Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tänään 100 euron Levikset, aivan ihanat! Ja mikä parasta,

Vierailija
01.06.2013 |

sopiva koko oli 27 kun se edellisissä (muun merkkisissä) oli vielä 30 :) Muutaman kilon tiputus näkyy, vaikka toki näissä farkuissa on myös iso koko - nin myyjä sanoi.

On muuten aivan mahtavat farkut!!! Ikinä ennen en ole raaskinut investoida farkkuihin noin paljoa, mutta nyt en kyllä taida muuta katsellakaan kuin vähän kalliimpia, jos kerran noin hyviä on tarjolla :)

terkuin yhdet farkut vuodessa ostava mamma

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin keväällä 100 euron levikset ja olen tosi tyytyväinen. Niissä on korkeahko vyötärö joten tällaisen nelikymppisen monisynnyttäjänkin vatsa näyttää hyvältä stretch-farkuissa eikä lössähdä kuin kohonnut pullataikina kulhon reunan yli.

Vierailija
2/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse ostin tässä viikko sitten uuden mekon. Vuosi sitten olisi tarvittu koko 44-46. Nyt ostamani mekko on kokoa 38. Ihana ja kallis mekko, mutta palkitsin sillä itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's on huippumerkki. Curve IDt oikein mitattuna on täydellisesti istuvat. En mitään muita enää kokeilekaan.

Vierailija
4/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:36"]

Mäkin ostin keväällä 100 euron levikset ja olen tosi tyytyväinen. Niissä on korkeahko vyötärö joten tällaisen nelikymppisen monisynnyttäjänkin vatsa näyttää hyvältä stretch-farkuissa eikä lössähdä kuin kohonnut pullataikina kulhon reunan yli.

[/quote]

Samanmoiset mulla; korkeahko vyötärö ja materiaali kivasti joustavaa.

-ap

Vierailija
5/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö miten hyvin kuosissaan? Mulla on viimeksi ostetut very nicen farkut, hintaa niilläkin oli jotain 80e. Parin pesukerran jälkeen venähtivät muodottomiksi vaikka ihan ohjeen mukaan olen pessyt. Taidan kokeilla noita minäkin, parikymmentä vuotta sitten on lewikset viimeksi ollut. :) 

Vierailija
6/6 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:56"]

Pysyykö miten hyvin kuosissaan? Mulla on viimeksi ostetut very nicen farkut, hintaa niilläkin oli jotain 80e. Parin pesukerran jälkeen venähtivät muodottomiksi vaikka ihan ohjeen mukaan olen pessyt. Taidan kokeilla noita minäkin, parikymmentä vuotta sitten on lewikset viimeksi ollut. :) 

[/quote]

Levi's, ei lewis. Ja kyllä ne pysyy kun pesee kolmessakympissä nurinpäin ilman huuhteluainetta.