiilit niin miksei myös minulla. Jos kirjoitat jotain profiiliin se mahdollisesta rajaa matcheja pois. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ;)
M33
Kyllä tekstittömyyskin rajaa matcheja. Terkuin automaatiolla tekstittömät vasuriin. Tuo kertoo laiskuudesta, luovuuden puutteesta, siitä et on vaan yks asia haussa, persoonattomuudesta, pinnallisuudesta. Jostakin näistä tai jopa kaikista.
Saan reaalimaailmassakin usein lähestymisiä ja kehuja kauneudesta, mutta en oo kiinnostunut suhteista, joissa ulkonäkö on ainoa, mikä toisessa kiinnostaa. Vasuriin nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuden. Tulihan se sieltä. Eli samaa ei alle 185-senttisiä paskaa. Ja sitten kitistään miesten pinnallisuudesta...
Sulla on valinnan vapaus. Saat valita mikä sinua miellyttää. Minä saan valita mikä minua miellyttää. Jos haluan että mies on minua pidempi se on ok. Jos haluat että nainen on pieni tai siro, voit haluta.
No se, että tämä toistuu lähes joka naisen profiilissa - aina tavalla tai toisella, suoraan tai epäsuorasti vihjaillen tulee esiin se että miehen pitäisi olla pitkä. Mutta aina nousee paskamyrsky jos mies kommentoi että haluaisi hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska se ON huóramaista haluta miestä fyysisten piirteiden kuten pituuden, kasvojen, kehon jne. osalta.
Ihan turha lässyttää asiasta kun se on fakta. Eri asia jos katsoo akateemista saavutusta, tiliä jne. jolle jokainen voi tehdä jotain. Itse esim. olen opiskellut kaksi tutkintoa maisteritasolle asti ja olen mahdollisesti vielä tällä vuosikymmenellä tohtori. Luulisi että sillä saa edes jotain matcheja mutta eipä näytä laatu kiinnostavan.
'Kysymällä selviää', no just, vasuriin menee =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska se ON huóramaista haluta miestä fyysisten piirteiden kuten pituuden, kasvojen, kehon jne. osalta.
Ihan turha lässyttää asiasta kun se on fakta. Eri asia jos katsoo akateemista saavutusta, tiliä jne. jolle jokainen voi tehdä jotain. Itse esim. olen opiskellut kaksi tutkintoa maisteritasolle asti ja olen mahdollisesti vielä tällä vuosikymmenellä tohtori. Luulisi että sillä saa edes jotain matcheja mutta eipä näytä laatu kiinnostavan.
Ihan sama. Sanoit mitä sanoit, ei kiinnosta panna jonkun maahisen näköisen tukevan kaljutontun kanssa joka vielä yrittää päteä titteleillä ja haukkua.
Ulkonäkö on osa kemiaa ja siksi sovelluksessa näytetään kuva ensimmäisenä. Jos kasvot eivät miellytä niin ihan turha edes mennä treffeille jos tietää etukäteen että kemiaa ei tule olemaan.
Luojan kiitos että näitä sovelluksia edes on nykyään että heti näkee kuka se potentiaalinen deitti on, toisin kuin niissä kuvattomissa palveluissa joskus 2010 ja sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska pituuteen ja painoon ei voi itse vaikuttaa (jälkimmäiseen ei ainakaan kuvan ottohetkellä). Mitä järkeä kertoa itsestä epämieluisia asioita kun ne aiheuttavat vasemmalle swaippaukseen.
Samasta syystä aurinkolasit tai kaukainen kuva monessa profiilissa, ei ole järkeä näyttää naamaa jos tietää että se johtaa vasemmalle swaippaukseen.
Eli suomeksi sanottuna rumat, lyhyet, lihavat jne. ei halua paljastaa että ovat rumia, lyhyitä ja lihavia.
Silti yritetään vängätä treffeille ja toivotaan ettei nämä ominaisuukset livenä jotenkin maagisesti paljastuisi.
Miksi olette niljakkaita? Olkaa rehellisiä vikojenne kanssa ja laittakaa profiiliin koko totuus.
Naisetko sitten on rehellisiä ilmoituksissaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Sanoit mitä sanoit, ei kiinnosta panna jonkun maahisen näköisen tukevan kaljutontun kanssa joka vielä yrittää päteä titteleillä ja haukkua.
Ulkonäkö on osa kemiaa ja siksi sovelluksessa näytetään kuva ensimmäisenä. Jos kasvot eivät miellytä niin ihan turha edes mennä treffeille jos tietää etukäteen että kemiaa ei tule olemaan.
Luojan kiitos että näitä sovelluksia edes on nykyään että heti näkee kuka se potentiaalinen deitti on, toisin kuin niissä kuvattomissa palveluissa joskus 2010 ja sitä ennen.
No se on edistystä, että hutsut nykyään alkaa jo myöntää olevansa pinnallisia ja kuolaavansa vain niiden kasvokomeiden hyvännäköisten miesten perään.
Mitä "hutsua" siinä on? Oletko sinä sitten "gigolo" kun kuolaat kauniiden naisten perään ja laitat niille superliken?
Nyt kalahti kyllä omaan nilkkaasi. Ja miehet muka viisaampi tai rationaalisempi sukupuoli :D
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluan tietää ensin mitä harrastaa ja sen kautta luoda kuvan siitä millainen tyyppi on kyseessä. En jaksaisi elää koko loppuelämääni miehen kanssa, jonka rankkasin vian pituuden, painon, lompakon ja lasten perusteella. Haluan tietää, että miehen kanssa on oikeasti jotain järkeäkin elää.
Mulle nuo pituus, paino, lapset ja ammatti kertoo onko järkeä edes tutustua. Itsetuntoni ei riitä itseäni lyhyemmän miehen kanssa seurusteluun, olen kokeillut. Seksuaalisesti en pysty kuvittelemaan itseäni lihavan miehen kanssa. Etsin miestä ikäluokassa 40-50v, en halua lapsetonta, sillä ymmärrys perhe-elämästä puuttuu, ammatti kertoo arvoista ja kiinnostuksista. Toki moni muukin asia pitää natsata että syntyy parisuhde, mutta noista lähdetään
Miksi naisten profiilileissa 30 erilaista hymiötä, joista ei suurimmasta osasta edes tiedä miksi listattu?
Valitsen mitä ilmoitan profiilissani sillä taktiikalla, että ilmoittamani tiedot karsivat pois henkilöitä. En ilmoita pituutta tai painoa, koska sillä karsii pois pinnalliset henkilöt, joille se on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen mitä ilmoitan profiilissani sillä taktiikalla, että ilmoittamani tiedot karsivat pois henkilöitä. En ilmoita pituutta tai painoa, koska sillä karsii pois pinnalliset henkilöt, joille se on tärkeää.
Miksi haluat edes tutustua näihin pinnallisiin? Eikö ole hyvä karsia heidät pois heti kättelyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska pituuteen ja painoon ei voi itse vaikuttaa (jälkimmäiseen ei ainakaan kuvan ottohetkellä). Mitä järkeä kertoa itsestä epämieluisia asioita kun ne aiheuttavat vasemmalle swaippaukseen.
Samasta syystä aurinkolasit tai kaukainen kuva monessa profiilissa, ei ole järkeä näyttää naamaa jos tietää että se johtaa vasemmalle swaippaukseen.
Eli suomeksi sanottuna rumat, lyhyet, lihavat jne. ei halua paljastaa että ovat rumia, lyhyitä ja lihavia.
Silti yritetään vängätä treffeille ja toivotaan ettei nämä ominaisuukset livenä jotenkin maagisesti paljastuisi.
Miksi olette niljakkaita? Olkaa rehellisiä vikojenne kanssa ja laittakaa profiiliin koko totuus.
Puhu vain omasta puolestasi. Pituuden puute eli lyhyys ei ainakaan minua haittaa, kunhan mies on minimissään 160cm. Kaikki sen pituiset tai vähänkin siitä pidemmät ovat minun silmissäni normaaleja. Inhottaa, kuinka lyhyttä (ja etenkin miesten lyhyyttä) pidetään jonkinlaisena vikana. Ihmiset ovat eri pituisia eri maissa, ja eri aikakausina pituudet ovat myös vaihdelleet ravinnon, geeniperimän, tautien, jne. vuoksi. Tuntuu siltä, että joillekin ne raamatun (vanhan t:n) jättiläisistä kertovat osat ovat uponneet jotenkin erittäin hyvin, kun moni olettaa, että ihmisen pitäisi olla jotenkin pitkä ollakseen "normaali." Mikä edes on normaali?! Ex- mies oli 198cm ja aivan älykääpiö, kaikella rakkaudella. Nykyinen on 176cm eli "normaali." Ensimmäinen rakkauteni oli 161cm ja häntä rakastin valtavasti. Oli yksi älykkäimmistä ja lahjakkaimmista tuntemistani ihmisistä.
Itselleni on kyllä myös tärkeetä, ettei mies ole liian pitlä, eli yli 190cm. Pitää olla sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten profiilileissa 30 erilaista hymiötä, joista ei suurimmasta osasta edes tiedä miksi listattu?
Samasta syystä kuin miehillä.
Olen huomannut, että suurin osa miehistä ottaa kuitenkin yhteyttä suoraan Instagramin kautta, joten ei ole hirveästi tarvinnut kirjoittaa mitään profiiliin.
Aloittaja ei ole nähnyt naisten tinder-profileita koskaan.
Kasa hymiöitä, tai sitten vaan ig
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo miten tyhmiä miehet ovat. Nuo mainitsemasi asiat varmasti tekevät sen, että mies swaipataan vasemmalla
Miksi pitäisi? Harrastan tinderiä vain seksimielessä ja toivon matchienkin olevan tekstittömiä. Swaippaan vasemmalle kaikki luuserinaiset, jotka oikeasti etsivät jotain elämänkumppania jostain tinderistä ja kirjoittelevat elämäntarinoitansa sinne 😂