Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei kerro deittiprofiilissa mitään?

Vierailija
18.07.2020 |

Tai vaihtoehtoisesti luettevat suksenmittaisen listan harrastuksia (=näiden takia en ehdi viettää aikaa kanssasi).
Haluan tietää pituuden, painon, koulutuksen, ammatin ja onko lapsia. Sitten jos näiden vastaus miellyttää, voidaan tutustua enemmän. En jaksa kysellä näitä erikseen kaikilta, siksi tulee ruksia .

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten Tinder toimii etäisyyksien suhteen. Mulla on valittina, että näytä alle 50km päässä olevat ja silti näyttää yli 100km päässä olevia.

Vierailija
42/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan pituuteni, niin voin olla varma, ettei tule yhtään mätsiä. Pituuteni on 174cm. Jos valehtelen härskisti ja laitan 195cm, niin mätsejä tulvii. Tällä pituudella teen itsemurhan, ennenkuin täytän 40. 

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa tutusta ihmiseen keskustelemalla eikä käydä seistä näyteikkunassa kuin joku mainos.

Vierailija
44/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa tutusta ihmiseen keskustelemalla eikä käydä seistä näyteikkunassa kuin joku mainos.

Mitä tallainen ihninen sitten tekee edes Tinderissä

Vierailija
45/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyhjät profiilit ovat varattuja miehiä tai hakevat seksiä. Ulkonäöltään eivät kuitenkaan kelpaa naisille seksiin. Oikeastaan aika säälittävää porukkaa.

Vierailija
46/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko kattava profiili eräällä deittisaitilla. Yleensä se menee niin, että nainen lähettää viestin tyyliin "Mitä kuuluu?" tai jonkun flirtin tms. johon vastaan. Sitten ei kuulu viikkoihin mitään ja kun kysyn, että mihin nainen hävisi niin vastauksena on ollut jo useamman kerran, että "no kun et sä kirjoittanut enää niin ei vissiin kiinnostanut".

Siis jos minulle kirjoitetaan ja minä vastaan niin kenen vastuulla on jatkaa sitä vuorovaikutusta?

Vierailija
47/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki nuo atribuutit ovat käytännössä turhia. Niitä voi sitten analysoida, käyttää excelissä ja ristiinvertailla jos jotain kemiaa ylipäänsä on. Se ensimmäinen kohtaaminen tehdään kuvan perusteella. Ja omalla kohdallani ammatin kertominen pilaa kaiken. Sen kun kertoo, niin matchejä tulee, mutta aivan väärällä perusteella. Sen jälkeen MINÄ en ole enää kiinnostava, vaan se mitä teen työkseni. Tästä jo tänne aikaisemmin kirjoitinkin, eli siis ole ammatiltani lääkäri. Jos sitä rummuttaa, niin naisia kyllä kiinnostaa. Mutta kun minä haluan naisen, joka on kiinnostunut nimenomaan juuri minusta. Ei siitä, että mitä mä sitten teen työkseni.

Vierailija
48/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas kaikki noi aloittajan mainitsemat asiat on yhtä kuin "ei kerro mitään". Haluan tietää, mistä toinen syttyy (elämässä, ei sängyssä huom), millainen huumorintaju hänellä on, ehkä tärkeimmät perusarvot. Joku ammatti ja koulutus on ihan tyhjää jiidajaadaa ja niiden luetteleminen vaikuttaa vain tylsältä ja pinnalliselta.

Oman kultani tapasin tinderissä ja teksti oli todella erottuva. Ja ajan kuluessa ihminen on paljastunut juuri siksi, minkä vaikutelman profiilista saikin.

Ei ne nyt mitään jiidajaadaa ole vaan oleellinen osa elämää, mutta riipppuu asiayhteydestä kerrotaanko heti vaiko eikö. Jos profiilissa on valmiiksi kohta koulutukselle tms. niin ei kai sitä kannata piilotellakaan. Mutta totta tuo että kertoisi edes mitä etsii ja millä mielellä tms.

Vierailija
49/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja miehet esittelee kuvissa yleensä hyvin auliisti. Ja kalastuskuvia jättihaukineen. Sikäli hyvä, että tietää heti hylätä nämä.

Mikä ihmeen vika on kalastuskuvissa? Ei hyvä mies kalastamisesta pahene, päinvastoin. Ihme nillitystä. P.S. olen nainen

Vierailija
50/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska pituuteen ja painoon ei voi itse vaikuttaa (jälkimmäiseen ei ainakaan kuvan ottohetkellä). Mitä järkeä kertoa itsestä epämieluisia asioita kun ne aiheuttavat vasemmalle swaippaukseen.

Samasta syystä aurinkolasit tai kaukainen kuva monessa profiilissa, ei ole järkeä näyttää naamaa jos tietää että se johtaa vasemmalle swaippaukseen.

Eli suomeksi sanottuna rumat, lyhyet, lihavat jne. ei halua paljastaa että ovat rumia, lyhyitä ja lihavia.

Silti yritetään vängätä treffeille ja toivotaan ettei nämä ominaisuukset livenä jotenkin maagisesti paljastuisi.

Miksi olette niljakkaita? Olkaa rehellisiä vikojenne kanssa ja laittakaa profiiliin koko totuus.

Aaaivan samanlaisia olette naisetkin, piilottelette läskejänne ja kuvittelette ettei se muka jossain vaiheessa paljastuisi? Ja ne naamafiltterit, argh!

Vierailija
51/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuden. Tulihan se sieltä. Eli samaa ei alle 185-senttisiä paskaa. Ja sitten kitistään miesten pinnallisuudesta...

Sulla on valinnan vapaus. Saat valita mikä sinua miellyttää. Minä saan valita mikä minua miellyttää. Jos haluan että mies on minua pidempi se on ok. Jos haluat että nainen on pieni tai siro, voit haluta.

Mikä tässä on ongelmana että pitää huoritella tai sanoa paskaksi?

No koska se ON huóramaista haluta miestä fyysisten piirteiden kuten pituuden, kasvojen, kehon jne. osalta.

Ihan turha lässyttää asiasta kun se on fakta. Eri asia jos katsoo akateemista saavutusta, tiliä jne. jolle jokainen voi tehdä jotain. Itse esim. olen opiskellut kaksi tutkintoa maisteritasolle asti ja olen mahdollisesti vielä tällä vuosikymmenellä tohtori. Luulisi että sillä saa edes jotain matcheja mutta eipä näytä laatu kiinnostavan.

Ihan sama. Sanoit mitä sanoit, ei kiinnosta panna jonkun maahisen näköisen tukevan kaljutontun kanssa joka vielä yrittää päteä titteleillä ja haukkua.

Ulkonäkö on osa kemiaa ja siksi sovelluksessa näytetään kuva ensimmäisenä. Jos kasvot eivät miellytä niin ihan turha edes mennä treffeille jos tietää etukäteen että kemiaa ei tule olemaan.

Luojan kiitos että näitä sovelluksia edes on nykyään että heti näkee kuka se potentiaalinen deitti on, toisin kuin niissä kuvattomissa palveluissa joskus 2010 ja sitä ennen.

No se on edistystä, että hutsut nykyään alkaa jo myöntää olevansa pinnallisia ja kuolaavansa vain niiden kasvokomeiden hyvännäköisten miesten perään.

Miehethän eivät ulkonäköä katso ensimmäiseksi (sarkasmia). Mikseivät naiset saisi arvottaa ollenkaan ulkonäköä?

Vierailija
52/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Harrastan tinderiä vain seksimielessä ja toivon matchienkin olevan tekstittömiä. Swaippaan vasemmalle kaikki luuserinaiset, jotka oikeasti etsivät jotain elämänkumppania jostain tinderistä ja kirjoittelevat elämäntarinoitansa sinne 😂

Ei tuo niin hauskaa ollut, että ihan kyynelnauruhymiö piti laittaa.

Vierailija
53/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuden. Tulihan se sieltä. Eli samaa ei alle 185-senttisiä paskaa. Ja sitten kitistään miesten pinnallisuudesta...

Sulla on valinnan vapaus. Saat valita mikä sinua miellyttää. Minä saan valita mikä minua miellyttää. Jos haluan että mies on minua pidempi se on ok. Jos haluat että nainen on pieni tai siro, voit haluta.

Mikä tässä on ongelmana että pitää huoritella tai sanoa paskaksi?

No koska se ON huóramaista haluta miestä fyysisten piirteiden kuten pituuden, kasvojen, kehon jne. osalta.

Ihan turha lässyttää asiasta kun se on fakta. Eri asia jos katsoo akateemista saavutusta, tiliä jne. jolle jokainen voi tehdä jotain. Itse esim. olen opiskellut kaksi tutkintoa maisteritasolle asti ja olen mahdollisesti vielä tällä vuosikymmenellä tohtori. Luulisi että sillä saa edes jotain matcheja mutta eipä näytä laatu kiinnostavan.

Ihan sama. Sanoit mitä sanoit, ei kiinnosta panna jonkun maahisen näköisen tukevan kaljutontun kanssa joka vielä yrittää päteä titteleillä ja haukkua.

Ulkonäkö on osa kemiaa ja siksi sovelluksessa näytetään kuva ensimmäisenä. Jos kasvot eivät miellytä niin ihan turha edes mennä treffeille jos tietää etukäteen että kemiaa ei tule olemaan.

Luojan kiitos että näitä sovelluksia edes on nykyään että heti näkee kuka se potentiaalinen deitti on, toisin kuin niissä kuvattomissa palveluissa joskus 2010 ja sitä ennen.

Olisi kiva nähdä minkänäköinen pinnallisuuden huippu tällaista kirjoittaa. Ihan varmaan joku tuhansien miesten IG:ssä seuraama perseheruttelija joka etsii sitä täydellistä alfaa. Onhan se hyvä että nykyään on kuvalliset deittisivustot! Ettei vaan vahingossa eksy normimiehen kanssa treffeille! Hui kauheaa, että ennen saattoi niinkin käydä!

Vierailija
54/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tinderissä naisilla tyhjät profiilit niin miksei myös minulla. Jos kirjoitat jotain profiiliin se mahdollisesta rajaa matcheja pois. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ;)

M33

Kuvat kertovat vain ulkoisesta olemuksesta. Ihmiseen liittyy niin paljon sitä sisäistä, ettei sitä voi sivuuttaa vain sillä että ulkoisesti miellyttävän näköinen. Sen unohtaa helposti nipottajan kanssa...

Vierailija
55/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan pituuteni, niin voin olla varma, ettei tule yhtään mätsiä. Pituuteni on 174cm. Jos valehtelen härskisti ja laitan 195cm, niin mätsejä tulvii. Tällä pituudella teen itsemurhan, ennenkuin täytän 40. 

M34

Minkä h...tin takia? Sitä ollaan taas luettu Ylikseltä pituusketjuja?

174 on normaali pituus miehelle. Eksäni oli 167 cm ja suosittu naisten keskuudessa. Eromme jälkeen ei seuraa puuttunut. Juuri meni tuttu vielä tätäkin lyhyempi mies naimisiin hyvännäköisen naisen kanssa.

Kyllä käy äitiäsi sääliksi kun pojasta tuli tuollainen känisijä. Kuvitteletko muuten että miehet eivät vastaa naisille yhtä pinnallisten asioiden takia? Kummallekin on ottajia mutta toiselle ehkä vähän enemmän. Itse en edes halua mitään 200 cm kojoottia jonka reisiluu on yhtä pitkä kuin olen itse. Mene eteenpäin äläkä vingu, ja ennen kaikkea mene pois Tinderistä joka on täysin pinnallinen sovellus. Tosielämässä ja vakavammissa palveluissa tulee seuraa JOS olet muuten mukava ihminen.

Vierailija
56/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset lopettavat 5+ vuotta vanhojen kuvien käytön tekstittömissä profiileissaan?

Vierailija
57/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan listaa pituuttani, painoani, hiusten ja silmien väriä, harrastuksia, ammattia tai mitään muutakaan tuon suuntaista.

Kuvista näkee, että hikoilen muuallakin kuin saunan lauteilla ja saa ihan hyvän osviitan em. asioista.

Jos en pääse jonkun listalla jatkoon, niin entäs sitten? Ei tämä ole niin vakavaa.

Vierailija
58/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja miehet esittelee kuvissa yleensä hyvin auliisti. Ja kalastuskuvia jättihaukineen. Sikäli hyvä, että tietää heti hylätä nämä.

Mikä ihmeen vika on kalastuskuvissa? Ei hyvä mies kalastamisesta pahene, päinvastoin. Ihme nillitystä. P.S. olen nainen

Sulle sitten sopivia deittejä riittää =) Mutta jos mies harrastaa kalastusta, vaellusta ja mielellään vielä Lapissa ja hänellä on 3 lasta viikko-viikko systeemillä, niin missä välissä sitä sitten seurustellaan??

Vierailija
59/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Oon aina ihmetellyt tätä pituus asiaa. Olen itse nainen ja 172 pitkä. Olen käynyt treffeillä pitempien, lyhyempien ja saman pituisten kanssa. Ei mua kiinnosta miehen pituus, kunhan on mukavaa treffeillä ja luonteet sopii yhteen. MUTTA aina kun on ollut lyhyempi tai saman mittainen mies treffikumppanina, niin ne on yrittäny pullistella itseään ja venyttää päänsä niin korkeelle kuin mahdollista, koska luulevat että mua kiinnostaa. No ei kiinnosta, mutta mitäs teet, kun ei uskota ettei kiinnosta.

Ja jos jotaan kiinnostaa, ni kiinnostakoot. Sillon kannattaa sanoa, että kiitti treffeistä ja jatkaa seuraavaan. Jos te miehet hyväksytte ittenne sen pitusina kuin olette ja alatte kehittämään tervettä itsetuntoa, niin sillä pääsee tosi pitkälle. Yleensä naisia ei kiinnosta itseään häpeävä ja alemmuuskompleksien lannistama mies, joka syyttää naisia kaikesta.

Vierailija
60/67 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska pituuteen ja painoon ei voi itse vaikuttaa (jälkimmäiseen ei ainakaan kuvan ottohetkellä). Mitä järkeä kertoa itsestä epämieluisia asioita kun ne aiheuttavat vasemmalle swaippaukseen.

Samasta syystä aurinkolasit tai kaukainen kuva monessa profiilissa, ei ole järkeä näyttää naamaa jos tietää että se johtaa vasemmalle swaippaukseen.

Eli suomeksi sanottuna rumat, lyhyet, lihavat jne. ei halua paljastaa että ovat rumia, lyhyitä ja lihavia.

Silti yritetään vängätä treffeille ja toivotaan ettei nämä ominaisuukset livenä jotenkin maagisesti paljastuisi.

Miksi olette niljakkaita? Olkaa rehellisiä vikojenne kanssa ja laittakaa profiiliin koko totuus.

Puhu vain omasta puolestasi. Pituuden puute eli lyhyys ei ainakaan minua haittaa, kunhan mies on minimissään 160cm. Kaikki sen pituiset tai vähänkin siitä pidemmät ovat minun silmissäni normaaleja. Inhottaa, kuinka lyhyttä (ja etenkin miesten lyhyyttä) pidetään jonkinlaisena vikana. Ihmiset ovat eri pituisia eri maissa, ja eri aikakausina pituudet ovat myös vaihdelleet ravinnon, geeniperimän, tautien, jne. vuoksi. Tuntuu siltä, että joillekin ne raamatun (vanhan t:n) jättiläisistä kertovat osat ovat uponneet jotenkin erittäin hyvin, kun moni olettaa, että ihmisen pitäisi olla jotenkin pitkä ollakseen "normaali." Mikä edes on normaali?! Ex- mies oli 198cm ja aivan älykääpiö, kaikella rakkaudella. Nykyinen on 176cm eli "normaali." Ensimmäinen rakkauteni oli 161cm ja häntä rakastin valtavasti. Oli yksi älykkäimmistä ja lahjakkaimmista tuntemistani ihmisistä.

Miesten pituuden ihaileminen perustuu väärään johtopäätökseen pituuteen liitetyistä ominaisuuksita. Että pitkä mies on määrätietoinen, miehekäs, hallitseva ja hyvä johtaja. Kokonaisia kansakuntia viedään harhaan näillä vanhanaikaisilla ennakkoluuloilla.

Pitkät miehet on helpommin kusipäitä, koska ovat saaneet koko elämänsä kunnoitusta ja arvostusta joka on perusteetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme